|
|
| Pagina 1 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Evolutie blessures
De blessures van spelers uit onze eerste ploeg hebben onvermijdelijk een weerslag op de cohesie en kracht van ons elftal, en daarmee ook op de resultaten.
Het is daarom belangrijk om te weten in welke mate hun herstel evolueert, wanneer we hen op de eerste trainingen mogen verwachten. En uiteindelijk weer op het veld. Momenteel hebben wij al 4 niet-onbelangrijke spelers in de ziekenboeg. Wat tochwel veel is ! Wij nodigen de supporters uit om hot-nieuws omtrent geblesseerde spelers hier in deze toppic te melden of te bespreken. Is iemand op de hoogte hoelang Troch moet rusten met zijn spierscheur? Hoe evolueert de kwetsuur van De Veirman? Welke ingrepen moet Arnold ondergaan en hoe verloopt zijn revalidatie ? Wellicht zijn er forumbezoekers die hierover iets sneller nieuws opvangen via rechtstreekse bronnen... |
| 04 Nov 2007, 21:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik hoorde dat Troch met wat geluk zou kunnen spelen op STVV.
Zeker ben ik daar wel niet van. Iemand nieuws van Coulibaly? Die ging er vandaag toch ook uit met een blessure dacht ik ... _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 04 Nov 2007, 21:37 |
|
|
Miniem
Couli contractuur hoorde ik in de wandelgangen. Heb je normaal dag of drie last van. Hij heeft daar wel vaker mee te kampen dus normaal gezien en hopelijk wel speelklaar voor RCM.
|
| 04 Nov 2007, 21:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik hoorde van ne steward da Limpens gezegd heeft da hij verwacht da Troch volgende week al zal kunnen spelen.
|
| 04 Nov 2007, 21:42 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dat ze toch maar opletten met Troch en niet overhaast te werk gaan...
Wat niet wegneemt dat het fantastisch zou zijn moest hij écht fit zijn! _________________ es da ier e fistjen... |
| 04 Nov 2007, 21:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwawi schreef: Ik hoorde van ne steward da Limpens gezegd heeft da hij verwacht da Troch volgende week al zal kunnen spelen. Als dit waar is zou ik het dom vinden om hem volgende week al te laten spelen,gun hem dat extra weekje rust,de wedstrijd op Oudenaarde is voor ons veel belangrijker dan die op Mechelen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Nov 2007, 21:48 |
|
|
Miniem
Troch speelt ook voor zijn centen en winstpremies he... als hij fit is zal die wel willen spelen. Ge kunt in zulke zaken niet meer doen als luisteren naar uw lichaam en de medische staf. Als hij wordt goedgekeurd om te spelen en hij voelt zichzelf fit, vind ik het maar normaal dat hij speelt.
Had gehoord dat hij spierscheuring had van enkele millimeters en in principe moet je voor 1 mm te herstellen 1 dag nemen. Het is dus niet onmogelijk dat hij sneller fit is dan verwacht. Ben uiteraard volledig akkoord dat geen onnodige risico's moeten worden genomen. |
| 04 Nov 2007, 21:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
zwawi schreef: Ik hoorde van ne steward da Limpens gezegd heeft da hij verwacht da Troch volgende week al zal kunnen spelen. Dat zou heel goed nieuws zijn, want ... met of zonder Troch is t(r)och een wereld van verschil! Ikzelf had ooit een spierscheur van 4 cm en moest daar 6 weken mee rusten plus een gipsverband. Dan zal dat spierscheurtje van Troch wellicht niet zo ernstig zijn als er wordt rondverteld. De trainer (die zelf ooit ook voetballer is geweest) zal wel verstandig genoeg zijn om hem niet op te stellen, als dit zware gevolgen zou kunnen hebben voor de rest van het seizoen. Ik vertrouw Limpens volledig en neem aan dat de kwetsuur dan niet zo ernstig zal zijn. |
| 04 Nov 2007, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ardilla schreef: Troch speelt ook voor zijn centen en winstpremies he... als hij fit is zal die wel willen spelen. Ge kunt in zulke zaken niet meer doen als luisteren naar uw lichaam en de medische staf. Als hij wordt goedgekeurd om te spelen en hij voelt zichzelf fit, vind ik het maar normaal dat hij speelt. Had gehoord dat hij spierscheuring had van enkele millimeters en in principe moet je voor 1 mm te herstellen 1 dag nemen. Het is dus niet onmogelijk dat hij sneller fit is dan verwacht. Ben uiteraard volledig akkoord dat geen onnodige risico's moeten worden genomen. Troch was vorig seizoen meerdere malen verplicht van de trainer om met een inspuiting te spelen en dit komt niet van ik heb horen zeggen.
Ik denk dat je gezondheid belangrijker is dan een winspremie te verliezen. Hij zal wel zelf een beslissing nemen of hij speelt of niet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Nov 2007, 22:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tis al langer bekend dat de blessure van Troch niet zwaar is. Hij zei deze week zelf dat hij hoopt om op RCM te kunnen spelen. Desnoods start hij op de bank om het laatste halfuur het verschil te maken.
|
| 04 Nov 2007, 22:01 |
|
|
Dus samengevat, met enig geluk recupereren we tegen RCM, twee spelers : "Couli" en Troch ??
|
| 04 Nov 2007, 22:07 |
|
|
Miniem
Ik blijf erbij dat niemand u kan verplichten om met een inspuiting te spelen... als voetballer wilt ge echter liefst zo snel mogelijk terug op een plein staan en dan zijt ge sneller geneigd om achter een 'pikuurke' te gaan en toe te geven aan druk van buitenaf (trainer, supporters,...). Maar het is de speler zelf die de laatste keuze heeft.
Troch zal inderdaad zelf wel beslissen of het gaat of niet. Denk niet dat er nu extra druk zal zijn van de trainers of supporters. Dat hem den tijd pakt die hem nodig heeft, maar als hij wedstrijdfit is... |
| 04 Nov 2007, 22:11 |
|
|
Vaste Waarde
Thomas zei dat hij misschien volgende week van de partij is, dus das nog even afwachten. Lieven zijn blessure evolueert gunstig. Binnen een 3 a 4 weken zal hij terug kunnen spelen denk ik...
_________________ Broer van ja |
| 04 Nov 2007, 22:12 |
|
|
Nationale Ploeg
pattaboem schreef: Dus samengevat, met enig geluk recupereren we tegen RCM, twee spelers : "Couli" en Troch ?? En Boto _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 04 Nov 2007, 22:12 |
|
|
nieven ajoin schreef: Thomas zei dat hij misschien volgende week van de partij is, dus das nog even afwachten. Lieven zijn blessure evolueert gunstig. Binnen een 3 a 4 weken zal hij terug kunnen spelen denk ik... Als dit zou juist zijn staat Lieven weer op het veld , nog voor het eind van deze maand ? Dat zou evengoed nieuws betekenen! |
| 07 Nov 2007, 1:03 |
|
| Pagina 1 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina 1 2 3 4 5 … 25 Volgende |