| Auteur |
Bericht |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
De JP ging op Radio 1 ook weer voor de prijs voor Nederlandse taal, met de uitspraak: "Dat zijn zoden aan de dijk," wellicht als kruising van "Dat zijn vijgen na Pasen" en "Dat brengt geen zoden aan de dijk".
Eigenlijk mogen de supporters van Dender nog gelukkig: de grootste optimist onder de supporters van de buren, zal nu ook zo stillaan wel begrepen hebben, waar ze wellicht aan toe zijn.
|
| 11 Nov 2007, 1:04 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
We weten al van voor de start van de competitie waar we aan toe zijn, dus tis écht geen verrassing dat we na 13 speeldagen laatste staan (het verwondert met dat het nog zo lang geduurd heeft). Een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit bij de meeste spelers, 't is duidelijk dat ze de trainer aan het buitenpesten zijn (al durf ik sterk te betwijfelen of ze daadwerkelijk beter kunnen). Volgend seizoen wordt het tweede, zo simpel is het.
|
| 11 Nov 2007, 5:08 |
|
 |
|
Gijzegem Vaneigest
Nationale Ploeg
|
nonkel marcel schreef: We weten al van voor de start van de competitie waar we aan toe zijn, dus tis écht geen verrassing dat we na 13 speeldagen laatste staan (het verwondert met dat het nog zo lang geduurd heeft). Een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit bij de meeste spelers, 't is duidelijk dat ze de trainer aan het buitenpesten zijn (al durf ik sterk te betwijfelen of ze daadwerkelijk beter kunnen). Volgend seizoen wordt het tweede, zo simpel is het.
En staat Eendracht Aalst terug boven FCV Dender zoals het altijd hoort te zijn.
|
| 11 Nov 2007, 12:27 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Gijzegem Vaneigest schreef: nonkel marcel schreef: We weten al van voor de start van de competitie waar we aan toe zijn, dus tis écht geen verrassing dat we na 13 speeldagen laatste staan (het verwondert met dat het nog zo lang geduurd heeft). Een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit bij de meeste spelers, 't is duidelijk dat ze de trainer aan het buitenpesten zijn (al durf ik sterk te betwijfelen of ze daadwerkelijk beter kunnen). Volgend seizoen wordt het tweede, zo simpel is het. En staat Eendracht Aalst terug boven FCV Dender zoals het altijd hoort te zijn.
Het kan snel keren in de voetballerij...
_________________ es da ier e fistjen...
|
| 11 Nov 2007, 12:29 |
|
 |
|
waly 2
Freak
|
ze stonden daar schoon met hun bananen zeker?
|
| 11 Nov 2007, 12:37 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
Op den duur gaat het zó erg worden dat zelfs bawa te beschaamd is om zich nog te willen registreren op dit forum.
Chance da we Marcelleke zijn eerlijke mening nog hebben...
|
| 11 Nov 2007, 12:41 |
|
 |
|
witzwet
Ancien
|
Toch beter nog even gewacht met het stadion: lening aan stad Denderleeuw, dure verlichting...Binnenkort residentie 'Dender'. Appartementen nu al te koop! 
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...
|
| 11 Nov 2007, 14:46 |
|
 |
|
Iendracht02
Vaste Waarde
|
nonkel marcel schreef: We weten al van voor de start van de competitie waar we aan toe zijn, dus tis écht geen verrassing dat we na 13 speeldagen laatste staan (het verwondert met dat het nog zo lang geduurd heeft). Een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit bij de meeste spelers, 't is duidelijk dat ze de trainer aan het buitenpesten zijn (al durf ik sterk te betwijfelen of ze daadwerkelijk beter kunnen). Volgend seizoen wordt het tweede, zo simpel is het.
Gij misschien wel, maar volgens een meerderheid van Dender-supporters gingen jullie voor het seizoen de ploegen van eerste toch 'ns iets laten zien, gingen jullie 11de of 12de worden en wat weet ik nog allemaal. Ik heb de indruk dat de laatste optimisten in Denderleeuw nu echter wel met uitsterven bedreigd zijn ...
|
| 11 Nov 2007, 19:04 |
|
 |
|
CeltiC1919
Vaste Waarde
|
wat blijft er over van "de eerste kolom moet met véél inzet zeker haalbaar zijn" van dorpsgek JP ????? 
|
| 12 Nov 2007, 13:25 |
|
 |
|
Bartos
Iendracht.be - beheer
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
|
CeltiC1919 schreef: nonkel marcel schreef: We weten al van voor de start van de competitie waar we aan toe zijn, dus tis écht geen verrassing dat we na 13 speeldagen laatste staan (het verwondert met dat het nog zo lang geduurd heeft). Een gebrek aan kwaliteit en mentaliteit bij de meeste spelers, 't is duidelijk dat ze de trainer aan het buitenpesten zijn (al durf ik sterk te betwijfelen of ze daadwerkelijk beter kunnen). Volgend seizoen wordt het tweede, zo simpel is het. wat blijft er over van "de eerste kolom moet met véél inzet zeker haalbaar zijn" van dorpsgek JP ????? 
Ik herinner me nog hoe de JP het o.a. ronduit schandalig vond dat mannen als De Boeck en Vande Walle hun kans kregen als trainer in eerste terwijl die nog niks bewezen hebben. Zullen die mannen al gelachen hebben de voorbije maanden  .
|
| 12 Nov 2007, 13:43 |
|
 |
|
witzwet
Ancien
|
vercauteren begon ook in eerste en onmiddellijk bij Anderlecht (dacht ik). Enfin JP mag van geluk spreken dat het geld bij Dender op is of hij had al via Belgacom de matchen kunnen volgen.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...
|
| 12 Nov 2007, 13:45 |
|
 |
|
Bram
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Website: http://www.iendracht.be
|
witzwet schreef: vercauteren begon ook in eerste en onmiddellijk bij Anderlecht (dacht ik). Enfin JP mag van geluk spreken dat het geld bij Dender op is of hij had al via Belgacom de matchen kunnen volgen. daarjuist ergens gehoord dat Vercauteren buiten ligt ?
_________________ If you never try, you'll never know
|
| 12 Nov 2007, 14:25 |
|
 |
|
Jeroen
Iendracht.be - beheer
|
De hold up van Vandevelde is nogmaals mislukt  . Hij kan in de leer gaan bij Benallal, alhoewel die zijn hold-ups zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
Dender, dat is toch met voorsprong de grap van eerste klasse hé ..
|
| 12 Nov 2007, 14:28 |
|
 |
|
nonkel marcel
Rode kaart
|
Bartos schreef: Ik herinner me nog hoe de JP het o.a. ronduit schandalig vond dat mannen als De Boeck en Vande Walle hun kans kregen als trainer in eerste terwijl die nog niks bewezen hebben. Zullen die mannen al gelachen hebben de voorbije maanden  .
Geef De Boeck en Vandewalle ons spelersmateriaal, en ze lagen allang buiten. Z'n uitspraken (en die van het bestuur) waren ongelukkig, maar de optimist in hem zag het goed zitten. Wist em veel dat ons bestuur hem met zo'n bende lamzakken ging opzadelen. Ik (en nog vele andere sups) steun JP 100%, maar of dat veel zal opleveren... 
|
| 12 Nov 2007, 14:30 |
|
 |
|
Boris
Ancien
|
nonkel marcel schreef: Z'n uitspraken (en die van het bestuur) waren ongelukkig.
Spijtig voor jullie dat hij niet anders zegt dan ongelukkige dingen.
Dat intervieuw zaterdag op Studio 1, ze laten hem daar ne minuut aan het woord. En wat heeft hij nu eigenlijk gezegd? Dat zijn precies lege zinnen... Weet hij eigenlijk zélf wel wat hij aan 't zeggen is...
We hadden nochtans goed gewerkt op training deze week, zoals alle weken... We zagen het goed zitten, het bestuur heeft ook goed gewerkt deze week... WHAT THE FUCK?!
En dan verkondigen dat hij toch eens gaat nadenken over het niveau van zijn ploeg.
En dan de presentator in de studio: "Jean-Pierre Vandevelde gaat nadenken"
Hilarisch gewoon! Dit is echt dankbaar materiaal voor de pers hoor.
|
| 12 Nov 2007, 14:34 |
|
|