Zaak Verbroedering Geel - UR Namen - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23
 Zaak Verbroedering Geel - UR Namen 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Was het niet dat ge een aanvraag moet ingediend hebben ? Als de procedure nog loopt mag de club dus meedoen volgens mij

11 Sep 2007, 0:20
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
iernet op teletext gelezen, de profiliga ziet het niet zitten om met 19 clubs aan te treden in tweede klasse en zullen hun vel duur verkopen, ook al zejer 7 2de klasse clubs willen geen competitie met 19. ook de liga van de eersteklassers vraagt nu om inspraak mogen te hebben voor de vergadering van woensdag omdat deze zaak ook eerste nationale aanbelangt zeggen ze.

11 Sep 2007, 10:07
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
michael0473 schreef:
iernet op teletext gelezen, de profiliga ziet het niet zitten om met 19 clubs aan te treden in tweede klasse en zullen hun vel duur verkopen, ook al zejer 7 2de klasse clubs willen geen competitie met 19. ook de liga van de eersteklassers vraagt nu om inspraak mogen te hebben voor de vergadering van woensdag omdat deze zaak ook eerste nationale aanbelangt zeggen ze.

Staat in het laatste nieuws ook. We zijn nog niet aan de nief patatjes zelle...

11 Sep 2007, 10:09
Reserve

Website: http://groups.msn.com/katrien-de-clerck
da gaat hier nog lang duren ... pff

We worde kampioen :p

:iendracht:

11 Sep 2007, 11:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Naar ik heb horen zeggen(Ajuin zal hier misschien meer van weten) zou de schade voor Aalst en sommige andere clubs wel nog wat hoger kunnen oplopen. Aalst zou zijn kantine namelijk onderverhuren voor eetfestijns, feesten, etc..En dit zou gebeurt zijn op basis van de eerste kalender. Als men nu alles gaat omgooien is het dus best mogelijk dat men bij een thuiswedstrijd zijn restaurant niet kan openen omdat er een feest aan de gang is. De financiele gevolgen laten zich raden. Moest dit zo zijn zou ik toch een factuurken maken voor den bond, alhoewel ze zullen zich haasten peis ek :hmm:

11 Sep 2007, 12:15
Freak

Leeftijd: 42
Da de 1ste klassers zich gaan moeien, da kan er ook nog bij zeker :-).
We zitten nu toch al in ne complete chaos waar een oplossing zeer moeilijk te vinden is volgens mij. Wordt er zo beslist, zal een deel vd clubs klacht indiene, beslist ge anders dan ...

Kheb al ne keer gekeken en desnoods is er volgende zondag ook Hofstade - Herdersem en Gijzegem - Stekene :grijns: of toch diene protestmars overwegen? :D

Ofja toch 1 oplossing:

"MOET BOND MET GELD OVER DE BRUG KOMEN ?
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Guido De Croock, de Ligavoorzitter van
de 2e klasse, sluit wel niet uit dat er
een oplossing komt. "Nu al zeggen dat
het niet gaat lukken, zou dom zijn."

De Croock suggereert een financiële
compensatie om de zaak uit te klaren.
"Ik zeg dat niet met zoveel woorden,
maar je weet ook wel waarmee de bond
over de brug moet komen om de clubs te
overhalen. Er zal iets tegenover moeten
staan, zo gaat dat", zegt hij in GvA.

HNB vroeg 17 tweedeklassers of ze voor
of tegen een competitie met 19 zijn.
Sommigen waren er nog niet uit, maar
zeven clubs zouden al zeker tegen zijn."

11 Sep 2007, 12:16
Nationale Ploeg

Hof van beroep geeft Namen uitstel
di 11/09/07 - Zoals verwacht heeft het Luikse hof van beroep beslist om de zaak die Namen had aangespannen tegen de voetbalbond, uit te stellen tot 18 september. De derdeklasser had daar zelf om gevraagd, omdat hij de vergadering van woensdag op de bond wil afwachten. Namen verwacht er een oplossing in de zaak-Namen/Geel.

11 Sep 2007, 14:38
Freak

Leeftijd: 45
ik zou graag ne keer een matchke met inzet zien :fluit: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl:

11 Sep 2007, 19:56
Freak

Ik zou vooral graag aan de competitie beginnen omdat ik denk dat (op Boto na) onze hele kern enorm scherp staat. Dat kan tegen de eerste match al veranderen als het nog lang blijft duren. Misschien dienen we dan wel klacht in ...

11 Sep 2007, 20:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Eigenlijk zou iedere ploeg moeten klacht indienen want wat er nu aan het gebeuren is, kan alleen maar in België... :dom:
En waarom gaan ze de eerste-klassers nu inspraak geven?? Das nog dommer dan dom :dom:
wa kunnen die daar op zeggen, hetzelfde als wij
"da ze GOE bezig zijn" pfff :boks:

11 Sep 2007, 20:56
forumlegende

Leeftijd: 35
we zouden nen datum moeten afspreke als ze dan nog een oplossing emmen dawen ene grote protestmars organiseren me alle ploegen van 2e en 3e

11 Sep 2007, 22:34
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 11
Website: http://www.redbox.be/superajoin
Dries schreef:
we zouden nen datum moeten afspreke als ze dan nog een oplossing emmen dawen ene grote protestmars organiseren me alle ploegen van 2e en 3e

vind ik ook aja en allemaal me treinen en bussen naar daar en gvd der isj ons goe laten horen aja

11 Sep 2007, 22:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Dries schreef:

daar gaat inderdaad veel volk op afkomen denk ik ... dan staat er daar hoop en al 1000/2000 man en zegt den bond natuurlijk dat het weinig volk kan schelen. Je moet rekenen dat er van die 50 2e en 3e klasse ploegen met moeite een 6tal ploegen zijn met een serieuze achterban, en dan moeten die hun onderlinge wrok naar mekaar toe nog opzij zetten.

12 Sep 2007, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
the_red_ant69 schreef:
Dries schreef:

daar gaat inderdaad veel volk op afkomen denk ik ... dan staat er daar hoop en al 1000/2000 man en zegt den bond natuurlijk dat het weinig volk kan schelen. Je moet rekenen dat er van die 50 2e en 3e klasse ploegen met moeite een 6tal ploegen zijn met een serieuze achterban, en dan moeten die hun onderlinge wrok naar mekaar toe nog opzij zetten.

en dan moeie nog zien daze de manifestatie nog niet verbieden, want da ga zo den dag van vandaag in een democratie

12 Sep 2007, 9:51
Vaste Waarde

michael0473 schreef:
the_red_ant69 schreef:
Dries schreef:

en dan moeie nog zien daze de manifestatie nog niet verbieden, want da ga zo den dag van vandaag in een democratie

We pakken e paar Islamieten mee, dan is er geen probleem.

12 Sep 2007, 9:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 342 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23