de Dendertopic - Pagina 175 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
piwi from FCD schreef:
Fillou schreef:
sjneer_fcd schreef:
Da was nu wel ook ni de kern van de zaak e. Waar de marcel em gelijk in geeft is da de pers al het goeie van dender achterwege laat en over de slechte dingen ni kan zwijgen. Want inderdaad, het artikel op zich is zeker lachwekkend, juist daarmee dat ze het nog maar is op een ganse pagina zetten. Hun goe recht natuurlijk, ma dazze langs alle kanten zwijgen over dubieuze fases in ons nadeel(en zo zijn er al genoeg geweest) is dan belachelijk.

de nieuwe lampen hebben toch in de krant gestaan?

Moest da Bijvoorbeeld in mechelen gebeuren tzou bij wijze van spreken het eerste blad halen he. voor ons geen ofwel een superklein artikelke. Sommigen ploegen worden serieus gehypt en da kan je nu éénmaal niet ontkennen he. Soit gedane zaken nemen geen keer. Nu moeten we maar proberen om thuis tegen lokeren (met jullie allerbeste maat , heum heum) proberen de 3 punten te nemen.

Dus de nieuwe lampen van FCV Dender EH moeten als eerste pagina nieuws ? :strike:

Heb hiernet studio 1 bekeken, ze lachen daar gewoon met Van De Velde.. JPVDV "en ook de tweede fase was geen penalty, de keeper raakt de bal ... euh (na het zien van de beelden) misschien was het een Kleine penalty.

Op de persconferentie noemde Asselman de eerste penalty een 'kleine penalty' en de tweede absoluut niks... :shock:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Special:Se ... alty&go=Go

Zelf op Wikipedia weten ze niet wat een 'kleine penalty' is :snif:

02 Okt 2007, 16:18
forumlegende

Dei lampen zen né van de denjerploeg mor van de
gementje. Oigenlek mosten ze mobiel zen, zoe da den
Standaard er oek kost van gebroik mouken.

02 Okt 2007, 16:25
Rode kaart
Rode kaart

jowwan schreef:
Dei lampen zen né van de denjerploeg mor van de
gementje. Oigenlek mosten ze mobiel zen, zoe da den
Standaard er oek kost van gebroik mouken.

Gelijk dat jullie stadion van 't Stad is, niewour jowwan? Is da na just dat aven dager op de Standaard speltj? Der komt be a nix anders oit (of in, gelek dagget beziet).

02 Okt 2007, 16:33
Ancien

Leeftijd: 45
Wat JP wel handig verzwijgt is dat één van jullie goals off-side was.

Ref Bylois vond het wel grappig dat JP en zijn assistent nog moesten discussiëren over wélke penalty nu net onterecht was, de 1e of de 2e... :lachen:

Ik snap wel da je in het heetst van de strijd bepaalde domme uitspraken doet... omdat je dan ook de beelden nog niet hebt gezien.
Maar da je dan den dag erna, ipv wat gas terug te nemen, nog gas bijgeeft... onbegrijpelijk!

02 Okt 2007, 16:46
Rode kaart
Rode kaart

Bomber schreef:
De marcel begintj gefrustreerd te werren :grijns:

kem er hier al ver minder weten koarten pakken... :fluit:

Zeker niet gefrustreerd, 't valt me gewoon op dat jowwan constant met verhalen afkomt uit de jaren '60, of over FC D(Doggen, nie Lieje) of de Standaard begint. Dormee dak me dat afvroeg... :engel:

02 Okt 2007, 16:50
forumlegende

Kannek ik eroan doen da'k meé FCD(doggen niet Lieje)
in eir sportpark nog gespeldj em tegen Standaard
(né Loik mor Lieje) ? :grijns:

02 Okt 2007, 16:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
jowwan schreef:
Kannek ik eroan doen da'k meé FCD(doggen niet Lieje)
in eir sportpark nog gespeldj em tegen Standaard
(né Loik mor Lieje) ? :grijns:

was da tein oeik in de jooren 60? :grijns:

02 Okt 2007, 16:58
forumlegende

1974 :mrgreen:
in dei periode was 't sportpark vér den Standaard.
Den FC Lieje speldje tein op eir aaat ploin
(opgelet vér muskusratten !; Oitverkocht ? Neem plaats op de spoorwegbedding; Zet aane véllo nie tegen de kantinemuur : wegvallende stenen ; enzenz).
'K wil mor zeggen : eir verleden moejje kennen om te
beseffen da ze nie veel toepéééé moeten emmen.

02 Okt 2007, 17:05
Rode kaart
Rode kaart

zjust wel eh jowwan, als ge ziet va wour damme kommen en wour damme na ston. zoëlang as ge goi ulle verleden mor nie vergetj, ist allang goe. :fluit:

Enfin, we wijken af, we waren hier bezig met te bashen op JP. :grijns:

02 Okt 2007, 17:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
nonkel marcel schreef:
we waren hier bezig met te bashen op JP. :grijns:

Pfff, nu gans België da doet, is de fun der ook af hé. Het was veel plezanter toen wij de enige waren die met zijne zatte kop lachten :grijns: .

02 Okt 2007, 17:27
forumlegende

Midden 70-ig :mrgreen: was't ottoloizen zondag en
speldje 'n eFCé teigen Iendracht. ikke me mennen vello doar nortoe en e goed etj da'k em : ik koip
ewwa tombolalotjes. Winnek tog né zekers !
EEN FRANGIPANNETAART.
afhaling in de FC kantien en mé taart per velo
nor ois. Schoin zicht :mrgreen:

02 Okt 2007, 17:30
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
boris clitoris schreef:
Wat JP wel handig verzwijgt is dat één van jullie goals off-side was.

Ref Bylois vond het wel grappig dat JP en zijn assistent nog moesten discussiëren over wélke penalty nu net onterecht was, de 1e of de 2e... :lachen:

Ik snap wel da je in het heetst van de strijd bepaalde domme uitspraken doet... omdat je dan ook de beelden nog niet hebt gezien.
Maar da je dan den dag erna, ipv wat gas terug te nemen, nog gas bijgeeft... onbegrijpelijk!

De dag begon vandaag nogal rot, trein afgeschaft, de volgende vertraging, maar toen ik mijn gazet opensloeg kon ik weer lachen.

Er staat ook interview in met die derde keeper, Reyngaert of hoe noemt hij. Die stond ook op de eerste rij toen ze het verstand hebben uitgedeeld.

Die zegt oa 'ik heb de fase al 100x bekeken en ik zie nog altijd niet waarom die ref een strafschop geeft.'
Een andere uitspraak van hem 'akkoord ik ga met de voeten vooruit naar de bal, maar een keeper moet toch altij eerst zichzelf beschermen'

Die uitspraken, dat is gewoon om in twee te breken van het lachen.

Geschoold in Brugge en in Ajax, en die verkondigt dat een keeper vooral zichzelf moet beschermen en daarom met de voeten vooruit naar de bal mag gaan.
Ik kan er echt niet van over. Ik heb die zin twee keer moeten lezen. Zo achterlijk kunt ge toch nie geboren worden zeg.

02 Okt 2007, 18:27
Vaste Waarde

pffff, we zijn wel een privilege kwijt. Vroeger kwam ik altijd de maandag toe op mijn werk om met de rendacboys te lachen en nu zijn alle die eersteklassesupporters op ons verdiep al bezig, zo is de fun er ook een beetje af!

tja, en dat de KVM meer aandacht krijgt is natuurlijk te wijten aan veel volk, geschiedenis én uytterhoeven natuurlijk, de harde wetten van de media!

02 Okt 2007, 18:47
nieuw in de eerste ploeg

dieter reynaert is dan nog ne jeugdkeeper geweest van ons ;) ale tzal den dieje wel zijn zeker :huh:

02 Okt 2007, 20:00
Ancien

Leeftijd: 42
rivelinho schreef:
De dag begon vandaag nogal rot, trein afgeschaft, de volgende vertraging, maar toen ik mijn gazet opensloeg kon ik weer lachen.

Er staat ook interview in met die derde keeper, Reyngaert of hoe noemt hij. Die stond ook op de eerste rij toen ze het verstand hebben uitgedeeld.

Die zegt oa 'ik heb de fase al 100x bekeken en ik zie nog altijd niet waarom die ref een strafschop geeft.'
Een andere uitspraak van hem 'akkoord ik ga met de voeten vooruit naar de bal, maar een keeper moet toch altij eerst zichzelf beschermen'

Die uitspraken, dat is gewoon om in twee te breken van het lachen.

Geschoold in Brugge en in Ajax, en die verkondigt dat een keeper vooral zichzelf moet beschermen en daarom met de voeten vooruit naar de bal mag gaan.
Ik kan er echt niet van over. Ik heb die zin twee keer moeten lezen. Zo achterlijk kunt ge toch nie geboren worden zeg.

Jaat, als ge vandemorgen zei dat weer hilarisch was in de gazet was ik al curieus. Maar dant zo neig ging zijn had ik nu toch ook nie gepeist. De JP azo nen dikke spast seg. Diene moet dringend binnen in tzothuis zè makker. :zot:. De zondag was em nogal furieus toen de journalist hem interviewde. Kpijsden echt dat hij hem daar nen draai om zijn oren ging geven...

02 Okt 2007, 20:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 173 174 175 176 177 711