Transfers 2007-2008 - Pagina 79 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 149
 Transfers 2007-2008 
Auteur Bericht
forumlegende

SERRE schreef:
Jeroen schreef:
Precies of ge die niet gaat kwijtraken elders ? :zot:

en Coulybaly is véééééééééél beter dan Arne, dat lijkt mij toch wel duidelijk...

Volledig mee akkoord!

idem

08 Nov 2007, 13:50
Reserve

Jean schreef:
SERRE schreef:
Jeroen schreef:

en Coulybaly is véééééééééél beter dan Arne, dat lijkt mij toch wel duidelijk...

Volledig mee akkoord!

idem

Ik zeg hier niet veel op dit forum maar dit beaam ik toch ook hoor. Als je niet ziet dat Coulibaly meer ballen recupereert, beter inspeelt, sneller is, en beter communiceert met de mensen voor en achter hem dan weet ik het ook niet meer... Dit vind ik toch DE transfer van de afgelopen zomerstop

08 Nov 2007, 13:53
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Roel1919 schreef:
Jean schreef:
SERRE schreef:
Jeroen schreef:

Volledig mee akkoord!

idem

Ik zeg hier niet veel op dit forum maar dit beaam ik toch ook hoor. Als je niet ziet dat Coulibaly meer ballen recupereert, beter inspeelt, sneller is, en beter communiceert met de mensen voor en achter hem dan weet ik het ook niet meer... Dit vind ik toch DE transfer van de afgelopen zomerstop

De transfer is voor mij Dessaer en met het oog op de toekomst De Schutter. Ik zeg niet dat Coulibaly slecht is, het zijn gewoon 2 andere type's en ik vond Arne meer ne werker terwijl Coulibaly het meer op techniek doet.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

08 Nov 2007, 13:56
Iendracht.be - beheer

Titus schreef:
Roel1919 schreef:
Jean schreef:
SERRE schreef:
Jeroen schreef:

Volledig mee akkoord!

idem

De transfer is voor mij Dessaer en met het oog op de toekomst De Schutter. Ik zeg niet dat Coulibaly slecht is, het zijn gewoon 2 andere type's en ik vond Arne meer ne werker terwijl Coulibaly het meer op techniek doet.

Bwa, ik vind dat Coulybaly evenveel werkt, maar technisch immens beter is en een véél beter overzicht dan Arne, die moest ge geen pas van 30 m laten geven om't cru te zeggen..

08 Nov 2007, 14:00
Nationale Ploeg

Mensen vergeten dat Arne hier een heel goede heenronde speelde maar in de terugronde een paar draken van wedstrijden heeft gespeeld. Couli is veel constanter.

08 Nov 2007, 14:22
Nationale Ploeg

AlostanA schreef:
Mensen vergeten dat Arne hier een heel goede heenronde speelde maar in de terugronde een paar draken van wedstrijden heeft gespeeld. Couli is veel constanter.

Bij mijn weten is Couly hier bezig aan zijn eerste heenronde voor Aalst. Dus snap ik niet goed op wat gij oordeelt?

Maar ik wil hierover nu geen polemiek starten. Ik reageerde enkel op Wheel's army zijn post, het zijn twee verschillende spelers, maar ik vond Arne hier verre van slecht en wie de match Ronse - Aalst gezien heeft zal ook wel weten dat hij nog goed speelt.

08 Nov 2007, 14:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Vorig jaar zeurde bijna iedereen over het vertrek van Dugardeyn in het nadeel van Coulibaly. Hoor je daar nu nog iemand over klagen (zonder afbreuk te doen aan Arnes kwaliteiten op en naast het veld)?

Ziehier mijn quote, bestekes, heb de ene niet beter genoemd dan de andere. Bovendien zijn het twee andere type spelers. Bijgevolg gaat een vergelijk niet op. Al zal Couly meer offensieve kwaliteiten hebben

Laatst gewijzigd door wheel's armée op 08 Nov 2007, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Nov 2007, 14:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Couly speelt tot nu toe elke week een dijk van een wedstrijd steeds onopvallend maar wat hij doet is tot nu steeds perfect uitgevoerd,dus voor mij mag hij wel bij de top transfers geplaats worden,ook al is Arne een vriend van mij.

08 Nov 2007, 14:32
Nationale Ploeg

wheel's armée schreef:
Vorig jaar zeurde bijna iedereen over het vertrek van Dugardeyn in het nadeel van Coulibaly. Hoor je daar nu nog iemand over klagen (zonder afbreuk te doen aan Arnes kwaliteiten op en naast het veld)?

Ziehier mijn quote, bestekes, heb de ene niet beter genoemd dan de andere. Bovendien zijn het twee andere type spelers. Bijgevolg gaat een vergelijk niet op. Al zal Couly meer offensieve kwaliteiten hebben

Ik zal het fout begrepen hebben.

08 Nov 2007, 14:34

Leeftijd: 11
De manier waarop coulibaly de keeper van wetteren in de wind zette :kwijl: jawadde dadde

08 Nov 2007, 14:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Titus schreef:
wheel's armée schreef:

Ik zal het fout begrepen hebben.

Het zij u vergeven mijn zoon.

Gaat u heen in vrede:p

08 Nov 2007, 15:00
Rode kaart
Rode kaart

Waarom zo voorbarig zijn,geef Boussoufa eerst een eerlijke kans om zich te bewijzen en dan kan de trainer en het bestuur en ook de supporters wel zien wat het wordt. Hopelijk valt Boussoufa mee gelijk de andere transfers die het bestuur al gerealiseerd heeft .

08 Nov 2007, 16:17

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ik heb zelfs den indruk dat Couli werk van Verheyden afpakt zodat diene bij tijd niet wist wat doen. Kwestie van een luxeprobleem te hebben kon dat wel tellen. Ondertussen viel Troch uit en bewees Ewen toch zijn kunnen, iets wat mijn vermoeden bevestigt.

08 Nov 2007, 16:25
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Couli is een toptransfer. Als hij meer snelheid had speelde hij zeker en vast in eerste afdeling. Dat is het enige wat hij ontbeert, snelheid.

08 Nov 2007, 21:01
Scholier

ik heb vernomen dat Iendracht den Boussoufa heeft getransfereerd.
Hij komt over van bij ons.

Op sportieve vlak, is hij een top transfert. Hij heeft enorm veel talent. Ik heb gezien dat hij al 3 keer heeft gescoord in een oefenpot. Bij ons (hij heeft enkel de oefenwedstriden meegemaakt) 3 doelpunten was zijn gemmidelde per match :shock:

Maar......omdat er is een maar. La Lou heeft z'n contract gebroken omdat hij een super slechte mentaliteit heeft. Onze trainer wou de risico niet nemen dat hij op z'n eentje de sfeer (die bij ons fantastisch goed is momenteel) ging te verpesten. Hij heeft meerdere keren opzettelijk niet komen opdagen op training. Hij deed alles verkeerd. Hij denkt misschien dat hij Zidane is maar hij heeft nog alles te bewijzen.
Ik denk dat Limpens heel voorzichtig zou moeten zijn met zo'n gast ;)
Een kennis van mij die heeft in een oefenwedstrijd tegen La lou gespeeld vertelde mij dat Boussoufa meerdere keer grove taal tegen z'n eigen collga's heeft gehouden.

Jullie zijn gewaarschuwd....

09 Nov 2007, 12:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 2234 berichten ]  Ga naar pagina 1 77 78 79 80 81 149