de Dendertopic - Pagina 174 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 172 173 174 175 176 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
ondertussen is het nu wel volledig allen tegen één hé... en die lijn zal zich enkel nog doortrekken waarschijnlijk. Maar of dat nu de naambekendheid is die ze in Denderleeuw wouden bekomen ? :huh: Je kan toch onmogelijk tevreden zijn met een VDV die na elke wedstrijd zo een onzin uit zen botten komt slaan ?
Verbeter mij als ik mis ben, maar de enige reden dat JP nog trainer is in Lieje is puur omdat iedereen in Dender al met dat idee in zijn hoofd loopt dat alleman tegen hun is. De frustratie bij JP zit werkelijk zo ongeloofelijk diep dat ik diene nog eens op de vuist zie gaan met een andere trainer of met de 4de ref :engel:

Laatst gewijzigd door Bram op 02 Okt 2007, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

02 Okt 2007, 11:21
Rode kaart
Rode kaart

Wij krijgen om verschillende redenen inderdaad het gevoel dat ze ons uit 1ste willen, en de media spelen daar een zeer vieze rol in. Het kan niet dat sommige clubs compleet overhypt worden en dat bij andere clubs enkel het negatieve wordt belicht. Zo creeër je een ongezond, negatief klimaat en het arbitragekorps is daar zeker niet ongevoelig voor. 'k Vind niet dat sommige clubs een voorkeursbehandeling moeten krijgen. Enfin, ons prikkelt het alleen nog maar wat meer, wat tot uiting komt naast het veld.

02 Okt 2007, 11:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
nonkel marcel schreef:
Wij krijgen om verschillende redenen inderdaad het gevoel dat ze ons uit 1ste willen

De enige die jullie uit eerste willen, zijn wij hoor ;-) .

nonkel marcel schreef:
Enfin, ons prikkelt het alleen nog maar wat meer, wat tot uiting komt naast het veld.

Spijtig dat het niet tot uiting komt op het veld :grijns: .

02 Okt 2007, 11:51
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
nonkel marcel schreef:
Wij krijgen om verschillende redenen inderdaad het gevoel dat ze ons uit 1ste willen

De enige die jullie uit eerste willen, zijn wij hoor ;-) .

nonkel marcel schreef:
Enfin, ons prikkelt het alleen nog maar wat meer, wat tot uiting komt naast het veld.

Spijtig dat het niet tot uiting komt op het veld :grijns: .

ze durven voorlopig nog niet over de afsluiting, maar dat komt wel.

02 Okt 2007, 11:53
Rode kaart
Rode kaart

Er stond er geen in Mechelen, die zelfbeheersing hebben we wel nog.

02 Okt 2007, 11:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
nonkel marcel schreef:
Wij krijgen om verschillende redenen inderdaad het gevoel dat ze ons uit 1ste willen, en de media spelen daar een zeer vieze rol in. Het kan niet dat sommige clubs compleet overhypt worden en dat bij andere clubs enkel het negatieve wordt belicht. Zo creeër je een ongezond, negatief klimaat en het arbitragekorps is daar zeker niet ongevoelig voor. 'k Vind niet dat sommige clubs een voorkeursbehandeling moeten krijgen. Enfin, ons prikkelt het alleen nog maar wat meer, wat tot uiting komt naast het veld.

kan het dan wel wat er vandaag in HNB op de eerste pagina staat ? Dender, de grap van eerste klas !!! Ik weet nog goed dat trainers geen commentaar meer op de ref moeten geven, in dat interview beweert hij dus dat de ref is omgekocht hé.. Een serieuze boet zou wel op zijn plaats zijn.

02 Okt 2007, 12:45
Ancien

Leeftijd: 45
Sorry Marcel, maar ik vind het ongelofelijk dat je dit nog enigszins durft goed te praten. Het artikel in HNB was werkelijk te zot voor woorden!

02 Okt 2007, 13:30
Rode kaart
Rode kaart

boris clitoris schreef:
Sorry Marcel, maar ik vind het ongelofelijk dat je dit nog enigszins durft goed te praten. Het artikel in HNB was werkelijk te zot voor woorden!

...de arbitrage in Mechelen ook (net als in Roeselare, met dezelfde pipo).

Ik distantieer me van z'n uitspraken ivm Mechelen en Maes, maar voor de rest geef ik hem 100% gelijk. Onze lezersbrieven in de kranten en reacties naar Studio 1 halen toch geen reet uit: hoogtijd dat er eens gereageerd werd. Ge moogt van JP zeggen wat ge wil, maar hij neemt het op voor onze club en is super tov de eigen supporters. Sedert hij hier is, is er héél véél in positieve zin veranderd. En hij neemt idd geen blad voor de mond en zou soms z'n woorden beter eerst ewa wikken en wegen, maar 'k heb liever een kleurrijk trainer dan een triestige plant, zoals we er voor hem een paar gehad hebben.

02 Okt 2007, 13:48
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Inhoudelijk heeft hij zeker gelijk: Bylois ontzegde ons in Roeselare 2 strafschoppen en in Mechelen 1. En aangezien we voor elk punt moeten krabben, is het bijzonder zuur om op dergelijke wijze genekt te worden. Bovendien zijn de media al maanden bezig met een zeer negatief beeld over onze club te schetsen: 't is begonnen met dat artikel in de Morgen van een paar maanden terug en het is nog niet opgehouden. Als in de matchverslagen en nabeschouwingen een aantal zeer dubieuze, cruciale fases in ons nadeel zelfs niet aan bod komen (en dan heb ik het niet alleen over de match tegen KVM), dan versterkt dit enkel maar ons ongenoegen. Het enige waar ik het niet eens met hem ben, is dat hij er constant KVM bij betrekt in z'n reacties. Ok, ze zijn op alle vlakken serieus overroepen, maar uiteindelijk staan ze daar ook met 4 punten en zullen ze den arbiter nog véél nodig hebben om erin te blijven.

Inhoudelijk gelijk?

"Hij fluit twee onterechte strafschoppen voor KV Mechelen en wijst niet naar de stip voor een strafschopfout op Munyaneza. Bovendien keurt hij een doelpunt van Munyaneza onterecht af."

Twee onterechte strafschoppen tegen, doelpunt van Munyaneza onterecht afgekeurd :zot:.

02 Okt 2007, 13:57
Scholier

Da was nu wel ook ni de kern van de zaak e. Waar de marcel em gelijk in geeft is da de pers al het goeie van dender achterwege laat en over de slechte dingen ni kan zwijgen. Want inderdaad, het artikel op zich is zeker lachwekkend, juist daarmee dat ze het nog maar is op een ganse pagina zetten. Hun goe recht natuurlijk, ma dazze langs alle kanten zwijgen over dubieuze fases in ons nadeel(en zo zijn er al genoeg geweest) is dan belachelijk.

02 Okt 2007, 14:09
Rode kaart
Rode kaart

Misschien wat ongelukkig uitgedrukt van mij: ik ga akkoord dat Bylois ons 2 punten gekost heeft. Over het afgekeurde doelpunt kan ik me niet uitspreken aangezien ik daarover geen duidelijk beeld gezien heb (als het terecht is, dan is het zo), maar ik vind dat je over die penaltyfases zeker kan discussiëren: bij die eerste zet Juanma z'n voet naast die van Van Goethem en bij die tweede ziet het er allemaal bijzonder spektaculair uit, maar heeft hij wel eerst de bal...de keeper kan toch moeilijk in de grond kruipen eh. Ik herinner me soortgelijke acties met Stijn Stijnen in een hoofdrol (was het vorig seizoen?): geen penalties. Als hij voor die 2 fases de bal op de stip legt, dan moet die ook op de stip na die trekfout op Henri. Dàt is onze frustratie.

Enfin, 't is de laatste 2 weken huilen met de pet op qua arbitrage. Ik weet dat iedereen daarmee vroeg of laat es geconfronteerd wordt, maar als ge moet krabben voor elk punt, is het toch bijzonder zuur. Tis nu niet dat de kansen om dit seizoen op verplaatsing es te winnen, dik bezaaid zijn eh.

02 Okt 2007, 14:11
Nationale Ploeg

sjneer_fcd schreef:
Da was nu wel ook ni de kern van de zaak e. Waar de marcel em gelijk in geeft is da de pers al het goeie van dender achterwege laat en over de slechte dingen ni kan zwijgen. Want inderdaad, het artikel op zich is zeker lachwekkend, juist daarmee dat ze het nog maar is op een ganse pagina zetten. Hun goe recht natuurlijk, ma dazze langs alle kanten zwijgen over dubieuze fases in ons nadeel(en zo zijn er al genoeg geweest) is dan belachelijk.

de nieuwe lampen hebben toch in de krant gestaan?

02 Okt 2007, 14:17
Rendac-supporter

Fillou schreef:
sjneer_fcd schreef:

de nieuwe lampen hebben toch in de krant gestaan?

Moest da Bijvoorbeeld in mechelen gebeuren tzou bij wijze van spreken het eerste blad halen he. voor ons geen ofwel een superklein artikelke. Sommigen ploegen worden serieus gehypt en da kan je nu éénmaal niet ontkennen he. Soit gedane zaken nemen geen keer. Nu moeten we maar proberen om thuis tegen lokeren (met jullie allerbeste maat , heum heum) proberen de 3 punten te nemen.

02 Okt 2007, 14:19
Nationale Ploeg

nonkel marcel schreef:
Misschien wat ongelukkig uitgedrukt van mij: ik ga akkoord dat Bylois ons 2 punten gekost heeft. Over het afgekeurde doelpunt kan ik me niet uitspreken aangezien ik daarover geen duidelijk beeld gezien heb (als het terecht is, dan is het zo), maar ik vind dat je over die penaltyfases zeker kan discussiëren: bij die eerste zet Juanma z'n voet naast die van Van Goethem en bij die tweede ziet het er allemaal bijzonder spektaculair uit, maar heeft hij wel eerst de bal...de keeper kan toch moeilijk in de grond kruipen eh. Ik herinner me soortgelijke acties met Stijn Stijnen in een hoofdrol (was het vorig seizoen?): geen penalties. Als hij voor die 2 fases de bal op de stip legt, dan moet die ook op de stip na die trekfout op Henri. Dàt is onze frustratie.

Pas op ik ben het me u eens dat hij ook penalty moet fluiten op munyaneza maar JP overdrijft toch serieus als hij zegt dat de 2 strafschoppen onterecht waren en vooral dat die 3de goal van munyaneza geen buitenspel is. Als hij ondertussen de beelden nog eens bekeken heeft zou hij toch beter moeten weten (tenzij hij de regels niet verstaat...)

02 Okt 2007, 15:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Website: http://www.iendracht.be
dat is het, iederee zou jullie veel geloofwaardiger vinden als je nu gewoon zou zagen over die eene fase... neeje de JP noemt daar een lijstje op van een hele boel fases waarbij er dan over 1 of max. 2 fases gediscussieerd kan worden. Dat ze zulke zaken uitvergroten dat weet het kleinste kind, en je moet ons niet gaan vertellen hoe de media het imago van een club kan sturen. Dat neemt wel niet weg dat ik nog altijd vind dat Dender zondag de betere ploeg was en eigenlijk recht had op 2 punten meer... maar je kan dat op veel andere manieren proberen kracht bij te zetten dan de manier waarop Vandevelde het probeert want zo maak je het de pers wel héél makkelijk.

02 Okt 2007, 15:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 172 173 174 175 176 711