|
|
| Pagina 82 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
volgens mij hebben zelfs Lambrecht en Vandenbrande een Dender verleden
|
| 12 Nov 2007, 21:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer
rivelinho schreef: Jeroen schreef: rivelinho schreef: Als men een bepaald type speler wil aantrekken zijn er altijd verschillende mogelijkheden of pistes. Een speler die van Dender komt hoort helemaal achteraan de rij. Wat mij betreft, liefst geen overschot van daar. Vind ik wel belachelijk. Een Sylla was topschutter in tweede met Ronse, en kreeg de kans via Dender om in eerste te spelen. Viel daar te licht uit, maar kan bij ons toch nog van waarde zijn. Heeft die jongen ons ooit iets misdaan ? Gasten die een grote bek daar gaan opzetten en 'anti-aalst' zijn zijn we natuurlijk beter kwijt dan rijk Dessaer speelde ooit ook bij Dender hoor...[/quote] Weet ik wel, en ik zeg niet dat er bij Dender geen enkele speler is die ons niveau aan kan. Dat is gewoon mijn persoonlijke mening, indien het kan, liefst geen spelers van daar. Inderdaad, maar ik vrees dat als we een treffelijke vervanger voor arnold alsnog willen aantrekken die binnen onze financiele normen ligt, we niet al te veel eisen zullen moeten stellen. |
| 12 Nov 2007, 21:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag...
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Nov 2007, 21:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag... Raar, datzelfde bestuur zei nochtans zaterdag zelf nog dat hij niet speelgerechtigd is. Hebben ze dan toch ergens een uitzondering gevonden op basis waarvan hij toch mag spelen? Hij was nochtans niet aangesloten bij ons toen deze match oorspronkelijk gepland was. |
| 13 Nov 2007, 21:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: BVW schreef: Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag... Raar, datzelfde bestuur zei nochtans zaterdag zelf nog dat hij niet speelgerechtigd is. Hebben ze dan toch ergens een uitzondering gevonden op basis waarvan hij toch mag spelen? Hij was nochtans niet aangesloten bij ons toen deze match oorspronkelijk gepland was. Moest ik zo tam nie zijn, ik zou ze terug uit het papier in de garage gaan halen om da stukje over te typen, maar ben dus momenteel te tam Nog altijd niet bekomen van megazwaar weekend
Was zelf ook verschoten toen ik het las, laat ons hopen dat het juist is... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Nov 2007, 21:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Als ik in de plaats van het bestuur was zou ik hem enkel laten spelen als ik het zwart op wit op papier heb da hij mag spelen en ondertekend door den bondsvoorzitter. Stel u voor da ze nadien afkomen da hij toch nie mocht spelen en ge moet uw punt(en) afgeven...
Al denk ik zelf da hij nie mag spelen omwille van de reden die bartos hier aanhaalt. |
| 13 Nov 2007, 21:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
BVW schreef: Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag... ik heb het ook gelezen. Herinner mij wel niet meer of er effectief stond dat het aalsterse bestuur dat liet weten. We zullen het zaterdag zien zeker... Op die gazetten kunt ge tegenwoordig ook van geen kanten voortgaan. Er staat ook in dat de voorverkoop voor zaterdag vrijdagavond doorgaat op zandberg. Dat is fout. De voorverkoop gaat door in het clubcafé. |
| 13 Nov 2007, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
rivelinho schreef: BVW schreef: Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag... ik heb het ook gelezen. Herinner mij wel niet meer of er effectief stond dat het aalsterse bestuur dat liet weten. We zullen het zaterdag zien zeker... Op die gazetten kunt ge tegenwoordig ook van geen kanten voortgaan. Er staat ook in dat de voorverkoop voor zaterdag vrijdagavond doorgaat op zandberg. Dat is fout. De voorverkoop gaat door in het clubcafé. Dat zou wel kunnen kloppen. Door het slechte weer zullen ze de mat op Pierre Corneel misschien willen sparen en toch op de Zandberg spelen. Er is trouwens ook geen wedstrijd op Belgacom-tv vrijdag... |
| 14 Nov 2007, 9:20 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Is er niet Anderlecht-Standard?
Of is er geen competitievoetbal dit weekend? _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Nov 2007, 9:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Is er niet Anderlecht-Standard? Of is er geen competitievoetbal dit weekend? Er is geen competitievoetbal. De Rode Duivels spelen tegen Polen en bovendien blijkt er genen enkele Belgische speler meer fit. Nog een chance dat Troch nog maar net weerkomt uit blessure of we waren hem nog kwijt aan de Rode Duivels. |
| 14 Nov 2007, 10:06 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Is er niet Anderlecht-Standard? Of is er geen competitievoetbal dit weekend? Er is geen competitievoetbal. De Rode Duivels spelen tegen Polen en bovendien blijkt er genen enkele Belgische speler meer fit. Nog een chance dat Troch nog maar net weerkomt uit blessure of we waren hem nog kwijt aan de Rode Duivels. Is die al speelklaar??? _________________ Broer van ja |
| 14 Nov 2007, 19:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
elfahem schreef: rivelinho schreef: BVW schreef: Volgens nieuwsblad liet Aalsterse bestuur weten dat Boussoufa speelgerechtigd is komende zaterdag... ik heb het ook gelezen. Herinner mij wel niet meer of er effectief stond dat het aalsterse bestuur dat liet weten. We zullen het zaterdag zien zeker... Op die gazetten kunt ge tegenwoordig ook van geen kanten voortgaan. Er staat ook in dat de voorverkoop voor zaterdag vrijdagavond doorgaat op zandberg. Dat is fout. De voorverkoop gaat door in het clubcafé. Dat zou wel kunnen kloppen. Door het slechte weer zullen ze de mat op Pierre Corneel misschien willen sparen en toch op de Zandberg spelen. Er is trouwens ook geen wedstrijd op Belgacom-tv vrijdag... Het is wel degelijk in het stadion. Had mij geïnformeerd. Reservenmatch + voorverkoop Oudenaarde + voorverkoop STVV. |
| 14 Nov 2007, 19:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
nieven ajoin schreef: Bartos schreef: boris clitoris schreef: Is er niet Anderlecht-Standard? Of is er geen competitievoetbal dit weekend? Er is geen competitievoetbal. De Rode Duivels spelen tegen Polen en bovendien blijkt er genen enkele Belgische speler meer fit. Nog een chance dat Troch nog maar net weerkomt uit blessure of we waren hem nog kwijt aan de Rode Duivels. Is die al speelklaar??? Denk niet dat Bartos het in de context bedoelde die jij denkt. ![]() |
| 15 Nov 2007, 1:25 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37 Berichten: 121 Locatie: Oiljst |
"Le passage de Boussoufa à Alost n'est pas encore réglé, car le joueur est toujours affilié chez les Centraux, ce qui rend le transfert impossible." (Walfoot)
het schijnt dat Boussoufa nog bij La Lou aangesloten is. Z'n transfer is dus momenteel nog niet rond. Nu ja, Walfoot is niet altijd een bron 100% zeker. Dus een "nieuws" waarmee we voorzichtig moeten zijn. Maar ik herriner me inderdaad dat hij wel getransfereerd was bij La Lou. Boussoufa was dus (normaal gezien) geen vrije speler. Afwachten voor verdere info. |
| 15 Nov 2007, 11:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
schliebe schreef: "Le passage de Boussoufa à Alost n'est pas encore réglé, car le joueur est toujours affilié chez les Centraux, ce qui rend le transfert impossible." (Walfoot) het schijnt dat Boussoufa nog bij La Lou aangesloten is. Z'n transfer is dus momenteel nog niet rond. Nu ja, Walfoot is niet altijd een bron 100% zeker. Dus een "nieuws" waarmee we voorzichtig moeten zijn. Maar ik herriner me inderdaad dat hij wel getransfereerd was bij La Lou. Boussoufa was dus (normaal gezien) geen vrije speler. Afwachten voor verdere info. K hoop dat dit niet klopt en dat Boussoufa zijn transfer zo snel mogelijk rond is. We hebben dringend (kwalitatieve) kernuitbreiding nodig. |
| 15 Nov 2007, 13:49 |
|
| Pagina 82 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 80 81 82 83 84 … 149 Volgende |