ander nieuws - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
s@té schreef:
kvraag mij af waarom Anderlecht da nen onbekende fransman gaat huren bij Nantes en Brugge ga da efkes een supertalent van Real gaan huren.
Portillo gaat na zijn uitleenbeurt niet in Brugge blijven denk ik... bij diene van Anderlecht is het contract nu al met optie tot aankoop.
Dast verschil denk ik.

31 Aug 2005, 13:18
Ancien

Leeftijd: 38
Placietjen schreef:
s@té schreef:
kvraag mij af waarom Anderlecht da nen onbekende fransman gaat huren bij Nantes en Brugge ga da efkes een supertalent van Real gaan huren.
Portillo gaat na zijn uitleenbeurt niet in Brugge blijven denk ik... bij diene van Anderlecht is het contract nu al met optie tot aankoop.
Dast verschil denk ik.

kebt over de kwaliteit
Portillo <--> Grégory Pujol

31 Aug 2005, 14:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
s@té schreef:
Placietjen schreef:
s@té schreef:
Dast verschil denk ik.

kebt over de kwaliteit
Portillo <--> Grégory Pujol

da zal ook nog moeten blijken ze dat dienen Portillo zo'n supermatchen gaat spelen. Daarbij Anderlecht zit al vrij goed vooring met Serhat, Jestro, en Mbo, diene fransman die komt niet naar RSCA als eerstespits he

31 Aug 2005, 14:14
Freak

be club brugge emme ze eer forum oik gesloeten.

01 Sep 2005, 15:35
Ancien

Leeftijd: 45
inderdaad:

Citeer:
Beslissing van het bestuur van Club Brugge K.V.

Het forum wordt tijdelijk afgesloten

Het bestuur van Club Brugge K.V. ziet zich genoodzaakt een drastische beslissing te nemen. De controverse die zich de voorbije dagen op het forum van de website http://www.clubbrugge.be ontwikkelde, brengt de vereniging ernstige schade toe. De beschimpingen, lasterlijke taal en valse aantijgingen zijn van die aard dat het bestuur dit niet langer kan tolereren.

Daarom wordt de beslissing genomen om het forum tijdelijk af te sluiten.

Het bestuur van Club Brugge K.V. is er zich tenvolle van bewust dat een meerderheid van goedmenende supporters/forumbezoekers door deze beslissing mede het slachtoffer is van de onwil van een minderheid om zich te schikken naar de in acht te nemen elementaire regels, die op dinsdag 30 augustus 2005 nochtans zeer duidelijk waren omschreven in een officiële mededeling van het bestuur van Club Brugge K.V.

Het bestuur van Club Brugge K.V. betreurt ten zeerste dat het tot deze drastische maatregel is moeten overgaan.

01 Sep 2005, 15:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Wie is het dan die ginder verweten wordt? Ik kan me niet direct voorstellen dat bestuur of trainers ginder uitgemaakt worden door de fans, want die zijn daar bij mijn weten toch allemaal vrij populair.

01 Sep 2005, 15:52
Ancien

Bartos schreef:
Wie is het dan die ginder verweten wordt? Ik kan me niet direct voorstellen dat bestuur of trainers ginder uitgemaakt worden door de fans, want die zijn daar bij mijn weten toch allemaal vrij populair.

k heb wel gezien dat van tornhout malcontent is en zou willen vertrekken

mss ging het daarover hé, over de jeugd die geen kans krijgt

en er zijn blijkbaar heel veel problemen geweest met de vvk voor de champ.league, daarover kan het ook geweest zijn

01 Sep 2005, 15:53
Nationale Ploeg

Anderlecht heeft blijkbaar ne supperspits aangetrokken.De supporters van zen club vinden het raar dat sporting Aruna verkoopt om Pujol binnen te halen.Tijdens zen laatste match viel Pujol in na een kwartier en werd na een uur alweer vervangen.Hij werd telkens ook uitgefloten door zen eigen publiek.
Op weg naar een tweede Clayton Zane??

01 Sep 2005, 18:08
Freak

der zaten misschien supporters van denderdinges op t forum van brugge :grijns:  :grijns:  :grijns:

01 Sep 2005, 18:20
waly 2 schreef:
der zaten misschien supporters van denderdinges op t forum van brugge :grijns: :grijns: :grijns:

"milan" toch, ons hier zo altijd zwart maken  :lachen:

01 Sep 2005, 18:39
Freak

: :engel:  :engel:  :engel:

01 Sep 2005, 19:49
Ancien

Wezet heeft nog een opmerkelijke transfer weten te realiseren. De club heeft Souleymane Oulare onder contract gelegd. De aanvaller tekende een contract van één seizoen.

bron: belgiumsoccer.be

02 Sep 2005, 12:06
Ancien

Enzo Scifo door het lint

Enzo Scifo heeft zich niet meteen van z'n beste kant laten zien. De 39-jarige trainer van Tubeke ging na de wedstrijd van woensdagavond tegen Oostende helemaal door het lint. "Hij gedroeg zich als een kickbokser", zegt Oostende-trainer Rik Vande Velde in HNB.
Oostende won bij Tubeke met 1-2. De bezoekers zagen zelfs nog twee spelers met rood van het veld gestuurd worden. "Heel de wedstrijd probeerde Scifo de scheidsrechter te intimideren door voortdurend te roepen", aldus Vande Velde.

"Ook naar onze bank toe gedroeg hij zich heel provocerend. Na de match is het ontploft. Hij sloeg en schopte erop los." Charles Thierens, de keeperstrainer van Oostende, heeft het gevoeld. Tijdens de wedstrijd heb ik Scifo toegeroepen dat hij moest zwijgen."

"Na de wedstrijd vloog Scifo me plots in de gang van de kleedkamers aan. Ik hield mijn arm voor me en ben zo snel mogelijk naar onze kleedkamer gegaan. Ondertussen waren er spelers tussengekomen, belandde onze kinesist tegen de grond en zat het spel op de wagen."

"Vooral niet overdrijven"

Bij Tubeke relativeert men de gebeurtenissen van woensdag. "Er was wat geduw en een zeker irritatie", zegt speler Samba Diawara. "Maar we moeten het vooral niet overdrijven."

Ook Kevin De Broyer minimaliseert de feiten. "Ik weet niet wie het tumult in gang heeft gestoken, maar het heeft hooguit vijftien seconden geduurd."

Het is nog niet duidelijk of de scheidsrechter een rapport zal opmaken.

bron: belgiumsoccer.be

02 Sep 2005, 12:07
Scifo janet was wellicht nog wat over z'n toeren na de 5-0 pandoering tegen ons in de beker. Enzo kan nie mee olé olé!  :lachen:

02 Sep 2005, 12:17
Ancien

eens krapuul, altijd krapuul hé

02 Sep 2005, 12:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 126