Zaak Verbroedering Geel - UR Namen - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 23
 Zaak Verbroedering Geel - UR Namen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Bartos schreef:
placietjen schreef:
we spelen zondag tegen OHL

Tis in Leuven, da zien ek precies al zeker niet zitten om daarvoor helemaal naar Leuven te gaan.

Den dezen is op post. Ik moet wit & zwet zien spelen

07 Sep 2007, 19:56
Vaste Waarde

pfff, ik ga niet weer naar een potjen oefenvoetbal gaan kijken waar iedereen schrik heeft zich te blesseren (en terecht trouwens)

alle supporters zouden beter op zondag ne mars naar het bondsgebouw organiseren (alhoewel, die mannen zitten op zondagnamiddag waarschijnlijk toch allemaal op de wafelenbak van de gepensioneerdenbond :snif: )

07 Sep 2007, 20:15
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
boris clitoris schreef:
Onvoorstelbaar...

Zonet op 't nieuws de bondsvoorzitter gezien: die enorm irritante grijns op zijn muil gaat er echt wel nie af... :dom:

ja ik heb het ook gezien.
Dieje staat daar gewoon glimlachend, dolgelukkig, de pers te woord. onvoorstelbaar.

07 Sep 2007, 20:28

Leeftijd: 11
rivelinho schreef:
boris clitoris schreef:
Onvoorstelbaar...

Zonet op 't nieuws de bondsvoorzitter gezien: die enorm irritante grijns op zijn muil gaat er echt wel nie af... :dom:

Dieje staat daar gewoon glimlachend, dolgelukkig, de pers te woord. onvoorstelbaar.

straf hé, kl**tzakken

07 Sep 2007, 20:29
nieuw in de eerste ploeg

WLM: [email protected]
Mariner schreef:
Bartos schreef:
placietjen schreef:

Tis in Leuven, da zien ek precies al zeker niet zitten om daarvoor helemaal naar Leuven te gaan.

twor tijd dawe onzen Iendracht nog is zien spele ze
en ister iets voorzien voor vervoer richting leuven?

07 Sep 2007, 21:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
rivelinho schreef:
boris clitoris schreef:
Onvoorstelbaar...

dienen debiel vergelijkt da gewoonweg me een wedstrijd die in de winter moet afgelast worden :zot:
Das wel een compleet andere situatie zenne,maar zo is die vraag makkelijk beantwoordt natuurlijk :fluit:

07 Sep 2007, 21:34
Vaste Waarde

zuzuby schreef:
Mariner schreef:
Bartos schreef:
placietjen schreef:

twor tijd dawe onzen Iendracht nog is zien spele ze
en ister iets voorzien voor vervoer richting leuven?

Supportersclub Black & White legt busje in naar OH Leuven op voorwaarde adt we aan een 30-tal inschrijvingen komen. Busvertrek voorzien om 13u15.

07 Sep 2007, 22:05
Freak

Leeftijd: 42
Khoordent gisteren nog op de radio dat er geen overeenkomst was tussen Geel, Namen en den bond :shock: ik verstaan da toch allemaal ni goe ze. Nu die transferperiode nog, fleus wil namen nog met +10 de competitie starten ook :dom:

Mij zien ze ook ni in Leuven, zelfs al was het hier in Aalst, kzen die oefenmatchen meer dan beu, zeker in deze omstandigheden. Tzal een match in 4de prov. worden ...

Gans diene toestand werkt al maanden op mijn systeem ma nu gaant toch wel veel te ver.

08 Sep 2007, 10:19

Leeftijd: 37
:dom: :dom: :dom: meer kank er ni op zegge!

kga wel na leuven ze, kmoe den iendracht zien!

08 Sep 2007, 10:40
forumlegende

en het zal niet rap in orde komen als Dessel doorzet en eventueel ook naar de rechter stapt;
als je de lijn doortrekt zijn ze in hun recht!!!

08 Sep 2007, 12:06
forumlegende

Gaskonijn schreef:
Jean schreef:
die kans is gering, aangezien Namen wel eens zou kunnen gelijk krijgen van de rechtbank!

Dan gaat den bond gewoon in beroep e. . . als ze het lang genoeg trekken lost dat probleem zichzelf wel op :mrgreen:

dus toch problemen hé

08 Sep 2007, 12:07
Ancien

Leeftijd: 47
Jean schreef:
en het zal niet rap in orde komen als Dessel doorzet en eventueel ook naar de rechter stapt;

Idd. Als Geel zijn licentie nie krijgt, moet daarom dan Namen stijgen? Niet dus. Die hebben verloren in de final. Geel geen licentie, dus ook 3de klasse. Dessel mag dan in tweede blijven en vervangt Geel. Voila ze, 't leven kan toch zo simpel zijn. ('k zal men kandidatuur eens stellen in den Bond)

08 Sep 2007, 13:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Jean schreef:

Als je de lijn doortrekt, is Dessel evenmin in zijn recht als Namen. Ze eindigden 16de in tweede en wonnen de eindronde van derde evenmin. Ze hebben dus niet meer, zelfs nog minder recht op een ticket voor tweede als Namen. Namen speelde immers tenminste nog de finale van de eindronde ...
Waar velen hier in al die herrie niet bij stil lijken te staan (en 't is gezien de omstandigheden nog hééél ver af, maar ...), is 't feit dat, als tweede klasse uit 19 ploegen zou bestaan, de kans zeer reëel is dat er op het einde van dit seizoen in derde een stijger minder is, kwestie van het evenwicht te herstellen ... Een zakker meer uit tweede, gaan de tweedeklassers immers ook niet aanvaarden. Voor 't zelfde geld schaffen ze de eindronde in derde voor dit seizoen af.
De KBVB heeft misschien procedurefouten gemaakt, maar 't was allemaal véééél simpeler geweest indien Geel gewoon zijne poef op tijd had betaald, of indien Namen ervoor had gezorgd dat ze sportief niet te slap waren geweest in die eindronde ...

08 Sep 2007, 13:55

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Iendracht02 schreef:
Waar velen hier in al die herrie niet bij stil lijken te staan (en 't is gezien de omstandigheden nog hééél ver af, maar ...), is 't feit dat, als tweede klasse uit 19 ploegen zou bestaan, de kans zeer reëel is dat er op het einde van dit seizoen in derde een stijger minder is, kwestie van het evenwicht te herstellen ...
Dan zijn ze nog niet aan de nieuw pattatjes in Brussel ze. Dat is trouwens een van op voorhand verloren zaak van den bond als ze dat zonder compensaties (lees: akkoord) zouden doorvoeren. 't zullen onderhandlingen worden even moeilijk met de regeringsvorming vrees ik.

08 Sep 2007, 14:03
Freak

Leeftijd: 45
ik hoor hier just uit goei bron, dat de match E.Aalst-AS Roma dient herspeeld te worden. Op het moment van de wedstrijd zou Fransesco Totti nie speelgerechtigd geweest zijn...

Gevolg: Alle Europese matchen van de leste 10 joar moeten herspeldj werren... :shock:

08 Sep 2007, 16:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 23