|
|
| Pagina 16 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Wie stond er bij Brugge op de rechtsback in de eerste helft? was dat die Simaeys?
Wat een ongelofelijke slechte match speelde die. Precies niveau cafévoetbal. Geen tackles, 10 meter van de man lopen... |
| 04 Okt 2007, 22:38 |
|
|
Nationale Ploeg
rivelinho schreef: Wie stond er bij Brugge op de rechtsback in de eerste helft? was dat die Simaeys? Wat een ongelofelijke slechte match speelde die. Precies niveau cafévoetbal. Geen tackles, 10 meter van de man lopen... Dat is normaal gezien Priske op de rechtsback. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Okt 2007, 22:40 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bij Standard zat er nog een ziel in ma de situatie was toch uitzichtloos, zeker na de rode kaart van Onyewu. Brugge tja, verdient gewoon ni beter zeker. En dan Anderlecht, nog als enige Belgische ploeg Europees
Het Belgisch voetbal valt nog veel sneller den dieperik in dan gedacht _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 04 Okt 2007, 22:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
rivelinho schreef: Wie stond er bij Brugge op de rechtsback in de eerste helft? was dat die Simaeys? Wat een ongelofelijke slechte match speelde die. Precies niveau cafévoetbal. Geen tackles, 10 meter van de man lopen... Simaeys vond ik bij wijlen goed spelen... redelijk veel opgekuist nog. Clement was weer typisch... eerste helft een goal op zijn naam grotendeels en in de 2de helft is hij precies die held bij die goal _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2007, 22:42 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Bij Standard zat er nog een ziel in ma de situatie was toch uitzichtloos, zeker na de rode kaart van Onyewu. Brugge tja, verdient gewoon ni beter zeker. En dan Anderlecht, nog als enige Belgische ploeg Europees Het Belgisch voetbal valt nog veel sneller den dieperik in dan gedacht .
btw: Ajax er ook uit 3-2 verloren _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2007, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg
ik ben naar club gaan kijken, maar ben tijdens de rust vertrokken. Heb ik nog nooit gedaan, maar het was niet om aan te zien. Een hyper belangrijke match en dan starten ze met een kutopstelling, maar vooral met een kutmentaliteit. Vreselijk.
Misschien ben ik een beetje verwend geraakt door de passie de je bij matchen van 'n iendracht ziet, maar de tegenstelling was zo ontzettend groot dat ik het niet meer kon houden en gewoon buiten gestapt ben. Die Matthijsen jongens, waarom wordt die man zo opgehemeld? En Geraerts? Bij Standard moeten ze toch gewoon blij zijn dat die weg is. Die heeft in gans de eerste helft drie keer de bal aangeraakt. Terwijl hij net op de positie staat waar het allemaal moet van vertrekken. |
| 04 Okt 2007, 22:55 |
|
|
Fillou schreef: Misschien ben ik een beetje verwend geraakt door de passie de je bij matchen van 'n iendracht ziet, maar de tegenstelling was zo ontzettend groot dat ik het niet meer kon houden en gewoon buiten gestapt ben. Dan heb ik toch 20 keer liever den Iendracht waar ze zelfs bij een verlies (zie vorig weekend) gemeend !!! hun publiek komen bedanken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 04 Okt 2007, 22:59 |
|
|
Nationale Ploeg
placietjen schreef: Fillou schreef: Misschien ben ik een beetje verwend geraakt door de passie de je bij matchen van 'n iendracht ziet, maar de tegenstelling was zo ontzettend groot dat ik het niet meer kon houden en gewoon buiten gestapt ben. Dan heb ik toch 20 keer liever den Iendracht waar ze zelfs bij een verlies (zie vorig weekend) gemeend !!! hun publiek komen bedanken. kijk naar dat filmpje van voor de match zondag. Je ziet die spelers opkomen, eens zwaaien naar de hoofdtribune en dan draaien ze zich om en zien ze die doeken. Een actie die niet te vergelijken is met veel grotere bij de veel grotere clubs. Maar je ziet die spelers gewoon denken "wat ben ik blij dat ik voor zo'n fans mag spelen". Die mannen op het veld plooien zich gewoon dubbel voor onze club, voor onze fans. Maar wat doen de helden van de "superclubs" in België. Geen kloten respect voor al die mensen die er week in week uit hun kas voor af draaien om er toch maar bij te kunnen zijn. Rondlopen en streken verkopen met jeanettenkleren en sjakosjen. Maar op het veld komen met het mes tussen de tanden en er heilig van overtuigd dat ze alles en iedereen omver blazen om toch maar te kunnen winnen, no way. Match van het jaar verliezen, nadien een beetje muilen trekken als de camera's in de buurt zijn en nadien met de smile in de bmw of mercedes stappen. Op vier-vijf jaar tijd zie je die mentaliteit zo bergaf gaan. Hoe dieper ons nationale voetbal wegzakt, hoe meer streken die jeanetten die aan de "top" spelen, krijgen. En als fan kan je daar alleen maar doodziek van worden. |
| 04 Okt 2007, 23:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Gelukkig is Brugge uitgeschakeld, met deze ploeg kan je niets gaan doen in Europa, er zijn hun enkele zware afstraffingen bespaard gebleven nu.
Gisteren idd weer huilen met 1000 petten op, stront droop van de tribunes in Brugge. Priske en Kucera zijn spelers die in derde klasse nog geen meerwaarde geven, Geraerts mega slecht, Salou gaf enkel paskes naar de keeper en voor de rest ook al nauwelijks een bal tussen de palen. Dit Brugge is al maanden doodziek. |
| 05 Okt 2007, 8:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Ik heb gisteren naar Anderlecht gezien en ik vond ze daar wel goe gespeeld hebben,
En respect voor de kop van Rapid die 90 minuten is blijven zingen. Als het in A'lecht 1-1 werd kon je een speld horen vallen in vandenstockstadion (buiten da zot vak van rapid gerekend uiteraard). Blijven gaan tot de laatste minuut, zalig _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Okt 2007, 8:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: Ik heb gisteren naar Anderlecht gezien en ik vond ze daar wel goe gespeeld hebben, En respect voor de kop van Rapid die 90 minuten is blijven zingen. Als het in A'lecht 1-1 werd kon je een speld horen vallen in vandenstockstadion (buiten da zot vak van rapid gerekend uiteraard). Blijven gaan tot de laatste minuut, zalig Inderdaad vééééééél respect voor de supporters van Wenen ![]() |
| 05 Okt 2007, 9:33 |
|
|
forumlegende
Gisteren live Standard aan het werk gezien. Amai, wat een ambiance !!!!
En met wat een overgave spelen die van Standard ! Ongezien vergeleken met Club Brugge of Anderlecht. Met meer dan 50 minuten met 10 man kwamen ze toch nog 2-0 voor een kwartier voor tijd (geen idee waarom doelpunt werd afgekeurd, nog geen beelden gezien al was het een owngoal). Ik verzeker je dat als het effectief 2-0 was geweest, dat de Russen gingen breken. Dit Standard is in mijn ogen de nieuwe kampioen. |
| 05 Okt 2007, 10:47 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Der kwam ne lage voorzet van rechts, diene verdediger glijdt hem binnen maar Mbokani liep offside net naast hem en ik denk dat de scheids oordeelde dat Mbokani het zicht belemmerde van de keeper. Ik had de goal toch ook toegekend zelle want echt hinderen deed hij zeker niet en dan waren de Russen idd nog ni thuis. Preud'homme kreeg daar op de tribune ook weer een crise. Spijtig maar als ge ginder met 3-0 verliest (overdreven), dan is het gewoon gedaan.
De sfeer en de beleving is daar wel iets speciaal e op Sclessin _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Okt 2007, 11:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Okt 2007, 12:58 |
|
|
forumlegende
Amai, als wij durven stellen dat het dit jaar voor onze clubs rampzalig is, wat is het dan voor de Italiaanse en Nederlandse clubs?
Je moet er de uitslagen eens op nalezen : Sampdoria eruit tegen Aalborg; Palermo eruit tegen Mlada Boleslav(ooit van gehoord?) Empoli eruit tegen Zurich; Blijft over : Fiorentina plaatst zich na strafschoppen tegen Groningen. --> zeer triestig Ajax eruit tegen FC Balaban (Zagreb); Groningen eruit tegen Fiorentina; Twente eruit tegen Getafe; Blijft over : AZ won tegen Paços de Ferreira (ooit van gehoord?) De grootste slokop zijn de grieken : 4 ploegen stoten door !! Opmerkelijk : er zijn 10 ploegen in de hoogste afdeling in Oostenrijk. 4 ploegen nemen deel aan de eerste ronde van de UEFAcup?? Hoe kan dat in godsnaam? Moraal van het verhaal : er zijn nog landen die zwakker zijn dan ons gezien de respectievelijke tegenstanders. |
| 05 Okt 2007, 13:11 |
|
| Pagina 16 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 48 Volgende |