|
|
| Pagina 10 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik ga mogelijk wel gaan kijken.
|
| 01 Nov 2007, 14:01 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
rivelinho schreef: Ik ga mogelijk wel gaan kijken. gelieve uw bevindingen te posten merci _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 02 Nov 2007, 22:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
2-1 verloren, een gelijkspel was correcter geweest.
Er deden twee testers mee. De Franse aangekondigde tester werd denk ik in extremis afgeblazen en uiteindelijk vervangen door een andere, de neef van Mbark Boussoufa, die deze week ook al meetrainde met de beloften. Selemani : scoorde het doelpunt (een intikker) maar daarmee is alles gezegd eigelijk. Ik vond hem onvoldoende. Kon gewoon te weinig brengen, viel weinig op. Misschien een beetje een gebrek aan matchritme. Misschien als die weken / maanden meetraint, en die weer wat ritme opdoet en geregeld matchen begint te spelen, dat zijn kwaliteiten meer uit de verf komen, maar dan nog moet je het afwachten,... Naar wat wij er gisteren van gezien heb, onvoldoende. Boussoufa was beter. Hij is ook niet zo zeer groot, en misschien wat licht, maar hij heeft wel techniek. Goeie controles, heeft een paar goeie doorsteekpasses laten zien, ook een paar keer goed op doel geschoten (éénmaal knap gepareerd, éénmaal afgekeurd doelpunt). Niet dat hij er bovenuitstak gisteren, maar je zag wel dat hij kan voetballen. Boussoufa was van de twee duidelijk de betere, maar of dat genoeg is, is moeilijk in te schatten. De reserven is nog altijd niet de eerste ploeg. Het kan zijn dat een eventuele eerste ploeg zijn niveau omhoog tilt, maar het kan evengoed zijn dat op dat niveau blijkt dat het nog te hoog gegrepen is. edit : nog ter info : Goossens speelde de tweede helft, Shabi het eerste uur. De beste op het veld bij ons vond ik Thomas Spotbeen (centrale verdediger). Ik zou er niet van verschieten als die morgen ook op de bank zit. |
| 03 Nov 2007, 11:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
rivelinho schreef: Thomas Spotbeen (centrale verdediger). Ik zou er niet van verschieten als die morgen ook op de bank zit. Jammer dat die jongen niet meer gestalte heeft, want bulkt wel van het talent. _________________ If you never try, you'll never know |
| 03 Nov 2007, 13:20 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 30 Aug 2007, 9:54 Berichten: 32 |
jawadde boousouffa, is da een versterking??
een penaltie gemist, zo kanse missen.. 0-2 verlore ma er zat meer in |
| 10 Nov 2007, 0:10 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Oeioei
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Nov 2007, 7:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
beeckman schreef: jawadde boousouffa, is da een versterking?? een penaltie gemist, zo kanse missen.. 0-2 verlore ma er zat meer in Is da nodig om direct me zo iets af te komen?? Troch heeft ook al kansen gemist en een penalty gemist,is hij dan ook geen versterking?? Geef die jongen wat tijd en beoordeel hem niet op één wedstrijd bij de reserven ![]() _________________
|
| 10 Nov 2007, 9:43 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Gunther schreef: beeckman schreef: jawadde boousouffa, is da een versterking?? een penaltie gemist, zo kanse missen.. 0-2 verlore ma er zat meer in Is da nodig om direct me zo iets af te komen?? Troch heeft ook al kansen gemist en een penalty gemist,is hij dan ook geen versterking?? Geef die jongen wat tijd en beoordeel hem niet op één wedstrijd bij de reserven ![]() Jij hebt groot gelijk geef Bousouffa wat tijd om zich aan te passen en dan zullen wij wel zien of hij een versterking is ,en zo niet kan het bestuur tijdens de winterstop mischien nog transfer doen . dus afwachten en wat geduld hebben zou ik zeggen . ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 10 Nov 2007, 9:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Hij was in ieder geval goed op tijd. Om 6u als eerste al aanwezig voor een match om half 8 :)
_________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Nov 2007, 12:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
beeckman schreef: jawadde boousouffa, is da een versterking?? een penaltie gemist, zo kanse missen.. 0-2 verlore ma er zat meer in Dommen uil! Sorry, het moest Zoiets schrijf je toch niet op basis van één wedstrijd, en dan nog... enfin, ge kent mijn mening:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 11 Nov 2007, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Nov 2007, 16:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
beeckman schreef: jawadde boousouffa, is da een versterking?? een penaltie gemist, zo kanse missen.. 0-2 verlore ma er zat meer in Zware conclusie om hem maar een keer bezig gezien te hebben. Ik hoop dat je dan ook geen verstand van voetbal hebt en dat je er volledig naast zit. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Nov 2007, 17:03 |
|
|
Freak
reserven dus 0-2 verloren. Boussoufa miste 2 open kansen en op t laatste nog strafschop.
het lijkt mij niet echt een spits maar meer iemand voor op de flank. Hij heeft snelheid en een actie in huis, en tis ook wel duidelijk dat hij het spel voor zich moet hebben ipv met zijn rug naar de goal. mits nog wa matchritme is da voor derde en voor ons nog een degelijke speler. er werd hier eens gepost da het ne kleine is, das nu ook nie waar. Tis gene Köller, maar klein duimpje even min... |
| 11 Nov 2007, 16:48 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Hij werd, in tegenstelling tot wat velen denken, niet binnengehaald als DE verlosser die Arnold zal gaan vervangen. Dit is gewoon een transfer in de breedte...
Volgens mij een flankspeler die je, mits wat blessures eventueel nog in de spits kan zetten. _________________ es da ier e fistjen... |
| 11 Nov 2007, 16:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
boris clitoris schreef: Hij werd, in tegenstelling tot wat velen denken, niet binnengehaald als DE verlosser die Arnold zal gaan vervangen. Dit is gewoon een transfer in de breedte... Volgens mij een flankspeler die je, mits wat blessures eventueel nog in de spits kan zetten. Als er een vervanger komt, zal die wel met de winterstop aangetrokken worden, want een vrije speler van het kaliber Arnold gaat ge nu niet vinden. Tot nieuwjaar hebt ge trouwens thuismatchen die ge wel moet kunnen winnen zonder een echte spits. Op verplaatsing wordt het wat moeilijker (La Lou en Oudenaarde) maar als we daar twee keer een punt halen is dat volgens mij een goed resultaat |
| 11 Nov 2007, 17:05 |
|
|
toevallige voorbijganger Lid geworden op: 21 Nov 2007, 17:44 Berichten: 14 |
Hoeveelste staan de reserven eig?
Ge moet ni vergeten daze me een zeer jonge ploeg zijn e dusja da belooft nog voor de toekomst e... |
| 24 Nov 2007, 10:54 |
|
| Pagina 10 van 29 |
[ 427 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 29 Volgende |