de Dendertopic - Pagina 163 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Ge doet me allemaal pijn zie,commentaat geven,terwijl ge niet eens weet wat er gebeurd is!!Ma ja,das gemakkelijk he.Den iendracht lag idd in mijn hart,en ik heb daar 8 jaar met veel liefde mijn werk gedaan,maar toen ik het moeilijk had,met mijn scheiding enzo(moest ge weten wat ik allemaal heb meegemaakt,ge zou zwijgen),dan hebben die bekakte stewards,dat zogezegd heel goei vrienden waren,me op een zeer lelijkle manier buitengestemt,sorry,maar dan hebben ze me echt geraakt.Ik ben 3 jaar niet meer naar de voetbal geweest,ik had er mijn goesting van,en nu kreeg ik gewoon weer zin om STEWARD!! te zijn,en bij Aalst was dat uitgesloten,en Dender zocht er,en het is niet ver voor mij,dus was mijn keuze rap gemaakt,en als jullie dat OVERLOPEN noemen,wel,dan is dat maar zo.Ik ben ook steward op AA Gent.Ze hebben me echt pijn gedaan in Aalst,maar ik ben altijd alles blijven volgen van den iendracht,en als jullie dat niet begrijpen,wel dan is dat maar zo he!

18 Sep 2007, 21:41
Rode kaart
Rode kaart

Allemaal genen uitleg

Da moet gij weten he als ge der zo over denkt,ik laat het niet meer aan mijn hart komen,ik heb er genoeg van afgezien

18 Sep 2007, 21:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
twiejken schreef:
Ge doet me allemaal pijn zie,commentaat geven,terwijl ge niet eens weet wat er gebeurd is!!Ma ja,das gemakkelijk he.Den iendracht lag idd in mijn hart,en ik heb daar 8 jaar met veel liefde mijn werk gedaan,maar toen ik het moeilijk had,met mijn scheiding enzo(moest ge weten wat ik allemaal heb meegemaakt,ge zou zwijgen),dan hebben die bekakte stewards,dat zogezegd heel goei vrienden waren,me op een zeer lelijkle manier buitengestemt,sorry,maar dan hebben ze me echt geraakt.Ik ben 3 jaar niet meer naar de voetbal geweest,ik had er mijn goesting van,en nu kreeg ik gewoon weer zin om STEWARD!! te zijn,en bij Aalst was dat uitgesloten,en Dender zocht er,en het is niet ver voor mij,dus was mijn keuze rap gemaakt,en als jullie dat OVERLOPEN noemen,wel,dan is dat maar zo.Ik ben ook steward op AA Gent.Ze hebben me echt pijn gedaan in Aalst,maar ik ben altijd alles blijven volgen van den iendracht,en als jullie dat niet begrijpen,wel dan is dat maar zo he!

Iendracht lag in u hart, nu blijkbaar niet meer, en nu gaat ge naar die smurfenploeg van hier wat verder zien.. Meer moet daar niet over gezegd worden !

18 Sep 2007, 22:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
twiejken eeft echt wel nen hoop meegemaakt en mss is de clubkeuze helemaal verkeerd in de ogen van de meeste hier (in die van mij ook!! :p) toch vintek da et ier wreed neig is qua reacties ten opzichte van haar... :oops:

18 Sep 2007, 23:25
Rode kaart
Rode kaart

merci Hansken,ze weten gewoon niet wat ze met mij gedaan hebben,weet ge,toen ze me hebben buiten gezet,2 dagen later lag ik terug in het ziekenhuis voor weken...maar ja,ik ben maar nen overloper hé!En dat ik me niet meer laat zien op den eendracht,wel,het is gewoon te pijnlijk.En ik wil die valse mensen niet meer onder ogen komen,ziet ge.En ik ben nu eenmaal gewoon heel graag steward,dat is mijn leven,en op eendracht is dat niet meer mogelijk.Dus ben ik nu bij Dender en AA Gent.Weet ge,ik trek het mij echt niet aan hoe ze nu over mij denken,ze weten niet beter,iemand die me echt kent zou me wel begrijpen.

18 Sep 2007, 23:40
Nationale Ploeg

Website: http://www.darkultras.com
WLM: [email protected]
nonkel marcel schreef:
CeltiC1919 schreef:
nonkel marcel schreef:
't Zou me heel sterk verbazen mocht dat de Yeti zijn, die mag hier niet meer binnen (en maar best ook).

diene mag zelfs in de meeste dixi-toiletten nimmer binnen peisek.............

Mag em nog érgens binnen? In den Elegast ist oek gedaan: meneer begon op een masken te kloppen omdat ze veer Anderlecht was. En tein werd em buitengezet, da masken komt boiten en hij begint er veneir op te kloppen. :strike: :zot:

Overlaatst met de kermis mocht hij nog steeds ni binnen, kvinnet toch een spijtig geval want hij zorgde voor veel randanimatie :snif:

19 Sep 2007, 1:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Jeroen schreef:
Soit, ééns ge "van ploeg verandert" ( :zot: ) zoals sommigen hier blijkbaar doen, moeten ze voor mij part in ieder geval nooit meer terugkomen !

:Worship: Amen

19 Sep 2007, 8:46
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
nonkel marcel schreef:
Ik ken haar nu niet persoonlijk, maar laat die toch es doen zeg.

twiejken was naast steward (en supporter veronderstel ik) bij den Eendracht vroeger ook één van de vaste forummers, zelfs één van degene met het hoogste aantal berichten. Vandaar toch een beetje de verrassing dat ze blijkbaar (het was een eeuwigheid geleden dat we haar nog gehoord hadden) ondertussen van ploeg veranderd is.

Mja, ik ken haar persoonlijke situatie niet en dat zijn ook mijn zaken niet, maar als ze nu steward wou blijven en dat blijkbaar niet meer kon bij jullie, dan zie ik er geen graten in dat ze dat nu bij ons is. Daarom is ze nog geen supporter van ons. Ik weet wel dat er me iemand opgevallen is onder onze stewards, een nieuwe...een mooi, al iets ouder blondje. 'k Weet nu niet of zij dat is. :grijns: Enfin, er lopen in Denderleeuw nog een aantal andere stewards rond die ik zondag op de beelden zag in Nieuwkerken: als die mensen dat graag doen bij verschillende clubs, waarom niet.

19 Sep 2007, 9:52
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Bartos schreef:
nonkel marcel schreef:
Ik ken haar nu niet persoonlijk, maar laat die toch es doen zeg.

twiejken was naast steward (en supporter veronderstel ik) bij den Eendracht vroeger ook één van de vaste forummers, zelfs één van degene met het hoogste aantal berichten. Vandaar toch een beetje de verrassing dat ze blijkbaar (het was een eeuwigheid geleden dat we haar nog gehoord hadden) ondertussen van ploeg veranderd is.

Mja, ik ken haar persoonlijke situatie niet en dat zijn ook mijn zaken niet, maar als ze nu steward wou blijven en dat blijkbaar niet meer kon bij jullie, dan zie ik er geen graten in dat ze dat nu bij ons is. Daarom is ze nog geen supporter van ons. Ik weet wel dat er me iemand opgevallen is onder onze stewards, een nieuwe...een mooi, al iets ouder blondje. 'k Weet nu niet of zij dat is. :grijns: Enfin, er lopen in Denderleeuw nog een aantal andere stewards rond die ik zondag op de beelden zag in Nieuwkerken: als die mensen dat graag doen bij verschillende clubs, waarom niet.

Is dit een goede ouwe verleidingstruc? :o of ben je gewoon aan het slijmen? :grijns:

In ieder geval hebben we dit weekend bewezen dat we totaal geen stewards vandoen hebben dus dat ze allemaal maar naar Dender gaan om daar het aantal supporters te doen stijgen :mrgreen:

19 Sep 2007, 10:41
Rode kaart
Rode kaart

Neen, gewoon een -op dit uur toch nog- nuchtere vaststelling. :grijns:

Ik ken de meeste stewards wel, behalve die blonde: ik veronderstel dus dat zij dat is. Voor de rest hoeft hier niets anders achter gezocht te worden, ge weet nooit wie er hier allemaal meeleest. :fluit: ;)

19 Sep 2007, 10:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
't is te hopen dat ge ze de volgende thuismatch nog even knap zult vinden hé nu dat ulle verlichting eindelijk marcheert :fluit:

19 Sep 2007, 11:14
forumlegende

grof :mrgreen:

19 Sep 2007, 11:25
Freak

Leeftijd: 42
In twiejken haar situatie was en is het idd onmogelijk om terug te keren bij ons, laat staan als steward. Als zij toch steward wil zijn, dan is het logisch dat ze het op een ander gaat zoeken.

Maar hier komen reageren, had ze wss beter niet gedaan (das mijn gedacht e ;))

19 Sep 2007, 12:09
Nationale Ploeg

chunga schreef:
't is te hopen dat ge ze de volgende thuismatch nog even knap zult vinden hé nu dat ulle verlichting eindelijk marcheert :fluit:

Met alle respect voor twiejken, mor tees was e goeken :strike:

19 Sep 2007, 12:52
Rode kaart
Rode kaart

't is te hopen dat ge ze de volgende thuismatch nog even knap zult vinden hé nu dat ulle verlichting eindelijk marcheert :fluit

Dat is waarschijnlijk gezegd door ne zeer knappe vent?????????

Ale ja,iemand die zichzelf de max vind,dat zijn meestal de slechtste om commentaar te geven.

Trouwens,er zijn nog verschillende stewards van DEN IENDRACHT die steeds naar Dender komen helpen,die doen de twee!

19 Sep 2007, 17:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 161 162 163 164 165 711