|
|
| Pagina 158 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
tegenstander westerlo dus das te doen voor ons
en thuis rondje verder ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 05 Sep 2007, 18:50 |
|
|
Vaste Waarde |
lot schreef: OPC059 schreef: lot schreef: OPC059 schreef: de meeste wel en jij? ![]() mijn eerste toetsen staan al gepland voor volgende week ze da vind ge leuk e ik had ook zo veel leerkrachten en zie neke wat van mij geworden is ![]() en da zal aan de leerkrachten gelegen hebben, we kunnen veel misdoen bij leerlingen, maar het zo erg verpesten kunnen wij zelfs nie ze mis? wie zegt erdat er met mij iets mis is ![]() _________________
|
| 05 Sep 2007, 18:51 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Dirk schreef: lot schreef: OPC059 schreef: lot schreef: OPC059 schreef: de meeste wel en jij? ![]() mijn eerste toetsen staan al gepland voor volgende week ze da vind ge leuk e ik had ook zo veel leerkrachten en zie neke wat van mij geworden is ![]() en da zal aan de leerkrachten gelegen hebben, we kunnen veel misdoen bij leerlingen, maar het zo erg verpesten kunnen wij zelfs nie ze Zie mor nor de Joe ![]() Ja srr ze gasten |
| 05 Sep 2007, 18:51 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Aug 2007, 22:38 Berichten: 221 Leeftijd: 35 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
denderfan1 schreef: tegenstander westerlo dus das te doen voor ons en thuis rondje verder ![]() kdenket niet |
| 05 Sep 2007, 18:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
Bruges_Joe schreef: Dirk schreef: Zeg kameroad moeje goi gién hoisweirk moaken é ? Et schooleken es al bezig zenne. En anders speljt een betjen mé a Power Rangers of anders mé Mega Mindy ast beginjt te kriebelen. Grapjas ![]() ja cammu gezou beter wa gon trainen ze opden skè dage vantjaar wel kampioen speelt _________________ Honour and Loyalty
|
| 05 Sep 2007, 19:07 |
|
|
zuzuby schreef: Bruges_Joe schreef: Dirk schreef: Zeg kameroad moeje goi gién hoisweirk moaken é ? Et schooleken es al bezig zenne. En anders speljt een betjen mé a Power Rangers of anders mé Mega Mindy ast beginjt te kriebelen. Grapjas ![]() ja cammu gezou beter wa gon trainen ze opden skè dage vantjaar wel kampioen speelt kwetet das alleen mr dindsdag en donderdag e. wanneer komde nog isj zien e, das lank geleden eh |
| 05 Sep 2007, 19:09 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bruges_Joe schreef: boris clitoris schreef: Bruges_Joe schreef: boris clitoris schreef: nonkel marcel schreef: Een excuus? Wij nemen sowieso geen massa volk mee op verplaatsing en ja, sommigen hebben nu eenmaal andere prioriteiten of willen dat geld er niet aan geven, maar ik voel me niet geroepen om die mensen met de vinger te wijzen. Meer dan zelf gaan en een bus inleggen met onze supportersclub, kan ik ook niet doen. Ge moet gij ne 'korrozjige' meesj zèn... ![]() meesj? ![]() ![]() anders moeje isj oilsjters klappen en ksnap da woord ten ng ni Ik was dan ook niet tegen u bezig. _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Sep 2007, 8:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: is "meesj" wel oilsjters eigenlijk?? Zou het ni "mènsj" zen? Volges mij is da Keskes ![]() Een meesj is volgens mij een mug. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 06 Sep 2007, 16:26 |
|
|
Bomber schreef: is "meesj" wel oilsjters eigenlijk?? Zou het ni "mènsj" zen? Volges mij is da Keskes ![]() inderdaad,en ten zegge ze dakket ni versta ze kunne het zelf ni |
| 06 Sep 2007, 16:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bomber schreef: is "meesj" wel oilsjters eigenlijk?? Wie zegt er da ik van Oilsjt ben? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Sep 2007, 20:30 |
|
|
Bruges_Joe schreef: Bomber schreef: is "meesj" wel oilsjters eigenlijk?? Zou het ni "mènsj" zen? Volges mij is da Keskes ![]() inderdaad,en ten zegge ze dakket ni versta ze kunne het zelf ni Geloof me, 't ligt aan u _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Sep 2007, 20:32 |
|
|
Scholier
|
ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt.
| 06 Sep 2007, 22:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K denk dat Bergen toch wel wa sterker zijn. Die gaan volgens mij zeker ni zakken, ook al zijn ze onverwacht slecht gestart. Als ge zeker wilt zijn dat Bergen toch zakt, moet ge der gewoon dikken bassegio naartoe sturen
|
| 06 Sep 2007, 23:11 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Sorry Meganck, nen topic hier onder dacht ik da ge vermist was maar nu ontdek ik u terug!!!! Sorry man ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 06 Sep 2007, 23:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Meganck schreef: ze doen het nie slecht,ik heb ook brussels al aan het werk gezien en die zijn veel zwakker, en verdienen veel meer een ritje terug dan dender,hoe graag jullie het ook willen,maar stvv,brussels,bergen zijn ook degradatiekandidaten. het zal tussen die 4 gaan,ik hoop zeker bergen voor de dwaze verplaatsing,en tmag van mij brussels zijn die meezakt. Ondertussen denderfan geworden? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 07 Sep 2007, 0:42 |
|
| Pagina 158 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 156 157 158 159 160 … 711 Volgende |