|
|
| Pagina 193 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Iemand gisteren naar studio één gekeken ? Ze hebben de harde kern van Dender laten zien
![]() |
| 05 Nov 2007, 12:35 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: nonkel marcel schreef: Amaai, en wakker dat ik daar van lig. Enfin, beperkte financiële middelen en geen scorend vermogen, dan mag je nog beter zijn dan Charleroi: de laatste plaats is terecht, zo simpel is het. Maar als ik sommigen op ons forum zou moeten geloven, komt daar met Nieuwjaar verandering in. ![]() Arnold? Tegen Nieuwjaar kunnen we er ons plein mee bollen.
Tis trouwens niet omdat Mechelen en STVV eens gewonnen hebben, dat ze daarom beginnen te draaien. Ik heb ze tegen ons bezig gezien, we waren 2x beter (allez, minder slecht |
| 05 Nov 2007, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
louter afgaande op TV beelden verdienden jullie nu wel een puntje.
Maar t is en blijft vanachter natuurlijk een zeef met grote gaten en weet je dat je er elke match wel minstens 1-2 rond je oren krijgt door individuele fouten (alhoewel Lemmens op Charleroi wel degelijk keepte precies). Daar zal een eventuele terugkeer van Thibaut ook niet veel aan veranderen. |
| 05 Nov 2007, 14:20 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Het is zoals De Doncker zegt: eerste klasse onderschat.
Ge moest ze vorig seizoen allemaal eens bezig horen, de Dender-supporters. Eerste klasse had er een aanwinst bij!
En als ge dan als belachelijken Aalst-supporter wilde duidelijk maken dat eerste klasse toch niet te onderschatten is (uiteindelijk, wij konden dat weten, zij niet), werd uw opmerking weggelachen, want Dender ging eens laten zien wat ze waard waren. Awel, ik lach mij wekelijks een breuk bij het zien van Studio 1! Nog steeds hebben wij geen recht van spreken want wij zijn máár een derdeklasserken (blijkbaar vergeten van waar zij komen), maar 't kan snel gaan hoor... misschien volgend jaar al tegenover elkaar? ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 05 Nov 2007, 15:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik denk dat de meeste sups echt wel van in het begin beseften dat het erg moeilijk ging worden, ge moet dus niet iedereen over dezelfde kam scheren. De meeste sups hebben 1ste klasse niet onderschat (de voorbereiding sprak boekdelen), ons bestuur daarentegen wel. En als we volgend seizoen tegen elkaar spelen, so what? Precies alsof dàt momenteel onze grootste zorg is.
|
| 05 Nov 2007, 15:12 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Ik denk dat de meeste sups echt wel van in het begin beseften dat het erg moeilijk ging worden, ge moet dus niet iedereen over dezelfde kam scheren. De meeste sups hebben 1ste klasse niet onderschat (de voorbereiding sprak boekdelen), ons bestuur daarentegen wel. En als we volgend seizoen tegen elkaar spelen, so what? Precies alsof dàt momenteel onze grootste zorg is. goh ja... wij zijn nog helemaaaaaaaal niet over naar tweede, hoewel het voor 't moment wel lekker loopt. Zelfs Dender is (nog) niet zeker dat het zakt. Maar stel dat het allemaal zo verloopt, dan moet het daar in de schaduw van het vilbeluik toch een harde noot om kraken zijn om tegen het marginale, aan lager wal geraakte, corrupte, zielige en failliete eendracht aalst te spelen. Maar, hoogmoed komt voor de val. Dus denken we daar nog niet te veel aan. Eerst zien dat we nu een leuk seizoen kunnen spelen. |
| 05 Nov 2007, 15:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: En als we volgend seizoen tegen elkaar spelen, so what? Precies alsof dàt momenteel onze grootste zorg is. Inderdaad. Maar het gaat er hem over dat wij in de ogen van vele Dender-supporters 'ginder achter' in de lagere reeksen spelen en met wat meeval staan we volgend jaar in dezelfde reeks. En geloof me, ik ken er bij jullie een paar die het serieus onderschat hebben! _________________ es da ier e fistjen... |
| 05 Nov 2007, 15:42 |
|
|
Tja, in 't voetbal kan het rap gaan (in beide richtingen), daar zijn wij het levende bewijs van. Ik wist dat we sowieso een bijzonder moeilijk seizoen tegemoet gingen en het feit dat de kloof tussen 1ste en 2de nóg groter is dan dat ik aanvankelijk dacht, maakt het er alleen maar nog moeilijker op. Financieel is de kloof voor een clubje als de onze niet te overbruggen, of het moet zijn dat De Nul er met Nieuwjaar een smak geld tegenaan zal smijten zoals een aantal menen te weten.
|
| 05 Nov 2007, 15:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De Nul? Hoe dikwijls ik al niet gehoord heb dat diene in Aalst geld ging pompen. Dat gerucht circuleert al jaren. Maar nooit iets gezien. K zou er bij jullie dan ook niet te veel op hopen.
|
| 05 Nov 2007, 16:07 |
|
|
Scholier
Tis nog niks verloren e momenteel ma tziet er alleszinds al wa slechter uit dan in begin... met nieuwjaar hebbe we ne spits nodig die een goal kan maken(zoals vele ploegen) anders gaat het zeker niet lukken.
En anders ist volgend jaar weer tegen allmighty iendracht e, da eeft oek zen charmes |
| 05 Nov 2007, 16:13 |
|
|
Junior Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20 Berichten: 207 Leeftijd: 33 Locatie: Dendermonde WLM: [email protected] |
Wat ik nog meest domme vind aan al dat Dender-gedoe is hun stadion, Dan staat ge daar hé, volgend jaar in 2e met uw stadion van 8000 plaatsen, te spelen voor 2500 man ! Alhoewel nog niks zeker is, Dender kan zich nog redden, vind ik dat stadion een zeer speitige zaak
_________________ Veni, Vidi, Vici .. |
| 05 Nov 2007, 16:31 |
|
|
JeroenEA schreef: Wat ik nog meest domme vind aan al dat Dender-gedoe is hun stadion, Dan staat ge daar hé, volgend jaar in 2e met uw stadion van 8000 plaatsen, te spelen voor 2500 man ! Alhoewel nog niks zeker is, Dender kan zich nog redden, vind ik dat stadion een zeer speitige zaak Wij vinden dat ook compleet overbodig, maar de Licentiecommissie legt dat nu eenmaal op. |
| 05 Nov 2007, 16:41 |
|
|
Miniem
nonkel marcel schreef: Tja, in 't voetbal kan het rap gaan (in beide richtingen), daar zijn wij het levende bewijs van. Ik wist dat we sowieso een bijzonder moeilijk seizoen tegemoet gingen en het feit dat de kloof tussen 1ste en 2de nóg groter is dan dat ik aanvankelijk dacht, maakt het er alleen maar nog moeilijker op. Financieel is de kloof voor een clubje als de onze niet te overbruggen, of het moet zijn dat De Nul er met Nieuwjaar een smak geld tegenaan zal smijten zoals een aantal menen te weten. De Nul zal nooit geld steken in het voetbal. Ik heb het ooit aan Dirk De Nul gevraagd (als er sprake van was dat hij EA ging steunen), en voetbal interesseerd hem niet... |
| 05 Nov 2007, 16:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel marcel schreef: placietjen schreef: nonkel marcel schreef: Amaai, en wakker dat ik daar van lig. Enfin, beperkte financiële middelen en geen scorend vermogen, dan mag je nog beter zijn dan Charleroi: de laatste plaats is terecht, zo simpel is het. Maar als ik sommigen op ons forum zou moeten geloven, komt daar met Nieuwjaar verandering in. ![]() Arnold? Tegen Nieuwjaar kunnen we er ons plein mee bollen. Tis trouwens niet omdat Mechelen en STVV eens gewonnen hebben, dat ze daarom beginnen te draaien. Ik heb ze tegen ons bezig gezien, we waren 2x beter (allez, minder slecht Een beetje respect voor onzen Arnold he moest ge hem gehad hebben dit seizoen jullie zouden al meer dan 7 doelpunten gemaakt hebben. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Nov 2007, 17:18 |
|
|
Ik hoop dat ge dat zelf niet gelooft...Troch en Arnold zijn voortreffelijke spelers voor in de lagere reeksen, in 1ste tokken die geen bal. Troch is zelfs nooit doorgebroken in 2de klasse. Misschien kan em zich volgend seizoen bewijzen.
|
| 05 Nov 2007, 17:26 |
|
| Pagina 193 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 711 Volgende |