|
|
| Pagina 23 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
KSV Temse heeft doelwachtersprobleem
Pech blijft onze doelmannen achtervolgen. Iedere voetballiefhebber weet dat Andy Vandenabeele na een zware blessure keihard werkte aan zijn terugkeer op het hoogste vlak. Samen met fysicaltrainer Jan Van Damme leek hij te slagen want op de eerste competitiedag werd hij aangeduid als wisseldoelman. Het grootste leed leek geleden, maar op training sloeg het noodlot opnieuw toe en Vandenabeele diende af te haken. Een eerste consult bij dokter De Clercq stelde dat er misschien wel een operatieve ingreep nodig zal zijn om het herstel vlot te laten verlopen. Vrijdag as (28/9) weet Andy meer nadat hij een ct-scan laat nemen. De 17-jarige Yannick De Laet blesseerde zich zaterdag (22/9) tijdens het invallersduel in Berchem. Controle in het ziekenhuis zegde dat het om een zware enkelkneuzing gaat. Hoelang deze talentrijke jonge doelman langs de kant moet blijven is nog niet duidelijk. Woensdag (26/9) volgde een eerste onderzoek en jammer genoeg kon men nog geen juiste diagnose stellen omdat het gezwel nog onvoldoende geslonken was. Pas volgende week hoopt de behandelende geneesheer meer duidelijkheid te krijgen. Belangrijk voor Yannick is uiteraard het feit of de gewrichtsbanden van de enkel al dan niet geraakt zijn. We duimen alvast voor een spoedig herstel. Door deze twee blessures is het aantal fitte doelmannen teruggebracht tot 1, Bart De Brouwer. Vandaar dat de sportief verantwoordelijken op pad trekken om een nieuwe doelman aan te trekken. het zit andy zo te zien niet mee ![]() |
| 26 Sep 2007, 22:02 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Da komt ervan hé, u eerst laten opereren door beenhouwer Moeyersoons... en achteraf gaan uithuilen bij De Clercq.
|
| 27 Sep 2007, 8:07 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
elfahem schreef: Da komt ervan hé, u eerst laten opereren door beenhouwer Moeyersoons... en achteraf gaan uithuilen bij De Clercq. Heb ook zeer slechte ervaringen met Moeyersoons!!! Das echt wel nen beenhouwer als ge bij den dienen op consultatie gaat mag je zeker zijn dat hij een kijkoperatie gaat uitvoeren! Door dienen teppen mag ik nimmer voetballen... ![]() _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 27 Sep 2007, 12:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Engeland schreef: elfahem schreef: Da komt ervan hé, u eerst laten opereren door beenhouwer Moeyersoons... en achteraf gaan uithuilen bij De Clercq. Heb ook zeer slechte ervaringen met Moeyersoons!!! Das echt wel nen beenhouwer als ge bij den dienen op consultatie gaat mag je zeker zijn dat hij een kijkoperatie gaat uitvoeren! Door dienen teppen mag ik nimmer voetballen... ![]() bij mij viel het allemaal goed mee bij moeyersoons
just da men aquarevalidatie te doen was in wieze in e spel waar het meerendeel ou menskes ware die hun beweeglijkheid probeerden te verbetere
en ik hoopte daar een paar beachvolleybalsterkes tege te kome _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Sep 2007, 15:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik had toch ook geen klagen (was wel geen meniscus), en mijn pa , 3 nonkels en nog andere familie ook niet. Mijn meter heeft hij ook gedaan en die noemt hem ook nen beenhauwer.... bon ja, gij Moeyersoons moet ge zwaar revalideren (hij zit dan ook met enorm veel geld in Ter Tisch)
maar langs nen kant lijkt mij dat veel beter dan allemaal pillekes pakken en alles op zen beloop te laten. Feit is wel dat nen meniscusoperatie bij hem toch echt wel nen slechte naam heeft, daarin zou hij der int verleden een paar serieus "mismeesterd" hebben, en't is een feit dat eens hij begint te snijden... hij blijft snijden ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Sep 2007, 19:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Mijn neef is daar ook al een aantal keer geweest denk ik en hij is er toch content van van diene Moeyersoons. De meningen lopen hier precies erg uiteen
|
| 27 Sep 2007, 19:38 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Ik heb Andy gevraagd hoe de vork in de steel zat. Blijkbaar is hij op het einde van een training hervallen in de oude blessure. Hijzelf hoopt alleszins begin november terug speelklaar te zijn
Heb trouwens ook nog bij Moeyersoons gerevalideerd en is echt platte commercie, wel zeer toffen band opgebouwd met Polleken Demesmaeker, zeer aimabele vent. Beachvolleybalsters, ook mijnen natten droom, maar, too bad, hansken _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Sep 2007, 21:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
placietjen schreef: Ik had toch ook geen klagen (was wel geen meniscus), en mijn pa , 3 nonkels en nog andere familie ook niet. Mijn meter heeft hij ook gedaan en die noemt hem ook nen beenhauwer.... bon ja, gij Moeyersoons moet ge zwaar revalideren (hij zit dan ook met enorm veel geld in Ter Tisch) maar langs nen kant lijkt mij dat veel beter dan allemaal pillekes pakken en alles op zen beloop te laten. Feit is wel dat nen meniscusoperatie bij hem toch echt wel nen slechte naam heeft, daarin zou hij der int verleden een paar serieus "mismeesterd" hebben, en't is een feit dat eens hij begint te snijden... hij blijft snijden ! Reva Ter Sig ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 27 Sep 2007, 23:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
mijn vriendin is eind juni geopereerd geweest door hem, en zij was toch wel heel tevreden, niemand heeft haar zo goed kunnen helpen voor hare knie. moet er trouwens vandaag nog eens bijgaan.
kheb van de meeste al positieve reacties op moeyersoons, ook al hoor je hier en daar wel is een klacht, maar denk dat da bij vele dokters wel zo is zeker _________________
|
| 28 Sep 2007, 0:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
placietjen schreef: Feit is wel dat nen meniscusoperatie bij hem toch echt wel nen slechte naam heeft, daarin zou hij der int verleden een paar serieus "mismeesterd" hebben, en't is een feit dat eens hij begint te snijden... hij blijft snijden ! Meniscusoperatie is nochtans 2 keer niks tegenwoordig |
| 28 Sep 2007, 1:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Weet er feitelijk iemand hoe het zit met die 13 jaar gevangenisstraf die Okpara boven het hoofd hing?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Sep 2007, 8:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Mariner schreef: Weet er feitelijk iemand hoe het zit met die 13 jaar gevangenisstraf die Okpara boven het hoofd hing? Die zouden naar het schijnt tot 5 jaar worden verminderd als hij, wegens de overbevolking van de gevangenissen, bij Dutroux wil gaan zitten... |
| 28 Sep 2007, 9:50 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Over Moeyersoons wil ik me ni uitspreken, maar Andy is toch niet geopereerd voor zijn scheenbeenbreuk? Ik dacht me te herinneren dat de dokter hem de keuze gegeven had en dat hij gekozen heeft om niet geopereerd te worden, maar dan wel iets langer te moeten revalideren...
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 01 Okt 2007, 16:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Veurig joar uk geopereerd deur Moeyersoons en hebde mij al isj zien loeipen !! kem gin kloagen
![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Okt 2007, 21:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Er zitten der ier precies veel met knieproblemen hé.
|
| 01 Okt 2007, 21:23 |
|
| Pagina 23 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 215 Volgende |