ander nieuws - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
En ik die dacht dat Scifo niet lager meer kon zinken, als mens toch wel serieus een dikke nul hoor.

02 Sep 2005, 12:48
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Serieus overdreven in de gazet wel.
Een gans voorblad op de sport, en zelfs bij het gewoon nieuws op de voorpagina.  Als ge dat ziet verwacht ge daar rellen tot en met.  Als ge het dan leest gaat het om een voorval van nog geen 15 seconden, waarin alleman elkaar tegenspreekt, en waarvan geen enkel rapport opgemaakt is.  

Als ze daar hun voorpagina's moeten mee vullen jonges....

02 Sep 2005, 17:46
forumlegende

Voor het eerst sinds 1978 zijn we er niet bij op 't WK!! Merci spelers, merci Aimé, merci Bond, der zou woensdag verdoeme gene mens in da stadion moete zitten! Sukkelaars!

05 Sep 2005, 10:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 41
Website: http://www.iendracht.be
tympanum2 schreef:
Voor het eerst sinds 1978 zijn we er niet bij op 't WK!! Merci spelers, merci Aimé, merci Bond, der zou woensdag verdoeme gene mens in da stadion moete zitten! Sukkelaars!

Er zijn nog maar 100 tickets verkocht voor de match van woensdag, schoon dingen ...

05 Sep 2005, 12:03
Miniem

Me wa chance is het zo, zijn nog maar 100 tickets verkocht.
In uw dankbetuigingen zou ik toch Aimé der uit laten, als je er de spelers niet voor hebt, kan je er niets gaan doen. Het begint bij een goede wedstrijdmentaliteit en de wil om te winnen. Dat was totaal nie aanwezig. OK ploeg is nog jong maar voor een WK moet je toch alles geven. Misschien hebben ze het niet nodig. Ze zijn zo al goed genoeg  :fluit:

05 Sep 2005, 12:04
Iendracht.be - beheer

JR schreef:
In uw dankbetuigingen zou ik toch Aimé der uit laten, als je er de spelers niet voor hebt, kan je er niets gaan doen.

Voor mij blijft Aimé hiervoor toch de hoofdschuldige hoor. Zijn voorgangers hadden echt geen beter materiaal ter beschikking hoor, maar ze maakten er wel een echte ploeg van.

05 Sep 2005, 12:46
forumlegende

Ben het ook beu da Anthuenis als nen halve heilige wordt afgebeeld die geen fouten heeft, die hard werkt, die alles goed doet...En dan met zo een opstelling beginnen aan een match die moet gewonnen worden...Akkoord, de spelers zijn zeker ook verantwoordelijk, maar een goeie trainer doet ook mindere spelers beter voetballen, iets waar Anthuenis nog nooit van gehoord heeft. Da ze nu eindelijk eens een iets jongere gast pakken ipv altijd ne gezelligen bompa! Er is zeker talent aanwezig maar der stond gewoon geen ploeg op 't veld, ook al een verdienste van die 'prima trainer'...

05 Sep 2005, 14:02
Miniem

Ik durf toch stellen dat de huidige lichting duivels bijlange nie kan tippen aan de lichting van een Guy Thijs bv en dit qua inzet en voetbalkwaliteiten.
Misschien hebben jullie gelijk dat er een trainerswissel moet komen maar het enige wat ik Antheunis kan verwijten is zijn behoudende opstelling in een alles of niets wedstrijd. Met A'lecht had hij wel deftige spelens en toen kon het wel in de CL.
Maar ja, wie kan of wil hem opvolgen ? Zoveel goei trainers liggen er niet voor het rapen.

05 Sep 2005, 14:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Probeert maar ne keer andere en vooral betere spelers te vinden. Ik zou wel met Daerden en Vandenberg begonnen zijn en Van Damme op de linksback.
Het is duidelijk dat we niet meer meekunnen in het hedendaags voetbal en daar is volgens mij maar één schuldige voor : den bond!

05 Sep 2005, 15:11
Iendracht.be - beheer

SERRE schreef:
Probeert maar ne keer andere en vooral betere spelers te vinden. Ik zou wel met Daerden en Vandenberg begonnen zijn en Van Damme op de linksback.
Het is duidelijk dat we niet meer meekunnen in het hedendaags voetbal en daar is volgens mij maar één schuldige voor : den bond!

Bwaja, de bond is altijd wel vrij incompetent geweest, al slaat de Jan Peeters daar natuurlijk wel alles in, maar die is seniel en kan daar misschien niks aan doen.
Het feit is toch dat andere bondscoaches ook geen topspelers hadden, maar wel resultaten neerzetten. Waseige kreeg hier in de pers veeeeel meer kritiek dan Anthuenis, maar zijn resultaten waren wel 10 keer beter.

Ik weet alleszins nog hoe indertijd onder bij voorbeeld Van Moer er geklapt werd over de slechtste nationale ploeg ooit en hoe we afzakten naar het niveau van de kleine broertjes, maar ondertussen speelden we toch nog enkele WK's en hebben we 2 deelnemers in de CL, voor een prutslandje als België valt dat al bij al toch nog mee.

Om een lang verhaal kort te maken  :grijns: , vind ik toch nog altijd vooral dat Anthuenis als bondscoach bijzonder zwaar teleurgesteld heeft.

05 Sep 2005, 15:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bartos schreef:
Om een lang verhaal kort te maken :grijns: , vind ik toch nog altijd vooral dat Anthuenis als bondscoach bijzonder zwaar teleurgesteld heeft.

Ik heb daar zo mijn twijfels over.

05 Sep 2005, 15:26
Iendracht.be - beheer

SERRE schreef:
Bartos schreef:
Om een lang verhaal kort te maken :grijns: , vind ik toch nog altijd vooral dat Anthuenis als bondscoach bijzonder zwaar teleurgesteld heeft.

Ik heb daar zo mijn twijfels over.

Uiteindelijk bepaalt hij toch de selectie en de tactiek, terwijl de bond toch geen spelers kan uit hun hoed toveren, alleszins niet op korte termijn. De grote fout die de bond voor mij maakte, was Anthuenis veel te lang een hand boven het hoofd houden. Uiteindelijk konden we onder deze zelfde bond, maar met een andere trainer toch wel een goed WK spelen in 2002.

05 Sep 2005, 15:37
Nationale Ploeg

Ik vind dat we Aimé niet al te veel kunnen verwijten. Asge de mannen nie hebt...

Emile heeft den ene keer goesting, den ander keer niet. Mbo verkeert nu in goeie vorm, maar was vorig seizoen een flop. We hebben Goor enkele matchen moeten missen. Buffel dat in de eerste wedstrijden flopte, net als Sonck.
Kortom, spelers waar we het meest hadden kunnen op teren, verkeerden lang in rampzalige vorm. Ge kunt toch geen ploeg kadetten opstellen ook hé ...

Ik denk dat Aimé nog goe zijne plan getrokken heeft.
Feit is natuurlijk dat nu opnieuw wa verder vooruit moet gekeken worden en dat er opnieuw marge is voor verdere opbouw. Of dat met of zonder Antheunis zal zijn weet ik niet, maar den bond wa kennende zal zijn kaarske na woensdag wel uit zijn  :fluit:

05 Sep 2005, 17:37
forumlegende

Tja, dan kunde zonder trainer spelen ook...Altijd diezelfde dooddoeners: we hebben geen goei spelers, we zijn niet in vorm, enz...toch raar dat verschillende spelers bij hun club wél sterk spelen en eenmaal bij de duivels nimeer vooruit geraken.

06 Sep 2005, 9:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Ik versta ni da ge op middenlinks ne backlinks zet die bij zen ploeg op de bank zit,terwijl ge met Daerden ne middelinks hebt die iedere week één van de uitblinkers is bij zen ploeg.Zelfde met Pieroni,zit ook vaak op de bank,terwijl VDBergh bij zen ploeg goed draait.Geef die jongen dan is een kans om zich te bewijzen.

06 Sep 2005, 17:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1889 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 126