|
|
| Pagina 10 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Veel succes toegewenst bij Opstal
_________________ Honour and Loyalty
|
| 28 Aug 2007, 13:11 |
|
|
toevallige voorbijganger
pattaboem schreef: Jammer dat hier in deze topic allerlei ongepaste kritieken wordt gegeven omdat KRISTOF op een zijspoor van onzen Eendracht werd geplaatst. Wij spelen nu een trap hoger dan vorig jaar en de ambitie ligt daarna nog hoger. Het is onvoldoende voor onze ambities om de kern van vorige jaar te behouden en hiermee verder te spelen. Er zullen elk jaar een aantal geliefde spelers moeten afvallen als wij uiteindelijk naar eerste klasse willen doorstoten. Deze jongens (en dus ook Kristof) hebben hun verdiensten en hun aandeel in de kampioenenglorie in 4de aan Eendracht meegeleverd; en daar zijn wij supporters en het bestuur heel dankbaar voor. Maar het noodzakelijke aanwerving van spelers van een hoger niveau, brengt een aantal goden van het vorige jaar naar het reserveniveau.... Dat mag ons niet te sentimenteel maken, als we hogerop willen. Het onbegrip van sommige supporters voor de opportuniteiten van huidige trainer en bestuur getuigt van weinig voetbalrealisme. Kristof zal dit diep in zijn binnenste ook wel beseffen. Als de waardeinschatting van Luc Limpens en het bestuur onjuist zouden zijn, dan zou Kristof niet bij Opstal gaan spelen, maar in de A-kern van een tweede- of eersteklasser. En dat is niet zo... Maar Kristof is een sympathieke jongen met het hart op de juiste plaats en zal deze situatie ook wel begrijpen. Dit is niet de schuld van L.Limpens, maar Luc wil met Eendracht dit jaar ook heel graag naar tweede klasse Kristof : Veel succes toegewenst bij Opstal en ontzettend bedankt voor wat je voor Eendracht in het verleden hebt gepresteerd! Vanaf nieuwjaar speelt Kristof een reeksje hoger dan Eendracht Aalst. (uit goede bron) _________________ Nu ben ik schollier, mijn voorbeeld is Kristof Vanbelle. Mijn droom? Ooit, samen met hem in de eerste ploeg spelen! |
| 29 Aug 2007, 9:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
ma jongen toch
|
| 29 Aug 2007, 9:56 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
davidds schreef: Vanaf nieuwjaar speelt Kristof een reeksje hoger dan Eendracht Aalst. (uit goede bron) Bij welke ploeg? _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Aug 2007, 10:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: davidds schreef: Vanaf nieuwjaar speelt Kristof een reeksje hoger dan Eendracht Aalst. (uit goede bron) Bij welke ploeg? VC de goede bron ![]() _________________
|
| 29 Aug 2007, 10:18 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
sponsor: Evian, het zuiverende water: met alle respect voor Kristof, maar zouden we hier beter geen kinderslot opzetten
En nogmaals Kristof: Het allerbeste bij Opstal en in je verdere carrière hoor _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 29 Aug 2007, 10:45 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
wheel's armée schreef: sponsor: Evian, het zuiverende water: met alle respect voor Kristof, maar zouden we hier beter geen kinderslot opzetten En nogmaals Kristof: Het allerbeste bij Opstal en in je verdere carrière hoor Denk dat dit ook het beste is, want blijkbaar zijn er een aantal mensen (al dan niet uit de entourage van Kristof) die niet kunnen verkroppen dat hij moest vertrekken. Het is nu eenmaal zo, iedereen wenst hem succes. laat het nu zo. En als hij naar een andere ploeg vertrekt in een hogere reeks is dat goed voor kristof. aalst nam nu eenmaal de beslissing en daar valt niets meer aan te doen. |
| 29 Aug 2007, 11:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
davidds schreef: Vanaf nieuwjaar speelt Kristof een reeksje hoger dan Eendracht Aalst. (uit goede bron) nogal logisch dat het uit goeie bron is... ge zijt zijn broer / pa. Mag deze topic niet stilaan dicht? we weten nu waar Kristof volgend jaar speelt, hij heeft zijn uitleg gedaan en wie wou reageren heeft dat gedaan. |
| 29 Aug 2007, 19:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
als iedereen het zo had gelaten en gestopt met reageren dan was deze topic vanzelf weggezakt. Maar bon 'k sluit mij dus aan met bovenstaande mening en voila we gaan de topic hier sluiten. Bij verder nieuws zullen we het wel horen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Aug 2007, 20:14 |
|
|
toevallige voorbijganger
rivelinho schreef: davidds schreef: Vanaf nieuwjaar speelt Kristof een reeksje hoger dan Eendracht Aalst. (uit goede bron) nogal logisch dat het uit goeie bron is... ge zijt zijn broer / pa. Mag deze topic niet stilaan dicht? we weten nu waar Kristof volgend jaar speelt, hij heeft zijn uitleg gedaan en wie wou reageren heeft dat gedaan. Maar Stijntje toch, doe deze topic dan dicht. Wij weten wie je bent ..En ik ben noch de broer, noch de papa. Lul maar verder ...je bent GOE BEZIG !!!! |
| 30 Aug 2007, 16:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ik vind in ieder geval dat ge uw vendetta moogt stopzetten en ik vind ook dat Bram den topic nu mag stopzetten. Nogal wiedes dat je zal weten wie ik ben. Ik zeg u één ding: Dit komt noch de speler Kristof Van Belle, noch de club Eendracht Aalst ten goede, dus hou er nu maar mee op. Vwala. Hou vanaf nu maar een monoloog, ge hebt den thread voor u alleen
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 30 Aug 2007, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Aug 2007, 16:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bomber schreef: Kzallek ik hier nog rap het leste woord pakken ze voor em toegaat. ![]() gendoetj!!! |
| 30 Aug 2007, 16:50 |
|
|
Vaste Waarde
Ik zal ekik ne ker stokken in eir wielen steken ze, ver iejne kiejr, nem
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 30 Aug 2007, 16:50 |
|
|
Vaste Waarde
kinjeren, doet eir hoar af en go weirken hein seg
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 30 Aug 2007, 16:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
davidds schreef: Maar Stijntje toch, doe deze topic dan dicht. Wij weten wie je bent ..En ik ben noch de broer, noch de papa. Lul maar verder ...je bent GOE BEZIG !!!! het staat jullie altijd vrij om jullie te outen. |
| 30 Aug 2007, 17:15 |
|
| Pagina 10 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 Volgende |