|
|
| Pagina 78 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
wanneer is die trouwens speelgerechtigd?
|
| 07 Nov 2007, 23:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Laat ons gewoon afwachten. We zullen dan wel zien wat zijn goeie en minder goeie punten zijn...
|
| 07 Nov 2007, 23:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
the_red_ant69 schreef: wanneer is die trouwens speelgerechtigd? Tegen Oudenaarde alvast nog niet, want dat is een match van de eerste speeldag. Misschien heeft Boto al bewezen dat Boussoufa enkel gekomen is om op de bank te zitten, tegen de tijd dat hij speelgerechtigd is ... |
| 07 Nov 2007, 23:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendracht02 schreef: zwawi schreef: Ik heb zo ne keer wa opgezocht over onze nieuwe aanwinst Boussoufa en blijkbaar werd hij bij La Louviere ontslagen door zijn slechte mentaliteit en gebrek aan discipline... Laat ons hopen dat het zo niet is en dat hij goed in de groep ligt want onze groepssfeer is toch ook een serieuse troef. Het ruikt allemaal een beetje naar overhaasting, vind ik, maar allé, we zullen wel zien ... . hier ben ik niet mee akkoord. Als ze geen andere pakken is het teken dat er geen andere of betere vrij is op dit moment. Bovendien hebben ze hem wel degelijk zien spelen en trainen. Dat sommige transfers wat gokken is is de logica zelve. Zolang ons dat niet te veel kost... vergelijk het op dat gebied met ne Massart vorig jaar. Ook een goedkope gok. Onvoldoende, en buiten. |
| 07 Nov 2007, 23:12 |
|
|
Freak
misschien klikte het niet met trainer of bestuur.kijk maar naar stoica bij gent.
|
| 07 Nov 2007, 23:23 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Okt 2007, 13:24 Berichten: 92 |
heb er toch serieuze twijfels bij
![]() |
| 07 Nov 2007, 23:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Daar krijgek et nu nekeer van hé.... Wacht gewoon af en na enkele matchen kunnen we zien wa voor iemand da hij is qua speler hé. Ge kunt da nooit op voorhand weten. Zie naar Massart, die had ongetwijfeld kwaliteiten (speelt nu in Luxemburg e pannen van het dak) maar bij ons kon hij precies niet aarden met mindere prestatis als gevolg. En als het bestuur niks zou bijgehaald heben zou het ook niet goe geweest zijn.
Dit wilde ik even kwijt |
| 07 Nov 2007, 23:59 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Kristof schreef: heb er toch serieuze twijfels bij ![]() Gij weet meer dan ons? _________________ es da ier e fistjen... |
| 08 Nov 2007, 0:36 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
boris clitoris schreef: Kristof schreef: heb er toch serieuze twijfels bij ![]() Gij weet meer dan ons? Dit is toch weer al eens typisch, en sorry als ik nu voor arrogant versleten word. Couli kwam bij Oudenaarde de laatste maanden niet meer aan de bak, omdat hij niet kon aarden en zich niet lekker voelde bij de club. Met Roel hebben we trouwens al één Enfant Terrible lopen (let op de hoofdletters) die hier de tijd van zijn leven beleeft, totnogtoe tussen de lijntjes loopt (al moet ge hem genen Bacardi trakteren) én bijgevolg prima presteert. Ge kunt de sfeer van La Louvière, waar Gaone den boel al jaren verziekt, niet vergelijken met die van bij ons. Waar kunt ge dat overigens wel? Vorig jaar zeurde bijna iedereen over het vertrek van Dugardeyn in het nadeel van Coulibaly. Hoor je daar nu nog iemand over klagen (zonder afbreuk te doen aan Arnes kwaliteiten op en naast het veld)? Als zelfs nen alcoholist als de Jan een wijze beslissing neemt in casu, dan mag je je toch wel vragen stellen Geef die gast toch gewoon een eerlijke kans. Heeft het bestuur, ondanks de prachtige resultaten, dan zo weinig krediet bij sommigen? Fraai is dat
Mvg, Ikke _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" Laatst gewijzigd door wheel's armée op 08 Nov 2007, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Nov 2007, 10:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Of het een goede transfer wordt kan je nu nog niet uitmaken. Een type-Arnold zal het alvast niet worden, maar het bestuur zal hem wel niet voor niets een kans geven.
En draait het verkeerd uit, dan is die op het einde van het jaar weg ![]() |
| 08 Nov 2007, 11:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
En zelfs als Nourdine Boussoufa moest tegenvallen, zullen ze er echt hun broek niet aan gescheurd hebben hoor. Valt hij mee, dan hebben ze een superkoopje gedaan en valt hij tegen, dan is het ook zo, tis nu niet dat ze hier een risico nemen hé. Ik denk dat ze ook wel weten dat diene jongen Arnold niet zal doen vergeten hoor.
|
| 08 Nov 2007, 11:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
wheel's armée schreef: boris clitoris schreef: Kristof schreef: heb er toch serieuze twijfels bij ![]() Gij weet meer dan ons? Dit is toch weer al eens typisch, en sorry als ik nu voor arrogant versleten word. Couli kwam bij Oudenaarde de laatste maanden niet meer aan de bak, omdat hij niet kon aarden en zich niet lekker voelde bij de club. Met Roel hebben we trouwens al één Enfant Terrible lopen (let op de hoofdletters) die hier de tijd van zijn leven beleeft, totnogtoe tussen de lijntjes loopt (al moet ge hem genen Bacardi trakteren) én bijgevolg prima presteert. Ge kunt de sfeer van La Louvière, waar Gaone den boel al jaren verziekt, niet vergelijken met die van bij ons. Waar kunt ge dat overigens wel? Vorig jaar zeurde bijna iedereen over het vertrek van Dugardeyn in het nadeel van Coulibaly. Hoor je daar nu nog iemand over klagen (zonder afbreuk te doen aan Arnes kwaliteiten op en naast het veld)? Als zelfs nen alcoholist als de Jan een wijze beslissing neemt in casu, dan mag je je toch wel vragen stellen Geef die gast toch gewoon een eerlijke kans. Heeft het bestuur, ondanks de prachtige resultaten, dan zo weinig krediet bij sommigen? Fraai is datMvg, Ikke goeken thomas ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Nov 2007, 11:39 |
|
|
Nationale Ploeg
wheel's armée schreef: boris clitoris schreef: Kristof schreef: heb er toch serieuze twijfels bij ![]() Gij weet meer dan ons? Dit is toch weer al eens typisch, en sorry als ik nu voor arrogant versleten word. Couli kwam bij Oudenaarde de laatste maanden niet meer aan de bak, omdat hij niet kon aarden en zich niet lekker voelde bij de club. Met Roel hebben we trouwens al één Enfant Terrible lopen (let op de hoofdletters) die hier de tijd van zijn leven beleeft, totnogtoe tussen de lijntjes loopt (al moet ge hem genen Bacardi trakteren) én bijgevolg prima presteert. Ge kunt de sfeer van La Louvière, waar Gaone den boel al jaren verziekt, niet vergelijken met die van bij ons. Waar kunt ge dat overigens wel? Vorig jaar zeurde bijna iedereen over het vertrek van Dugardeyn in het nadeel van Coulibaly. Hoor je daar nu nog iemand over klagen (zonder afbreuk te doen aan Arnes kwaliteiten op en naast het veld)? Als zelfs nen alcoholist als de Jan een wijze beslissing neemt in casu, dan mag je je toch wel vragen stellen Geef die gast toch gewoon een eerlijke kans. Heeft het bestuur, ondanks de prachtige resultaten, dan zo weinig krediet bij sommigen? Fraai is datMvg, Ikke Coulibaly is een degelijke speler die goed meedraait in het geheel. Maar ik zou hem nu toch niet beter noemen dan Arne. Het zijn twee verschillende type's van spelers dus een vergelijking is moeilijk, maar als verdedigende middenvelder zag ik toch liever Arne spelen (speelde trouwens een berematch tegen ons). Maar het bestuur beslist en het zijn nu zo. Dit even terzijde. Ik heb ook mijn twijfels bij boussoufa, nog geen minuut gespeeld voor La Louviere en dan half Oktober weggestuurd. Als hij tegenvalt is hij trouwens maar het einde van volgend seizoen weg. Maar ik was ook een van de eerste om om versterking te roepen. Dus beter iets dan niets zeker. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 08 Nov 2007, 13:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Precies of ge die niet gaat kwijtraken elders ?
en Coulybaly is véééééééééél beter dan Arne, dat lijkt mij toch wel duidelijk... |
| 08 Nov 2007, 13:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Jeroen schreef: Precies of ge die niet gaat kwijtraken elders ? en Coulybaly is véééééééééél beter dan Arne, dat lijkt mij toch wel duidelijk... Volledig mee akkoord! _________________
|
| 08 Nov 2007, 13:49 |
|
| Pagina 78 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 76 77 78 79 80 … 149 Volgende |