|
|
| Pagina 4 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik hoop dat de Bond nog in beroep kan gaan tegen deze beslissing zodat er nog gespeeld kan worden, in het andere geval weet ik niet als er nog een competitie kan doorgaan. Minstens een maand vertraging maakt dat maar eens goed.
En dan nog de finaciele gevolgen voor de ploeg, restaurant en zo dat geregeld was, en dan nog de spelers die zich moeten motiveren om binnen een dikke maand aan de compeitie te beginnen. Namen mag wel een beetje solidair zijn, in het andere geval vrees ik dat Namen het hard te verduren zal krijgen van andere ploegen en het zou mij niet spijten ook. |
| 07 Sep 2007, 11:53 |
|
|
Freak
dit is wel de schuld van de voetbalbond hoor.geel kreeg eerst geen licentie en daarna wel.ze overtreden hun eigen reglementen en wij zitten met de gebakken peren.
|
| 07 Sep 2007, 11:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Titus schreef: Weer ne wereldvreemde rechter in Namen die zijn moment van glorie moest hebben zeker. Die rechter oordeelt gewoon naar de letter van de wet. |
| 07 Sep 2007, 11:57 |
|
|
Freak
wanneer is die uitspraak in luik dan?
|
| 07 Sep 2007, 11:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: wanneer is die uitspraak in luik dan? Eind september en dan moeten er waarschijnlijk weer nieuwe reeksen en zo worden opgemaakt. |
| 07 Sep 2007, 12:00 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: dit is wel de schuld van de voetbalbond hoor.geel kreeg eerst geen licentie en daarna wel.ze overtreden hun eigen reglementen en wij zitten met de gebakken peren. Voor mij is Namen de enige schuldige, ze zijn sportief verslagen en dus beginnen ze maar een rechtzaak. Op voetbalkrant stelt er ene voor om Namen te boycotten, geen enkele derdeklasser zou nog tegen hen mogen spelen. Geen slecht idee. Ze kunnen voor Namen een aparte competitie maken eh. Deze wordt dan beslist op basis van wie de beste advocqaat heeft. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
|
|
Miniem
eerste zitting in luik is ergens volgende week, maar ge kunt er zeker van zijn, dat Namen (de club dan) niet meer gehaast zal zijn nu en de bal in het kamp van den bond ligt.
|
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Titus schreef: waly 2 schreef: dit is wel de schuld van de voetbalbond hoor.geel kreeg eerst geen licentie en daarna wel.ze overtreden hun eigen reglementen en wij zitten met de gebakken peren. Voor mij is Namen de enige schuldige, ze zijn sportief verslagen en dus beginnen ze maar een rechtzaak. Op voetbalkrant stelt er ene voor om Namen te boycotten, geen enkele derdeklasser zou nog tegen hen mogen spelen. Geen slecht idee. Ze kunnen voor Namen een aparte competitie maken eh. Deze wordt dan beslist op basis van wie de beste advocqaat heeft. En dan worden ze kampioen als iedereen forfait geeft... Beter spelen dan, maar geen inkomsten geven, iedereen gewoon thuisblijven. |
| 07 Sep 2007, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Zou er van 't weekend geen oefenmatchke kunnen zijn tegen een 2de klasser of een 3de klasser uit de andere reeks?
Zou het bestuur hierover al geen contacten gehad hebben voor het geval dat ... |
| 07 Sep 2007, 12:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Zal nog zo wijd komen dat Geel en Namen in tweede zullen starten...
![]() |
| 07 Sep 2007, 12:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
het enige wak er nu kan op zeggen is: GODVERDOMME
We zoun beter ne protestmars gaan houden aan den bond
Merci Namen, merci jonges ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Sep 2007, 12:04 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55 Berichten: 532 Locatie: Erembodegem/Oilsjt WLM: [email protected] |
janos schreef: Titus schreef: waly 2 schreef: dit is wel de schuld van de voetbalbond hoor.geel kreeg eerst geen licentie en daarna wel.ze overtreden hun eigen reglementen en wij zitten met de gebakken peren. Voor mij is Namen de enige schuldige, ze zijn sportief verslagen en dus beginnen ze maar een rechtzaak. Op voetbalkrant stelt er ene voor om Namen te boycotten, geen enkele derdeklasser zou nog tegen hen mogen spelen. Geen slecht idee. Ze kunnen voor Namen een aparte competitie maken eh. Deze wordt dan beslist op basis van wie de beste advocqaat heeft. En dan worden ze kampioen als iedereen forfait geeft... Beter spelen dan, maar geen inkomsten geven, iedereen gewoon thuisblijven. neje da doenek ni ze, ik ga men ploeg gaan steunen, al moek daar alleen staan _________________ Honour and Loyalty
|
| 07 Sep 2007, 12:05 |
|
|
Miniem
Gijzegem Vaneigest schreef: Zal nog zo wijd komen dat Geel en Namen in tweede zullen starten... ![]() Als den bond dat vandaag beslist, zal noch Geel, Noch Namen er problemen mee hebben dat de competitie in tweede en derde klasse dit weekend doorgaat. Met de kalender kunt ge dat natuurlijk niet op twee minuten regelen. Wees maar zeker dat het crisisberaad is bij den bond (als ze het al weten tenminste ) |
| 07 Sep 2007, 12:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ook dat kan der nog bij...
Als ge ziet wat Vandereycken daar in zen zakken steekt met die sponsoring... Plus, zonet een serieuze factuur gekregen voor onze zaalvoetbalploeg die niet eens meer is ingeschreven bij de kbvb! Kga eens luisteren wie de advocaat van Namen is peizek ![]() |
| 07 Sep 2007, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Moest Namen een oefenmatchke spelen van 't weekend ik zou zeggen: ALLEN DAARHEEN !
Alhoewel, zouden die een sparringpartner vinden? Geel misschien? |
| 07 Sep 2007, 12:19 |
|
| Pagina 4 van 23 |
[ 342 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 23 Volgende |