|
|
| Pagina 81 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Er staat bij het nieuwsbericht over Boussoufa op eendracht-aalst.be nu ook ne foto:
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Nov 2007, 10:36 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Presies Benallal. Vlees emmen nog klodden.
|
| 10 Nov 2007, 15:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
In Het Laatste Nieuws staat een interview met Boussouffa. Volgems hem is het bij La Lou fout gelopen door een conflict met de hulptrainer. Nourdine voelde zich ziek in een reservenmatch en vroeg om zijn vervanging. De hulptrainer was dan aan iedereen (trainer, bestuur, ...) gaan vertellen dat hij gewoon niet verder wilde spelen.
Er staat ook in dat hij in 5 oefenmatchen voor La Lou 11 keer scoorde. Hij weet de goal precies wel staan. Hij wist ook nog te vertellen dat hij serieus onder de indruk was van de supporters tegen Torhout. K hoop dat hij vandaag ook komt kijken, hij zal nog meer onder de indruk zijn. Als laatste liet Nourdin zich nog ontvallen dat hij er van droomt om dit seizoen nog tegen zijn neef Mbark te spelen. Winnen tegen STVV en dan Anderlcht loten voor den beker. |
| 10 Nov 2007, 16:39 |
|
|
Freak
massart werd vorig jaar niet door de groep buitengehouden, da deed hij immers zelf...
|
| 11 Nov 2007, 16:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Met nieuwjaar verwacht Dender dat een aantal speler weggaan. Ik blijf erbij, die Sylla zou bij ons niet misstaan. Grote spits en technisch vrij goed. Alleen komt hij tekort voor eerste.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Nov 2007, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Met nieuwjaar verwacht Dender dat een aantal speler weggaan. Ik blijf erbij, die Sylla zou bij ons niet misstaan. Grote spits en technisch vrij goed. Alleen komt hij tekort voor eerste. Ge moet hem wel kunnen betalen natuurlijk. |
| 12 Nov 2007, 13:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
jowwan schreef: Presies Benallal. Vlees emmen nog klodden. En gij trekt op freddy Orion ![]() |
| 12 Nov 2007, 14:04 |
|
|
Rendac-supporter
Bartos schreef: witzwet schreef: Met nieuwjaar verwacht Dender dat een aantal speler weggaan. Ik blijf erbij, die Sylla zou bij ons niet misstaan. Grote spits en technisch vrij goed. Alleen komt hij tekort voor eerste. Ge moet hem wel kunnen betalen natuurlijk. ik denk niet dat die een pak geld zal kosten. Hij speelde vorig jaar in 2de bij het gedegradeerde Ronse. Maar komt voor 1ste een heel stuk tekort. is wel snel enzo maar.... Met zen snelheid zou hij in 3de zeker verschil kunnen maken,mss ook in 2de. Maar da is zeker zen limiet |
| 12 Nov 2007, 14:35 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ik had er ook al aan gedacht. Moest die zelf beseffen dat hij voor 1ste tekort schiet, bestaat er misschien wel een mogelijkheid dat ie betaalbaar is. En ik denk wel dat je hem in ons systeem kan inpassen.
Die jongen wil uiteindelijk toch ook eens een match winnen, kan ik mij voorstellen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Nov 2007, 14:36 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
witzwet schreef: Met nieuwjaar verwacht Dender dat een aantal speler weggaan. Ik blijf erbij, die Sylla zou bij ons niet misstaan. Grote spits en technisch vrij goed. Alleen komt hij tekort voor eerste.
Katterap, maar nix in de kop. Zelden zo'n domme speler gezien. Henri in 't kwadraat. In 3de moet em wel iets kunnen forceren, maar hij geeft niet echt blijk van de juiste mentaliteit op het veld. |
| 12 Nov 2007, 14:38 |
|
|
Ik denk wel dat ie zal mogen gaan... Als ze een andere kopen uiteraard
_________________ es da ier e fistjen... |
| 12 Nov 2007, 14:40 |
|
|
Rendac-supporter
nonkel marcel schreef: witzwet schreef: Met nieuwjaar verwacht Dender dat een aantal speler weggaan. Ik blijf erbij, die Sylla zou bij ons niet misstaan. Grote spits en technisch vrij goed. Alleen komt hij tekort voor eerste. Katterap, maar nix in de kop. Zelden zo'n domme speler gezien. Henri in 't kwadraat. In 3de moet em wel iets kunnen forceren, maar hij geeft niet echt blijk van de juiste mentaliteit op het veld. Hij zou beter atletiek gaan doen, de 100 meter lopen, mss kan hem daar tot den absolute top geraken |
| 12 Nov 2007, 14:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Als men een bepaald type speler wil aantrekken zijn er altijd verschillende mogelijkheden of pistes.
Een speler die van Dender komt hoort helemaal achteraan de rij. Wat mij betreft, liefst geen overschot van daar. |
| 12 Nov 2007, 20:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
rivelinho schreef: Als men een bepaald type speler wil aantrekken zijn er altijd verschillende mogelijkheden of pistes. Een speler die van Dender komt hoort helemaal achteraan de rij. Wat mij betreft, liefst geen overschot van daar. Vind ik wel belachelijk. Een Sylla was topschutter in tweede met Ronse, en kreeg de kans via Dender om in eerste te spelen. Viel daar te licht uit, maar kan bij ons toch nog van waarde zijn. Heeft die jongen ons ooit iets misdaan ? Gasten die een grote bek daar gaan opzetten en 'anti-aalst' zijn zijn we natuurlijk beter kwijt dan rijk Dessaer speelde ooit ook bij Dender hoor... |
| 12 Nov 2007, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: rivelinho schreef: Als men een bepaald type speler wil aantrekken zijn er altijd verschillende mogelijkheden of pistes. Een speler die van Dender komt hoort helemaal achteraan de rij. Wat mij betreft, liefst geen overschot van daar. Vind ik wel belachelijk. Een Sylla was topschutter in tweede met Ronse, en kreeg de kans via Dender om in eerste te spelen. Viel daar te licht uit, maar kan bij ons toch nog van waarde zijn. Heeft die jongen ons ooit iets misdaan ? Gasten die een grote bek daar gaan opzetten en 'anti-aalst' zijn zijn we natuurlijk beter kwijt dan rijk Dessaer speelde ooit ook bij Dender hoor...[/quote] Weet ik wel, en ik zeg niet dat er bij Dender geen enkele speler is die ons niveau aan kan. Dat is gewoon mijn persoonlijke mening, indien het kan, liefst geen spelers van daar. |
| 12 Nov 2007, 21:39 |
|
| Pagina 81 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 79 80 81 82 83 … 149 Volgende |