|
|
| Pagina 177 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 175 176 177 178 179 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30 Berichten: 53 Locatie: meldert |
En Bomber..in een stadion met al die achterbakse mensen krijgt ge me toch niet meer binnen,ze mogen er me nog geld voor geven!Maar errond,of op t'forum,daar gaat gij niet over beslissen hoor ventje!
|
| 02 Okt 2007, 23:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
twiejken schreef: En Bomber..in een stadion met al die achterbakse mensen krijgt ge me toch niet meer binnen,ze mogen er me nog geld voor geven!Maar errond,of op t'forum,daar gaat gij niet over beslissen hoor ventje! edit: zowel voor twiejken, andere dendersupps als die van ons trouwens ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Okt 2007, 23:42 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:30 Berichten: 53 Locatie: meldert |
Ik kom niet stoken,ik zeg gewoon ook mijn gedacht,maar als ze beginnen dat ik het moet afbollen,en dat ik niet welkom ben,het moet aftrappen...ja,dan laat ik mij niet doen!En ze hebben me trouwens op een zéér lelijke manier buiten gezet op den eendracht,dus die personen zijn voor mij achterbaks,ik heb dit dus niet op jullie,maar op die bepaalde personen die er voor gezorgd hebben dat ik weg ben op den eendracht.
|
| 03 Okt 2007, 0:13 |
|
|
Gij weet niet waarover ge praat,dus zwijg!
|
| 03 Okt 2007, 0:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
twiejken schreef: zo oud zijn die koeien ook nog niet hoor....en ik ben uwe makker niet.Stop gewoon met kakken op dender,en kijk naar jullie zelf,want Aalst heeft al wat op zijn kerfstok,en nu omdat JP eens iets zegt,en voor een groot stuk te begrijpen,nu is Dender weer slecht en belachelijk,maar van de belachelijkste ploeg..Aalst...zwijgen jullie.Want zoals ik uit jullie verhalen begrijp,was het zondag ook door de arbitter dat jullie verloren zijn?? Wat in fucking godsnaam komt gij hier zeveren zeg???? Het gaat over de uitspraken van JP en gij begint hier direct over die match van ons in Sint-Niklaas, dat heeft er toch genen bal mee te maken. Bovendien moet ge uw persoonlijke problemen zelf maar oplossen ipv der ons mee lastig te vallen. We weten het ondertussen al dat ge hier ambras gehad hebt, laat er ons nu mee gerust en ga nog wat gaan zagen in Dender. Blijkbaar zijn wij toch maar een belachelijke ploeg, zodus. Nog een chance trouwens dat ge niet van zin zijt ooit nog naar den Eendracht te komen ... |
| 03 Okt 2007, 8:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: twiejken schreef: zo oud zijn die koeien ook nog niet hoor....en ik ben uwe makker niet.Stop gewoon met kakken op dender,en kijk naar jullie zelf,want Aalst heeft al wat op zijn kerfstok,en nu omdat JP eens iets zegt,en voor een groot stuk te begrijpen,nu is Dender weer slecht en belachelijk,maar van de belachelijkste ploeg..Aalst...zwijgen jullie.Want zoals ik uit jullie verhalen begrijp,was het zondag ook door de arbitter dat jullie verloren zijn?? Niet zolang ik leef ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Okt 2007, 9:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
twiejken schreef: En Bomber..in een stadion met al die achterbakse mensen krijgt ge me toch niet meer binnen,ze mogen er me nog geld voor geven!Maar errond,of op t'forum,daar gaat gij niet over beslissen hoor ventje! Ga hier wat lullen http://forum.fcvdendereh.be/viewtopic.php?t=596 _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Okt 2007, 9:29 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Twiejken heeft de microbe precies al goed te pakken.
Twiejken, dezen topic is eigenlijk nen uitloper van het Lieje-kaktopicske van jaren geleden: logisch dat er hier dus op ons gekakt wordt. Moest er niet meer over en 't weer gekakt worden, er zou iets niet kloppen. ![]() |
| 03 Okt 2007, 9:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Twiejken heeft de microbe precies al goed te pakken. Twiejken, dezen topic is eigenlijk nen uitloper van het Lieje-kaktopicske van jaren geleden: logisch dat er hier dus op ons gekakt wordt. Moest er niet meer over en 't weer gekakt worden, er zou iets niet kloppen. ![]() Ach ja, tis alleszins heel duidelijk dat haar overlopen naar Dender ingegeven is door haar eigen persoonlijke frustraties hé. Als iemand die ooit voor den Eendracht was al begint over die belachelijke club Aalst enkel en alleen omdat er enkele personen haar al dan niet ooit onheus behandeld hebben. Vrij triestig vind ik dat. Soit, mij niet gelaten hoor, wij zullen haar niet missen, jullie mogen ze hebben . |
| 03 Okt 2007, 9:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
twiejken schreef: Ik kom niet stoken,ik zeg gewoon ook mijn gedacht,maar als ze beginnen dat ik het moet afbollen,en dat ik niet welkom ben,het moet aftrappen...ja,dan laat ik mij niet doen!En ze hebben me trouwens op een zéér lelijke manier buiten gezet op den eendracht,dus die personen zijn voor mij achterbaks,ik heb dit dus niet op jullie,maar op die bepaalde personen die er voor gezorgd hebben dat ik weg ben op den eendracht. Als ze mij buiten kletsen op den Iendracht ga ik toch niet naar Denjer zelle, ooit al van CLUBliefde gehoord ??? |
| 03 Okt 2007, 9:54 |
|
|
Rendac-supporter
Jeroen schreef: piwi from FCD schreef: Fillou schreef: sjneer_fcd schreef: Da was nu wel ook ni de kern van de zaak e. Waar de marcel em gelijk in geeft is da de pers al het goeie van dender achterwege laat en over de slechte dingen ni kan zwijgen. Want inderdaad, het artikel op zich is zeker lachwekkend, juist daarmee dat ze het nog maar is op een ganse pagina zetten. Hun goe recht natuurlijk, ma dazze langs alle kanten zwijgen over dubieuze fases in ons nadeel(en zo zijn er al genoeg geweest) is dan belachelijk. de nieuwe lampen hebben toch in de krant gestaan? Moest da Bijvoorbeeld in mechelen gebeuren tzou bij wijze van spreken het eerste blad halen he. voor ons geen ofwel een superklein artikelke. Sommigen ploegen worden serieus gehypt en da kan je nu éénmaal niet ontkennen he. Soit gedane zaken nemen geen keer. Nu moeten we maar proberen om thuis tegen lokeren (met jullie allerbeste maat , heum heum) proberen de 3 punten te nemen. Dus de nieuwe lampen van FCV Dender EH moeten als eerste pagina nieuws ? Heb hiernet studio 1 bekeken, ze lachen daar gewoon met Van De Velde.. JPVDV "en ook de tweede fase was geen penalty, de keeper raakt de bal ... euh (na het zien van de beelden) misschien was het een Kleine penalty. Op de persconferentie noemde Asselman de eerste penalty een 'kleine penalty' en de tweede absoluut niks... http://nl.wikipedia.org/wiki/Special:Se ... alty&go=Go Zelf op Wikipedia weten ze niet wat een 'kleine penalty' is ![]() zo extreem zou ik het ook niet stellen. Maar voor sommige ploegen zouden ze alles op het eerste blad zetten en andere ploegen drummen ze gewoon in een klein, nietig artikeltje. |
| 03 Okt 2007, 9:57 |
|
|
Rendac-supporter
Jeroen schreef: piwi from FCD schreef: Fillou schreef: sjneer_fcd schreef: Da was nu wel ook ni de kern van de zaak e. Waar de marcel em gelijk in geeft is da de pers al het goeie van dender achterwege laat en over de slechte dingen ni kan zwijgen. Want inderdaad, het artikel op zich is zeker lachwekkend, juist daarmee dat ze het nog maar is op een ganse pagina zetten. Hun goe recht natuurlijk, ma dazze langs alle kanten zwijgen over dubieuze fases in ons nadeel(en zo zijn er al genoeg geweest) is dan belachelijk. de nieuwe lampen hebben toch in de krant gestaan? Moest da Bijvoorbeeld in mechelen gebeuren tzou bij wijze van spreken het eerste blad halen he. voor ons geen ofwel een superklein artikelke. Sommigen ploegen worden serieus gehypt en da kan je nu éénmaal niet ontkennen he. Soit gedane zaken nemen geen keer. Nu moeten we maar proberen om thuis tegen lokeren (met jullie allerbeste maat , heum heum) proberen de 3 punten te nemen. Dus de nieuwe lampen van FCV Dender EH moeten als eerste pagina nieuws ? Heb hiernet studio 1 bekeken, ze lachen daar gewoon met Van De Velde.. JPVDV "en ook de tweede fase was geen penalty, de keeper raakt de bal ... euh (na het zien van de beelden) misschien was het een Kleine penalty. Op de persconferentie noemde Asselman de eerste penalty een 'kleine penalty' en de tweede absoluut niks... http://nl.wikipedia.org/wiki/Special:Se ... alty&go=Go Zelf op Wikipedia weten ze niet wat een 'kleine penalty' is ![]() zo extreem zou ik het ook niet stellen. Maar voor sommige ploegen zouden ze alles op het eerste blad zetten en andere ploegen drummen ze gewoon in een klein, nietig artikeltje. |
| 03 Okt 2007, 9:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Gijzegem Vaneigest schreef: twiejken schreef: Ik kom niet stoken,ik zeg gewoon ook mijn gedacht,maar als ze beginnen dat ik het moet afbollen,en dat ik niet welkom ben,het moet aftrappen...ja,dan laat ik mij niet doen!En ze hebben me trouwens op een zéér lelijke manier buiten gezet op den eendracht,dus die personen zijn voor mij achterbaks,ik heb dit dus niet op jullie,maar op die bepaalde personen die er voor gezorgd hebben dat ik weg ben op den eendracht. Als ze mij buiten kletsen op den Iendracht ga ik toch niet naar Denjer zelle, ooit al van CLUBliefde gehoord ??? Ach zo'n mensen kennen geen VERENIGINGSliefde (;))Bij de meeste mensen stopt dat als hun eigenbelang in gevaar komt... _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 03 Okt 2007, 9:58 |
|
|
piwi from FCD schreef: Maar voor sommige ploegen zouden ze alles op het eerste blad zetten en andere ploegen drummen ze gewoon in een klein, nietig artikeltje. Wat is eigenlijk het probleem? Jullie stonden gisteren toch op de eerste pagina . |
| 03 Okt 2007, 10:00 |
|
|
Gijzegem Vaneigest schreef: twiejken schreef: Ik kom niet stoken,ik zeg gewoon ook mijn gedacht,maar als ze beginnen dat ik het moet afbollen,en dat ik niet welkom ben,het moet aftrappen...ja,dan laat ik mij niet doen!En ze hebben me trouwens op een zéér lelijke manier buiten gezet op den eendracht,dus die personen zijn voor mij achterbaks,ik heb dit dus niet op jullie,maar op die bepaalde personen die er voor gezorgd hebben dat ik weg ben op den eendracht. Als ze mij buiten kletsen op den Iendracht ga ik toch niet naar Denjer zelle, ooit al van CLUBliefde gehoord ??? Ik zou het niet beter kunnen zeggen. |
| 03 Okt 2007, 10:01 |
|
| Pagina 177 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 175 176 177 178 179 … 711 Volgende |