| Auteur |
Bericht |
|
De Segers
Scholier
|
placietjen schreef: AlostanA schreef: De frustraties beginnen enorme vormen aan te nemen; "eens ajuin altijd ajuin sory jan dat ze ier niet met maffia geld smijten of ploegen omkopen voor er in te blijven we kunnen anders u loon aan kv geven zoals aalst in den tijd ooooh gevoelig plekje e da en idd ontslagen dus kan em derek vertrekken"  Het bestuur van Dender : from hero to zero Hoe in godsnaam zijn die op 1 jaar tijd er in geslaagd om zo de pedalen kwijt te raken ?
Me een ander zen misere lachen is toch altijd gralek ferm, zeker ast de stinkords van nevest ons zen 
|
| 02 Nov 2007, 23:16 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
nonkel marcel schreef: Bovendien komt een titel niet op bestelling. 't Is niet omdat je stadion eindelijk eersteklasse-waardig is, dat ge het seizoen daarop efkes los kampioen gaat spelen. 't Is veel te snel gegaan, iedereen beseft dat wel, maar als ge de kans krijgt om eens 1 seizoentje eerste klasse mee te maken (voor ons is zoiets eenmalig), dan kunt ge dat moeilijk laten liggen. Maar idd, als ge eerst moet investeren in verlichting en nen hoop stenen en ge hebt geen deftige sponsors (met alle respect voor elke sponsor, maar op dit niveau volstaan den bakker en beenhouwer van op den hoek niet meer), dan moeten er mirakels gebeuren om erin te blijven. Ik had het niet zozeer over het financieel gedeelte, hoewel ze zich daar ook wat in mispakt hebben. Maar ze weken plots volledig af van hun visie die hun zover gebracht had... realistisch en attractief voetbal gebracht door jongens (liefst jonge spelers) die er volledig willen voor knokken. Ik denk dat ik als supporter liever mijn ploeg strijdend ten onder zie gaan dan dat ik op nen volgevreten Dufoor, Lemmens, enz moet staan kijken met hetzelfde resultaat.
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 03 Nov 2007, 13:47 |
|
 |
|
Dannyp98
Rode kaart
|
De verlichting en de nieuwe tribunnes is niet betaald door FCEH Dender maar wel door de gemeente Denderleeuw m.a.w. door de belastingbetaler's, dus daar moeten zij zich ook niet achter verschuilen.Het stadsbestuur van Aalst heeft geen of weinig centen in onze Eendracht gestoken zij gaven het liever uit aan de basketbal, en daar is nog niets aan veranderd want er zijn weer al plannen om een nieuwe zaal ,want het forum zou te klein zijn!!! dit moest ook eens van mijn hart. 
_________________ Op naar 2 de klas
|
| 03 Nov 2007, 14:20 |
|
 |
|
Gelbe_wand
Nationale Ploeg
|
Dannyp98 schreef: De verlichting en de nieuwe tribunnes is niet betaald door FCEH Dender maar wel door de gemeente Denderleeuw m.a.w. door de belastingbetaler's, dus daar moeten zij zich ook niet achter verschuilen.Het stadsbestuur van Aalst heeft geen of weinig centen in onze Eendracht gestoken zij gaven het liever uit aan de basketbal, en daar is nog niets aan veranderd want er zijn weer al plannen om een nieuwe zaal ,want het forum zou te klein zijn!!! dit moest ook eens van mijn hart. 
 I agree
|
| 03 Nov 2007, 14:33 |
|
 |
|
Stef DV
Vaste Waarde
|
Ik heb dat ook al opgevangen dat Eendracht op geen subsidie moet rekenen van de stad. Ik zou mijn geld toch veel liever in een voetbalclub steken dan in een basketbalclub. Laat den Eendracht binnen enkele jaren ns terug overgaan naar 1e nationale. Is toch mooie reclame voor de stad zelf ook zeker. Maar ja, ik veronderstel dat er een niet echt voetbalminded iemand aan het hoofd staat?
_________________ Broer van ja
|
| 03 Nov 2007, 14:35 |
|
 |
|
AlostanA
Nationale Ploeg
|
Het zoontje van de burgemeester speelt bij dn eendracht. Nuja, subsidies, de Aalsterse stadskas is niet echt bij de best gevulde van het land.
|
| 03 Nov 2007, 14:39 |
|
 |
|
Titus
Nationale Ploeg
|
nieven ajoin schreef: Ik heb dat ook al opgevangen dat Eendracht op geen subsidie moet rekenen van de stad. Ik zou mijn geld toch veel liever in een voetbalclub steken dan in een basketbalclub. Laat den Eendracht binnen enkele jaren ns terug overgaan naar 1e nationale. Is toch mooie reclame voor de stad zelf ook zeker. Maar ja, ik veronderstel dat er een niet echt voetbalminded iemand aan het hoofd staat?
Bwa, De Maght was zowel basket- als voetbalminded. Ze is zowel in den iendracht als in den okapi veel geld kwijt geraakt (niet alleen van 't stad). De nieuwe burgemeester steekt geen geld in beide, maar ik denk dat ze toch wat meer voetbalminded is dan basketminded (wat ze een paar weken geleden op dender deed is mij nog altijd wel een raadsel). Ik denk dat het jammer is voor ons dat Van Mossevelde geen schepen meer is (komt nog altijd kijken).
Vergeet tenslotte niet dat het huidige bestuur voor een paar jaar gratis huur heeft gekregen zowel van het stadion als de zandberg. In Aalst is gewoon geen geld om iets te subsidieren, hoelang wachten we nu al op een nieuwe zaal?

Stoget a ni oon, ten stoget a af !
|
| 03 Nov 2007, 14:40 |
|
 |
|
Sven KSK Opwijk
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
|
Titus schreef: nieven ajoin schreef: Ik heb dat ook al opgevangen dat Eendracht op geen subsidie moet rekenen van de stad. Ik zou mijn geld toch veel liever in een voetbalclub steken dan in een basketbalclub. Laat den Eendracht binnen enkele jaren ns terug overgaan naar 1e nationale. Is toch mooie reclame voor de stad zelf ook zeker. Maar ja, ik veronderstel dat er een niet echt voetbalminded iemand aan het hoofd staat? Bwa, De Maght was zowel basket- als voetbalminded. Ze is zowel in den iendracht als in den okapi veel geld kwijt geraakt (niet alleen van 't stad). De nieuwe burgemeester steekt geen geld in beide, maar ik denk dat ze toch wat meer voetbalminded is dan basketminded (wat ze een paar weken geleden op dender deed is mij nog altijd wel een raadsel). Ik denk dat het jammer is voor ons dat Van Mossevelde geen schepen meer is (komt nog altijd kijken). Vergeet tenslotte niet dat het huidige bestuur voor een paar jaar gratis huur heeft gekregen zowel van het stadion als de zandberg. In Aalst is gewoon geen geld om iets te subsidieren, hoelang wachten we nu al op een nieuwe zaal?
De burgemeester was ook aanwezig op Dender - Anderlecht.
| 03 Nov 2007, 14:42 |
|
 |
|
Dannyp98
Rode kaart
|
Titus schreef: nieven ajoin schreef: Ik heb dat ook al opgevangen dat Eendracht op geen subsidie moet rekenen van de stad. Ik zou mijn geld toch veel liever in een voetbalclub steken dan in een basketbalclub. Laat den Eendracht binnen enkele jaren ns terug overgaan naar 1e nationale. Is toch mooie reclame voor de stad zelf ook zeker. Maar ja, ik veronderstel dat er een niet echt voetbalminded iemand aan het hoofd staat? Bwa, De Maght was zowel basket- als voetbalminded. Ze is zowel in den iendracht als in den okapi veel geld kwijt geraakt (niet alleen van 't stad). De nieuwe burgemeester steekt geen geld in beide, maar ik denk dat ze toch wat meer voetbalminded is dan basketminded (wat ze een paar weken geleden op dender deed is mij nog altijd wel een raadsel). Ik denk dat het jammer is voor ons dat Van Mossevelde geen schepen meer is (komt nog altijd kijken). Vergeet tenslotte niet dat het huidige bestuur voor een paar jaar gratis huur heeft gekregen zowel van het stadion als de zandberg. In Aalst is gewoon geen geld om iets te subsidieren, hoelang wachten we nu al op een nieuwe zaal? dat is omdat eendracht al heel veel centen in het stadion heeft gestoken en die toch eigendom is van de stad.dat is juist het zelfde als jij een huis huurt en er zijn kosten aan en je repareert alles zelf op eigen kosten dan zal de huisbaas ook wel zeggen als blijk van dank dat jij een paar maanden mag gratis wonen.
|
| 03 Nov 2007, 15:06 |
|
 |
|
The Blackwans
Freak
|
Klopt, ik denk dat stad Aalst dit enkel doet om ons een beetje te sussen.
De verstevigingswerken (waarvan ik me nog steeds afvraag of ze wel nodig waren) heb ik onlangs eens kunnen bekijken omdat ik met OPC onder de staantribune moest zijn voor materiaal. En ik denk dat dat toen een pak geld heeft gekost. Anderzijds stond toen Garré aan het roer en ik weet niet of zijn bedrijf die werken heeft gedaan, maar het is toch een raar verhaal.
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies
|
| 03 Nov 2007, 15:15 |
|
 |
|
jowwan
forumlegende
|
Toch het één en ander verduidelijken :
1/Okapi en EA krijgen beiden op dit moment dezelfde huurfaciliteiten nl. 1/4e van de normale huurprijs (bepaalt door de diensten van de Registratie en domeinen )
2/ het EA bestuur heeft zelf bij de overname en erna grote kosten gemaakt (oa overnameprijs en aanpassingswerken staantribune); zodat dit werd omgezet in aantal jaren "geen huurgeld" te betalen.
3/ Het is afwachten hoe het (technisch) evolueert met de staantribune, want ik kan mij voorstellen
dat eens EA weer voor een vol huis zal spelen , die tribune aan een grondig nazicht dient onderworpen te worden. De stad als eigenaar moet deze kosten op zich nemen.
4/ Het is bij stemmingen in de gemeenteraad altijd uw eigen prioriteiten zoeken. Bij de begroting kerkfabrieken  bijv. raad ik mijn fractie aan "tegen" te stemmen of te "onthouden" ; bij het EA dossier hebben wij steeds een "ja" stem naar voorgebracht .
5/ Ik denk dat er echt nood is aan een nieuw stadion eens wij terug naar 1e klasse promoveren; laat ons nu nog (even) in het gezellige PC stadion.
|
| 03 Nov 2007, 15:22 |
|
 |
|
Dannyp98
Rode kaart
|
weeral verloren met 1-0  hoppelijk spelen zij vlug in bevordering daar is hun plaats stelletje omhoog gevallen dikkenekken 
|
| 03 Nov 2007, 23:06 |
|
 |
|
Gunther
Nationale Ploeg
|
mayonaise verkwanselt weer de kans van de match 
| 04 Nov 2007, 0:53 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Dat wordt een lange busrit terug...
Het ideaal scenario is er nu: dender en kv op degradatieplaatsen. Jipiejaajeeeeeee...... 
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 04 Nov 2007, 0:54 |
|
 |
|
zwawi
forumlegende
|
Ze zullen daar nog lang staan met 6 puntjes... 
|
| 04 Nov 2007, 7:01 |
|
|