Rode Duivels - Pagina 35 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Mariner schreef:
wheel's armée schreef:
Mirallas is ne gast die ge altijd moet laten staan, altijd. Al doet die een hele wedstrijd geen bal, met een flits kan hij altijd het verschil maken. Kheb twee fases gezien uit de eerste helft en zat er twee keer bij. Vervang Vermaelen ook maar door Van Buyten hoor, en wat is die Hoefkens toch ook een schlemiel.

Indd, René zal op zijn tellen mogen passen. Nuja, ge weet op voorhand dat ge met nen ultradefensieve coach werkt.

Toen ik nog jong en oogstrelend mooi was - veel haar en rank gebouwd- toen haalde hij met RWDM op een haar na Europees voetbal met puur afbraakvoetbal. Ge hebt den tweede helft duidelijk geen aansluiting meer, sinds de vervanging van Mirallas

Btw, die uitspraak van die Snelders en Polspoel. De Kijper en zo van die toestanden. Triestig

Ik zie toch liever Vermaelen spelen als dat ijzeren hekken Van Buyten. Vermaelen heeft vandaag slecht gespeeld maar hij is echt wel ne goeie speler (zie Ajax). Tis den 1ste keer dat hij echt slecht was bij Belgie.
En Hoefkens :huh: wa komt die in de ploeg doen.

En dan vervangt hem nog Mirallas :dom:

Ik ga van Vermaelen gene slechte maken,ZEKER NIET, maar Ajax haalt ook niet meer de CL, en vorig jaar lag hij daar ook al aan de basis van hun uitschakeling. Volgens mij soms iets te gretig

Vandaag mist ge duidelijk het recuperatievermogen van een Mudingayi, wat maakt dat uw middenveld de tweede helft nergens meer is, natuurlijk

12 Sep 2007, 20:14
Freak

Leeftijd: 42
Jan schreef:
Verbechio schreef:
Ik heb mij vooral zitten ergeren aan Goor. Daar mag dringend ne vervanger komen zelle! Voor de rest 2 knappe goals, ne Mirallas die een match kan beslissen en Defour die de nieuwe patron wordt en dat zeer degelijk doet.

ps wa ne lacher van ne penalty, ma goe np de rotte duivels verdienden ni beter

Ge ziet da het een goei keuze was om vrijdag de tweede helft van Club Brugge - Rode Duivels in de kantine door te brengen hé, met nog een schoon zicht van voor den toog :grijns:

:fluit: :zat: :D daarvoor zijn de RD wel nog goe idd :D

12 Sep 2007, 20:15
Freak

Sinds einge tijd weiger ik nog naar de matchen van ons nationale ploeg te kijken. Niet omdat ik beschaamd ben, want ik voel me geen Belg. Maar omdat het niveau van dat voetbal gewoon onder nul is.

En gezien de reacties op de match van vandaag is het er nog niet op vooruit gegaan ...

12 Sep 2007, 20:16
Ancien

Leeftijd: 45
Vandaag hadden ze gewoon de chance dat er niks anders op den tv was op dat uur.
Volgende keer misschien toch maar voor De Rode Loper gaan... :grijns:

12 Sep 2007, 20:17
Freak

Casual1919 schreef:
En gezien de reacties op de match van vandaag is het er nog niet op vooruit gegaan ...

klopt maar als ge de eerste 20' ziet, dan weet ge dat er potentieel is maarja ....

och ik ga toch ook stoppen met kijken want onbewust maakt ge er u toch lastig in

12 Sep 2007, 20:17
Ancien

boris clitoris schreef:
Vandaag hadden ze gewoon de chance dat er niks anders op den tv was op dat uur.
Volgende keer misschien toch maar voor De Rode Loper gaan... :grijns:

Ik heb het 1 helft kunnen volhouden. Ik schat dat ik het de volgende keer maar max. 30 minuten volhou :grijns:

12 Sep 2007, 20:18
Ancien

Leeftijd: 45
Eigenlijk zou ge eens de clubs van onze Belgische spelers naast de clubs van die van Kazachstan moeten leggen... En ons dan eens afvragen sinds wanneer we ons zo makkelijk neerleggen bij draws tegen deze clubs... onvoorstelbaar eigenlijk!

12 Sep 2007, 20:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
ik maak mij daar al lang geen zorgen meer over
ik voel mij meer vlaming dan belg dus de duivels kunnen van mij part naar de hel ;)

12 Sep 2007, 20:29
forumlegende

Leeftijd: 69
malder schreef:
Een zekere JP uit de buurt van Denderleeuw zou nu al gespot zijn rond het Boudewijnstadion.

:strike: :strike:

12 Sep 2007, 20:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
wheel's armée schreef:
Toen ik nog jong en oogstrelend mooi was - veel haar en rank gebouwd- toen haalde hij met RWDM op een haar na Europees voetbal met puur afbraakvoetbal.

Nog erger, hij haalde er effectief Europees voetbal mee. Met ene keeper, 9 verdedigers en Frédéric Pierre in de spits.

12 Sep 2007, 22:09
Ancien

Bartos schreef:
wheel's armée schreef:
Toen ik nog jong en oogstrelend mooi was - veel haar en rank gebouwd- toen haalde hij met RWDM op een haar na Europees voetbal met puur afbraakvoetbal.

Nog erger, hij haalde er effectief Europees voetbal mee. Met ene keeper, 9 verdedigers en Frédéric Pierre in de spits.

Fréderic Pierre :grijns: , heb da nooit nen voetballer gevonden jong....

12 Sep 2007, 22:11
Reserve

Leeftijd: 43
Binnenkort zeggen ze niet meer "België haalt amper 2 op 6 tegen Kazachstan" maar " Kazachstan haalt amper 2 op 6 tegen België"

12 Sep 2007, 23:49
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Sterchele in de tribune en Mbo op de bank :shock:

13 Sep 2007, 10:01
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI

Scolari die op Dragutinovic slaat na Portugal - Servië van gisteren :zot: . Ik hoop dat ze diene gek eindelijk eens zwaar schorsen, want tees is er wel serieus over zenne.

Trouwens echt wel spijtig dat Dragutinovic er niet meer aangeraakte, hij had hem serieus wat lappen moeten weer geven.

13 Sep 2007, 13:42
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Bartos schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=HITveW61EFI

Scolari die op Dragutinovic slaat na Portugal - Servië van gisteren :zot: . Ik hoop dat ze diene gek eindelijk eens zwaar schorsen, want tees is er wel serieus over zenne.

Trouwens echt wel spijtig dat Dragutinovic er niet meer aangeraakte, hij had hem serieus wat lappen moeten weer geven.

Ik veronderstel dat scolari wel zijn redenen zal gehad hebben maar dit is er idd zwaar over. Moesten ze draga laten doen hebben... :boks:

13 Sep 2007, 13:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 33 34 35 36 37 242