|
|
| Pagina 173 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 171 172 173 174 175 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Eerlijk is eerlijk, Dender was gisteren de betere van KVM.
Maar zij hebben toch nog een punt, wij waren ook de betere gisteren en hebben geen punt. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Okt 2007, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Die eerste penalty was licht maar bij die tweede gaat de doelman toch met de voet vooruit naar de speler.
Al had de fout op munya zeker ook gefloten moeten worden. |
| 01 Okt 2007, 18:17 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik hoop dat Mechelen nu stilaan begint te beseffen dat ge met dat enthousiast publiek geen kloten zijt in eerste. Op het plein moet het gebeuren en dat lukt duidelijk langs geen kanten. Spijtig hé
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Okt 2007, 18:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
boris clitoris schreef: Ik hoop dat Mechelen nu stilaan begint te beseffen dat ge met dat enthousiast publiek geen kloten zijt in eerste. Op het plein moet het gebeuren en dat lukt duidelijk langs geen kanten. Spijtig hé ![]() Inderdaad spijtig. Anders speelden wij ook vooraan mee in eerste ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 01 Okt 2007, 18:50 |
|
|
forumlegende |
boris clitoris schreef: Ik heb enkel de samenvatting gezien en kan dus niet oordelen over een eventuele penalty voor Dender, maar waarom JP moord en brand schreeuwt over die 2 penalties voor KV, is mij een raadsel... 2x Vrij onbezonnen invliegen van de doelman. Dan weet je, als er een ietwat slimme speler op je afkomt, da het penalty is. Voor de rest had KV enkel nog die bal op de lat, en leken ze toch vrij zwak... zoals het ganse seizoen al. Ik denk dat ze meer kans op degradatie hebben dan Dender. twas ene keer ne verdediger en ene keer de keeper |
| 01 Okt 2007, 19:06 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dries schreef: boris clitoris schreef: Ik heb enkel de samenvatting gezien en kan dus niet oordelen over een eventuele penalty voor Dender, maar waarom JP moord en brand schreeuwt over die 2 penalties voor KV, is mij een raadsel... 2x Vrij onbezonnen invliegen van de doelman. Dan weet je, als er een ietwat slimme speler op je afkomt, da het penalty is. Voor de rest had KV enkel nog die bal op de lat, en leken ze toch vrij zwak... zoals het ganse seizoen al. Ik denk dat ze meer kans op degradatie hebben dan Dender. twas ene keer ne verdediger en ene keer de keeper Just. Mijn excuses. Wat ik bedoelde, was dus 2x onbezonnen invliegen. 1x Juanma (als 'k me nie vergis) en 1x Reynaert. _________________ es da ier e fistjen... |
| 01 Okt 2007, 19:17 |
|
|
forumlegende |
nu zeje compleet just se boris
|
| 01 Okt 2007, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg
boris clitoris schreef: Ik hoop dat Mechelen nu stilaan begint te beseffen dat ge met dat enthousiast publiek geen kloten zijt in eerste. Op het plein moet het gebeuren en dat lukt duidelijk langs geen kanten. Spijtig hé ![]() Maar zoals JP zei na de match, dat ze een ploeg met zoveel supporters op de een of andere manier wel in 1ste houden. ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 01 Okt 2007, 23:15 |
|
|
Nationale Ploeg
het gesprekje met zatte jempi in de standaard is er wel een klein beetje over hoor. Op den duur is het een complot tegen dender omdat ze uit eerste klasse moeten.
Hadden ze hen er dan écht willen uithouden, zouden ze gewoon het reglement kunnen toepassen hebben en hen terechtwijzen voor het niet tekenen van de juiste aansluitingspapieren voor eerste klasse. Maar ja, 't is natuurlijk makkelijk om je eigen falen te verdoezelen achter komplotten en amateurisme van anderen. |
| 02 Okt 2007, 7:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vandaag ook in het Nieuwsblad op de eerste sportpagina de JP. Nu wisten we dat het nen debiel is en dat hij niet vooraan stond toen ze het verstand uitdeelden, maar dit slaat werkelijk en ronduit alles
. Hij vond het zelfs oneerlijk dat den arbiter ne Limburger was en den trainer van KV Mechelen ook . Als den bond arbiters moet aanstellen die niet uit dezelfde provincie van de ploegen komen én die niet uit dezelfde provincie van beide trainers komen, zijn ze daar wel zeg. Alleszins pure slapstick dat interview vandaag, hij heeft het daar over complotten en zo zeg, diene gast heeft echt wel bijzonder zware problemen zenne.
Ik vraag me trouwens af of er in het bestuur van Dender dan niemand is die dat drankorgel in de hand heeft. Vandaag wordt in de krant niet alleen de JP met de grond gelijk gemaakt, maar wordt ook Dender zelf gewoon vierkant uitgelachen. En dat allemaal door de waanbeelden die hun trainer heeft. Daar kan je toch als bestuur onmogelijk zelf tevreden mee zijn. Zeker dat het niet den eerste keer dat hij zijn club vierkant belachelijk maakt. Het enige positieve dat je uit dat interview kan halen, is dat nogmaals duidelijk de gevaren van alcohol blootgelegd worden. |
| 02 Okt 2007, 8:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
'Dender moet vechten tegen refs'
Dender-trainer Jean-Pierre Vandevelde gelooft in complot De krantenkolommen liepen weer vol met kritiek op de refs. Dender-trainer Jean-Pierre Vandevelde schopte het wildst om zich heen en nam gisteren geen gas terug. 'De voetbalbond ziet Dender liever niet in eerste klasse', aldus Vandevelde. Dender-trainer Jean-Pierre Vandevelde haalde na het gelijkspel tegen KV Mechelen (2-2) voor de tv-camera's zwaar uit naar scheidsrechter Raf Bylois. Hij noemde de man oneerlijk. Niet zomaar een uitspraak in het vuur van de strijd, want gisteren bleef Vandevelde bij zijn standpunt, hoewel de beslissingen van Bylois correct waren. 'Nu ik de beelden heb gezien, ben ik nog meer overtuigd van mijn zaak: scheidsrechter Bylois is niet eerlijk geweest. Hij fluit twee onterechte strafschoppen voor KV Mechelen en wijst niet naar de stip voor een strafschopfout op Munyaneza. Bovendien keurt hij een doelpunt van Munyaneza onterecht af. (Vandevelde vergeet dat Munyaneza wel de 0-1 vanuit buitenspel mocht scoren, red.)' Je noemt scheidsrechter Bylois oneerlijk. Dat is een harde beschuldiging. 'Toen ik zag dat Bylois onze wedstrijd tegen KV Mechelen zou fluiten, wist ik dat het zo zou aflopen. Ook op Roeselare (3-1, red.) heeft hij ons twee duidelijke penalty's ontnomen. Ik heb hem tijdens de rust (er was toen één strafschop gefloten voor Mechelen, red.) gezegd: Wat ga je nu nog doen? Na de wedstrijd heeft Bylois met ons gelachen. Ik blijf erbij: die man is niet eerlijk.' Beweer je dat Dender bewust kwaad is toegebracht? 'Kijk, soms worden er zaken verdoezeld. Sommige refs hebben vrienden bij bepaalde instanties, die de scheidsrechterszaken regelen. Ik heb er mijn idee over. Er worden zaken achter onze rug geregeld. Men doet er nu eenmaal alles aan om KV Mechelen in eerste klasse te houden en Dender te laten degraderen. Ik kan het zelfs begrijpen: KV Mechelen neemt overal 2000 supporters mee en brengt thuis 10.000 man op de been. De club heeft ook een rijkere geschiedenis. Bovendien: Bylois is Limburger en Peter Maes (de trainer van KV Mechelen, red.) ook.' Wie wil Dender uit eerste? 'Ach, in de media wordt er een hele campagne gevoerd voor KV Mechelen en tegen Dender. U bent de eerste die me belt, de schande van zondag wordt gewoon doodgezwegen. Wij hebben natuurlijk geen Mark Uytterhoeven aan onze zijde. Maar ook bij de voetbalbond heeft men liever dat KV Mechelen in eerste klasse blijft. En ook tegen de scheidsrechters moeten we vechten. Onze wedstrijden worden nu eenmaal minder of niet door topscheidsrechters gefloten. Met De Bleeckere, Nzolo, Allaerts of Vervecken als ref hadden we tegen KV Mechelen gewonnen. Er is ons onrecht aangedaan. Ook de bond en de scheidsrechters moeten al hun kinderen gelijk behandelen.' Had u ook zo hard uitgehaald als u de wedstrijd gewonnen had? 'Als een scheidsrechter een goede wedstrijd fluit, zal ik hem feliciteren. Voor de rest houd ik mijn mond, maar als een scheidsrechter echt oneerlijk is, kan ik niet zwijgen. Misschien zou mijn kritiek milder zijn geweest als we wonnen, omdat dan ondanks alles gerechtigheid geschied was.' 'Het commentaar van Leekens en Sollied op de scheidsrechters is beredeneerd. Zij weten: als we winnen, moeten we zwijgen. Als we verliezen, moeten we spreken. Maar zo ben ik niet. Ik ben eerlijk, correct en rechtuit.' _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 02 Okt 2007, 8:52 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Inhoudelijk heeft hij zeker gelijk: Bylois ontzegde ons in Roeselare 2 strafschoppen en in Mechelen 1. En aangezien we voor elk punt moeten krabben, is het bijzonder zuur om op dergelijke wijze genekt te worden. Bovendien zijn de media al maanden bezig met een zeer negatief beeld over onze club te schetsen: 't is begonnen met dat artikel in de Morgen van een paar maanden terug en het is nog niet opgehouden. Als in de matchverslagen en nabeschouwingen een aantal zeer dubieuze, cruciale fases in ons nadeel zelfs niet aan bod komen (en dan heb ik het niet alleen over de match tegen KVM), dan versterkt dit enkel maar ons ongenoegen. Het enige waar ik het niet eens met hem ben, is dat hij er constant KVM bij betrekt in z'n reacties. Ok, ze zijn op alle vlakken serieus overroepen, maar uiteindelijk staan ze daar ook met 4 punten en zullen ze den arbiter nog véél nodig hebben om erin te blijven.
|
| 02 Okt 2007, 9:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Inhoudelijk heeft hij zeker gelijk: Bylois ontzegde ons in Roeselare 2 strafschoppen en in Mechelen 1. En aangezien we voor elk punt moeten krabben, is het bijzonder zuur om op dergelijke wijze genekt te worden. Bovendien zijn de media al maanden bezig met een zeer negatief beeld over onze club te schetsen: 't is begonnen met dat artikel in de Morgen van een paar maanden terug en het is nog niet opgehouden. Als in de matchverslagen en nabeschouwingen een aantal zeer dubieuze, cruciale fases in ons nadeel zelfs niet aan bod komen (en dan heb ik het niet alleen over de match tegen KVM), dan versterkt dit enkel maar ons ongenoegen. Het enige waar ik het niet eens met hem ben, is dat hij er constant KVM bij betrekt in z'n reacties. Ok, ze zijn op alle vlakken serieus overroepen, maar uiteindelijk staan ze daar ook met 4 punten en zullen ze den arbiter nog véél nodig hebben om erin te blijven. Nu moet je wel toegeven dat dergelijke uitspraken niet bepaald helpen qua imago van de club in de media hé. Dat is nu het tweede seizoen op rij dat jullie trainer constant zit te zagen over complotten en allerhande ronduit knotsgekke theorieën en zonder enige reden maar blijft memmen over Peter Maes en over KV Mechelen. Op den duur begint het serieus op de heupen te werken hé. Zulke zaken ontploffen trouwens sowieso nog eens in uw gezicht (en aan JP zijn gezicht te zien, is dat zelfs al eens gebeurd), ik weet dus niet of het van zattigheid of van dommigheid of van de combinatie was, maar erg slim is het alleszins niet. Ik denk niet dat er ondertussen in gans het land nog iemand is die hem serieus neemt hé. |
| 02 Okt 2007, 9:51 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Tja, ik vind niet dat wij alles moeten blijven pikken qua arbitrage en schandalige behandeling door de media: daar mag en moet zelfs op gereageerd worden. Zoniet wordt er een beeld gecreërd van "doe maar, we leggen er ons bij neer" en gelatenheid kunnen we missen als de pest. Dergelijke zaken worden nu uiteraard serieus uitvergroot, maar over het positieve rond onze club (ons bestuur doet ook serieuze inspanningen) wordt in de media met geen woord gerept en dat kan ook niet. Enkel in z'n uitspraken rond KVM steun ik hem niet. Het feit dat er daar 11.000 man staat, zal niets veranderen aan het feit dat ook zij een gans seizoen serieus zullen moeten krabben.
|
| 02 Okt 2007, 11:02 |
|
|
Maar complotten en zo ... komaan zeg, de JP peist zeker dat em in één of andere Hollywood-film meedoet. Ondertussen begint de pers hem ook te vinden natuurlijk, ze weten dat er bij hem altijd wel één of andere domme uitspraak te noteren valt en die onnozelheid verkoopt nog zeker.
|
| 02 Okt 2007, 11:10 |
|
| Pagina 173 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 171 172 173 174 175 … 711 Volgende |