de Dendertopic - Pagina 160 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 158 159 160 161 162 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
AlostanA schreef:
Voor wie nog eens overweegt om vriendelijk te zijn tegen diejn hypocriete marcel; post van hem op hun forum;

Op zo'n momenten kan je enkel maar fier zijn supporter te zijn van een club met een weliswaar beperkte, maar zeer sportieve, positieve aanhang dan van da clubke met nen hoop marginale debielen onder z'n successokes. Zum kotsen!

Alé, dat is den eersten keer... :o

16 Sep 2007, 23:51
Rode kaart
Rode kaart

Op ons eigen forum mag ik toch nog mijn eigen mening ventileren zeker? Ist gepermitteerd? :hmm: Ik vind dat je op dergelijke zaken niet fier moet zijn, en ja, wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie.

Voor de rest moei ik me op dit forum niet in desbetreffende topic en discussie.

16 Sep 2007, 23:53
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
nonkel marcel schreef:
Op ons eigen forum mag ik toch nog mijn eigen mening ventileren zeker? Ist gepermitteerd? :hmm: Ik vind dat je op dergelijke zaken niet fier moet zijn, en ja, wij hebben in een vrij recent verleden al staaltjes gezien van het crapuleus gedrag van een deel van jullie sups. Ik ben er trots op dat ik dergelijke zaken bij ons niet zie.

Jullie staan al slapend te kijken naar een wedstrijd, in aalst leeft het voetbal eenmaal. En als er onrecht wordt aangedaan krijg je zulke reacties. Ik heb de indruk dat er in jouw club zooo weinig te beleven is dat je je hier maar komt moeien...

16 Sep 2007, 23:59
Rode kaart
Rode kaart

Ik beleef een match van mijn club even intens en fanatiek als eender welke Aalst-supporter bij een match van jullie club. Dat we op verplaatsing maar een beperkte aanhang hebben (300-350 man) is een feit, maar ik verkies dat liever dan de taferelen die ik vanavond op TV zag. En onrecht aangedaan? Elke club wordt in de loop van het seizoen wel eens onrecht aangedaan, maar 't is zowat legio dat men de zaken die meezaten of in je voordeel gefloten werden, daarbij snel vergeten worden. Ik voel daarbij echter niet de behoefte om over de hekkens te kruipen en fysiek geweld te gebruiken.

17 Sep 2007, 0:03
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:

Een "mening ventileren" noem jij dat, ik noem dat "laf verwijten". Honderden fans die het afkeuren smijt jij op een hoop als debiele marginale succeso's ( :fluit: ).

17 Sep 2007, 0:08
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
Ik beleef een match van mijn club even intens en fanatiek als eender welke Aalst-supporter bij een match van jullie club. Dat we op verplaatsing maar een beperkte aanhang hebben (300-350 man) is een feit, maar ik verkies dat liever dan de taferelen die ik vanavond op TV zag. En onrecht aangedaan? Elke club wordt in de loop van het seizoen wel eens onrecht aangedaan, maar 't is zowat legio dat men de zaken die meezaten of in je voordeel gefloten werden, daarbij snel vergeten worden. Ik voel daarbij echter niet de behoefte om over de hekkens te kruipen en fysiek geweld te gebruiken.

Je was niet op de wedstijd aanwezig dus hou je mening voor jezelf. Als de wedstrijd wordt afgefloten ga je als speler best niet een opgenaaide bende van meer dan 1000 man efkes leuk gaan uitdagen!! Wat er zich heeft afgespeeld mag niet worden goedgekeurd, maar wie niet aanwezig was hoeft zijn mening niet te geven. Vtm is vtm en die staan voor sensatie. Wat er voorafgaand is gebeurd interesseert hun geen moer.

17 Sep 2007, 0:10
Scholier

Das belachelijk e, ge zegt dat het niet goed te keuren valt ma terwijl geeft ge wel het excuus van 'uitdagen'. Elk zich respecterende ploeg zou die hooligans levenslang moeten verbieden. En das den eerste keer dak hoor dat ge moet op een match aanwezig zijn om er een mening over te hebben en die te mogen zeggen.

Den arbiter aanvallen :strike: :strike: :strike: :strike: :strike: :strike:

En over onze supporters, kheb eigelijk alleen nog maar positieve reacties gehoord op andere forums, voor met zo weinig te zijn maken we genoeg ambiance. Als ge u baseert op de oefenmatch tegen den iendracht om ons te beoordelen.. da is inderdaad geen waardemeter...

17 Sep 2007, 0:16
Rode kaart
Rode kaart

AlostanA schreef:
Een "mening ventileren" noem jij dat, ik noem dat "laf verwijten". Honderden fans die het afkeuren smijt jij op een hoop als debiele marginale succeso's ( :fluit: ).

Het zou misschien handig zijn om mijn bericht dan wel VOLLEDIG te quoten, en er duidelijk bij te zetten dat ik niet iedereen over dezelfde kam scheer? :hmm:

En als ik de reacties hier lees, zijn bepaalde spelers van FCN een ganse match beledigd geweest, oerwoudgeluiden enzo...Als zij daartegen moeten kunnen, moet je er als supporter maar tegen kunnen dat ze na de match hun gram halen. En voor de rest zal den Bond en weet ik veel wie nog allemaal wel het nodige gevolg geven aan dit incident.

17 Sep 2007, 0:17
Vaste Waarde

sjneer_fcd schreef:
Das belachelijk e, ge zegt dat het niet goed te keuren valt ma terwijl geeft ge wel het excuus van 'uitdagen'. Elk zich respecterende ploeg zou die hooligans levenslang moeten verbieden. En das den eerste keer dak hoor dat ge moet op een match aanwezig zijn om er een mening over te hebben en die te mogen zeggen.

En over onze supporters, kheb eigelijk alleen nog maar positieve reacties gehoord op andere forums, voor met zo weinig te zijn maken we genoeg ambiance. Als ge u baseert op de oefenmatch tegen den iendracht om ons te beoordelen.. da is inderdaad geen waardemeter...

Ah das nieuw dan. Dus iemand die een wedstrijd niet heeft gezien heeft het recht om efkes zijn mening over feiten te geven. Kruip toch in uw bed menneke.

17 Sep 2007, 0:18
Scholier

vrijemeningsuiting

en kheb vakantie

17 Sep 2007, 0:20
Nationale Ploeg

nieven ajoin schreef:
sjneer_fcd schreef:

Ah das nieuw dan. Dus iemand die een wedstrijd niet heeft gezien heeft het recht om efkes zijn mening over feiten te geven. Kruip toch in uw bed menneke.

Voor één keer geef ik u gelijk, dat was geen waardemeter. Voor ons toch niet.

17 Sep 2007, 0:23
Rode kaart
Rode kaart

Tiens, ik lees hier nochtans constant reacties op onze wedstrijden, waarvan ik veronderstel dat niemand hier ze gezien heeft. :eh:

En inderdaad, die oefenmatch was geen waardemeter: die interesseerde ons namelijk geen reet. En onze spelers blijkbaar ook niet.

17 Sep 2007, 0:29
Vaste Waarde

nonkel marcel schreef:
Tiens, ik lees hier nochtans constant reacties op onze wedstrijden, waarvan ik veronderstel dat niemand hier ze gezien heeft. :eh:

En inderdaad, die oefenmatch was geen waardemeter: die interesseerde ons namelijk geen reet. En onze spelers blijkbaar ook niet.

Manneke, tgaat hier totaal niet over de wedstrijd zelf, maar over de feiten NAAAAAAA de wedstrijd. Het iq van een slecht verlicht voetbalveld zeker?

17 Sep 2007, 0:32
forumlegende

Leeftijd: 69
nonkel marcel schreef:

Manneken ge zijt de eindronde-wedstrijd op kv mechelen van enkele jaren vergeten zekers,toen jullie supporters in alle straten rond het stadion slagen hebben gekregen.En nu zijn het jullie beste vriendjes,maar geloof me goed daar zitten pas marginalen tussen en jullie zullen dat nog ondervinden.Voor de rest keur ik ook af tegen hetgene dat gisteren gebeurd is.

17 Sep 2007, 8:56
Ancien

Leeftijd: 45
nonkel marcel schreef:

De competitie interesseert hun precies oek nie...

17 Sep 2007, 9:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 158 159 160 161 162 711