|
|
| Pagina 8 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
chunga schreef: Dan weer rustig opbouwen en proberen volgend jaar de marathon van Antwerpen te lopen onder de 4 uur. Als er natuurlijk geen andere kwetsuren opduiken want ik heb ook besloten om weer te gaan voetballen kwestie van de gemiddelde leeftijd bij Callebaut wat naar beneden te halen Bij deze is men bij Black&White dan ook ervan op de hoogte dat ze het in de terugronde niet zo gemakkelijk gaan hebben. ![]() Ik hoop voor u dat diene marathon niet te kort na de match tussen Barry Callebaut en Black & White valt . |
| 25 Okt 2007, 13:32 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga?
|
| 25 Okt 2007, 19:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Na twee maanden ben ik gisteren nog eens onder mijne persoonlijke recordtijd gedoken. Met 42'04" op 10 km lijkt de volgende stap nu om onder die 42 minuten te duiken hé. Ik had gisteren met de rivelinho wel ne goeien haas . Eigenlijk waren we veel te snel gestart, maar ik kon me toch herpakken van diene blitzstart en kon erna een goed tempo aanhouden, waardoor ik dus 18 seconden onder mijn record dook. Ik vraag me eigenlijk echt wel af waar mijn limieten liggen, want ooit moet je toch op nen tijd komen waar je gewoonweg niet meer onder kan hé.Ik loop ook regelmatig en was er dan ook van overtuigd dat als ik samen met Bartos eens ging gaan lopen dat we wel nog een ferm stuk van zijn recordtijd moesten kunnen afkrijgen. Ik was blijkbaar iets te enthousiast en we gingen veel te voortvarend van start. In de zesde ronde heb ik dan ne klop gekregen... volledig het licht uit, nog niet veel meegemaakt. Reden onbekend. Bartos liet ik gaan, en hij haalde uiteindelijk zijn record, zoals voorzien. Het was wel ook voorzien dat ik daar ging bijzijn, maar dat is dus enigszins anders uitgedraaid. Gewoon een slechte dag, kan eens gebeuren. Ik ben er wel zeker van dat als we nog eens samen gaan lopen en ik dat zwart licht niet zie verschijnen, we nog mooi stuk van die tijd kunnen afdoen. |
| 25 Okt 2007, 19:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Als ik die tijden hier zie, word ik toch lichtelijk mottig zenne.
Ik denk dat ik nu aan 10 km in 55 minuten zit. Mmm, daar nog 13 minuten afpietsen om Bartos bij te halen, dat zie ik momenteel nog niet goed zitten. En ik train al drie keer per week _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 25 Okt 2007, 20:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
rivelinho schreef: Ik loop ook regelmatig en was er dan ook van overtuigd dat als ik samen met Bartos eens ging gaan lopen dat we wel nog een ferm stuk van zijn recordtijd moesten kunnen afkrijgen. Ik was blijkbaar iets te enthousiast en we gingen veel te voortvarend van start. In de zesde ronde heb ik dan ne klop gekregen... volledig het licht uit, nog niet veel meegemaakt. Reden onbekend. Bartos liet ik gaan, en hij haalde uiteindelijk zijn record, zoals voorzien. Het was wel ook voorzien dat ik daar ging bijzijn, maar dat is dus enigszins anders uitgedraaid. Gewoon een slechte dag, kan eens gebeuren. Ik ben er wel zeker van dat als we nog eens samen gaan lopen en ik dat zwart licht niet zie verschijnen, we nog mooi stuk van die tijd kunnen afdoen. Ach, alle topatleten die voor een recordpoging gaan, worden eerst gepiloteerd door de beste hazen, ook die zijn heel belangrijk hé .
Maar ik ben er ook wel zeker van dat we samen nog wel eens een stuk van dienen tijd zullen afdoen (en dus onder de 42 minuten duiken), maar dan best nen iets normalere start dan de blitzstart die we woensdag namen hé . |
| 26 Okt 2007, 9:14 |
|
|
anathema76 schreef: Als ik die tijden hier zie, word ik toch lichtelijk mottig zenne. Ik denk dat ik nu aan 10 km in 55 minuten zit. Mmm, daar nog 13 minuten afpietsen om Bartos bij te halen, dat zie ik momenteel nog niet goed zitten. En ik train al drie keer per week Ge zou der soms van verschieten hoeveel progressie ge nog kunt maken, zeker mits hard werken. Maar hard werken is natuurlijk het woord hé. Ge moet uw grenzen durven verleggen door echt in het rood te gaan. En das dikwijls afzien natuurlijk. Den basis voor uw conditie legt ge volgens mij in de winter ook. Als ge in de winter het karakter kunt opbrengen om door weer en wind regelmatig te blijven gaan lopen, begint ge de zomer al met ne serieuze voorsprong. Alleszins, ge weet van waar ik kom (qua gewicht ook) en als ge ziet welk fysiek niveau ik nu haal, moet iedereen in staat zijn om zich naar een heel aanvaardbaar niveau te trainen hé. Gewoon wa geduld hebben en blijven hard trainen. |
| 26 Okt 2007, 9:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
jowwan schreef: As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga? ![]() |
| 26 Okt 2007, 10:35 |
|
|
Freak
chunga schreef: jowwan schreef: As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga? ![]() portretrecht, gon ze anen kop op een stik sjokolat zetten of wa. Cote d'or zetj er nen olifant op, de callebaat is nà precies van zin om er nen ezel op te zetten... |
| 27 Okt 2007, 19:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor schreef: chunga schreef: jowwan schreef: As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga? ![]() portretrecht, gon ze anen kop op een stik sjokolat zetten of wa. Cote d'or zetj er nen olifant op, de callebaat is nà precies van zin om er nen ezel op te zetten... ![]() |
| 28 Okt 2007, 10:21 |
|
|
Freak
chunga schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: jowwan schreef: As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga? ![]() portretrecht, gon ze anen kop op een stik sjokolat zetten of wa. Cote d'or zetj er nen olifant op, de callebaat is nà precies van zin om er nen ezel op te zetten... ![]() kweet het , woar dannekik dei goei blijf hoalen ein... |
| 29 Okt 2007, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: chunga schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: jowwan schreef: As ge be B Callebaut wintj, kreigde tein oek e stik chokkolat, Chunga? ![]() portretrecht, gon ze anen kop op een stik sjokolat zetten of wa. Cote d'or zetj er nen olifant op, de callebaat is nà precies van zin om er nen ezel op te zetten... ![]() kweet het , woar dannekik dei goei blijf hoalen ein... de kiejren da men tesaumen nor de voebaal goon, liejrde tein toch nog insj iet va moi ... |
| 29 Okt 2007, 21:06 |
|
|
Verdomme, het zal eventjes gedaan zijn met lopen, en met sporten in het algemeen. Gisteren serieus geblesseerd in de zaalvoetbal en de diagnose luidt een serieuze spierscheur in de kuit. Ik mag direct enkele dagen op krukken gaan. Gelukkig klapt den dokter toch dat ik er met twee à drie weken inactiviteit zou vanaf komen.
|
| 31 Okt 2007, 16:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hoe hard kan een supporter meeleven met zijn spelers ...
Veel beterschap! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 31 Okt 2007, 17:07 |
|
|
Casual1919 schreef: Hoe hard kan een supporter meeleven met zijn spelers ... Veel beterschap! Inderdaad, ik vond gewoon dat er hier de voorbije week iets teveel aandacht ging naar Troch, Arnold en Aelbrecht . |
| 31 Okt 2007, 17:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Verdomme, het zal eventjes gedaan zijn met lopen, en met sporten in het algemeen. Gisteren serieus geblesseerd in de zaalvoetbal en de diagnose luidt een serieuze spierscheur in de kuit. Ik mag direct enkele dagen op krukken gaan. Gelukkig klapt den dokter toch dat ik er met twee à drie weken inactiviteit zou vanaf komen. De kaarters Club is compleet nu,Troch,Arnold en Tim waren nog op zoek naar een vierde man. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Okt 2007, 17:21 |
|
| Pagina 8 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 41 Volgende |