|
|
| Pagina 7 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Wie is gaskonijn?
GASKONIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJN, een kwartierke vroeger vertrekken zaterdag aub ![]() _________________ Broer van ja |
| 15 Nov 2007, 20:02 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Als ik het bericht op de site goe lees, dan rij ik van Herzele naar Aalst om dan via Herzele naar Oudenaarde te rijden
![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Nov 2007, 20:16 |
|
|
Vaste Waarde
BVW schreef: Als ik het bericht op de site goe lees, dan rij ik van Herzele naar Aalst om dan via Herzele naar Oudenaarde te rijden ![]() Respect man... Respect _________________ Broer van ja |
| 15 Nov 2007, 21:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: BVW schreef: Als ik het bericht op de site goe lees, dan rij ik van Herzele naar Aalst om dan via Herzele naar Oudenaarde te rijden ![]() Respect man... Respect Da scheelt em ongeveer een uur int vertrekken thuis
ejjem?
kwestie van de opwarming nie te missen hé! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 15 Nov 2007, 22:24 |
|
|
Vaste Waarde
BVW schreef: nieven ajoin schreef: BVW schreef: Als ik het bericht op de site goe lees, dan rij ik van Herzele naar Aalst om dan via Herzele naar Oudenaarde te rijden ![]() Respect man... Respect Da scheelt em ongeveer een uur int vertrekken thuis ejjem? ![]() kwestie van de opwarming nie te missen hé! kemmem ![]() _________________ Broer van ja |
| 15 Nov 2007, 23:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
BVW schreef: nieven ajoin schreef: BVW schreef: Als ik het bericht op de site goe lees, dan rij ik van Herzele naar Aalst om dan via Herzele naar Oudenaarde te rijden ![]() Respect man... Respect Da scheelt em ongeveer een uur int vertrekken thuis ejjem? ![]() kwestie van de opwarming nie te missen hé! Hoewel, ge kunt ze niet blijven wijsmaken dat het altijd naar Virton is hé en dat dat uren rijden is ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Nov 2007, 0:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nieven ajoin schreef: Ok bedankt, lot en bram en co, houden jullie 2plaatsjes vrij voor Katrien en mij? (vriendin van lieven) thnx 1 plaatske (voor Katrien) zal ook goe zijn zeker... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Nov 2007, 8:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Ocharme nieven ajoin, wij zullen voor u dan wel een plaatske houden ze... Btw: Boris, rijdt annick ni mee he?
Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 16 Nov 2007, 13:47 |
|
|
Vaste Waarde
Boris, mijn schoonzus ni uitvijzen he sloeber
Merci voor de steun vicky ![]() _________________ Broer van ja |
| 17 Nov 2007, 0:02 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jaja, de groten baas rijdt ook mee... mijn opmerking was dan ook voor Bartos bedoeld... altijd aan 't koppelen hé, die boris
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 17 Nov 2007, 8:31 |
|
|
boris clitoris schreef: Jaja, de groten baas rijdt ook mee... mijn opmerking was dan ook voor Bartos bedoeld... altijd aan 't koppelen hé, die boris ![]() ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 17 Nov 2007, 9:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
boris clitoris schreef: Jaja, de groten baas rijdt ook mee... mijn opmerking was dan ook voor Bartos bedoeld... altijd aan 't koppelen hé, die boris ![]() Sebiet krijg ik hier nog op mijnen boterham dan ek onder Lieven zijn duiven schiet zonder dat ik iets gezegd heb |
| 17 Nov 2007, 12:20 |
|
|
Vaste Waarde
Bartos schreef: boris clitoris schreef: Jaja, de groten baas rijdt ook mee... mijn opmerking was dan ook voor Bartos bedoeld... altijd aan 't koppelen hé, die boris ![]() Sebiet krijg ik hier nog op mijnen boterham dan ek onder Lieven zijn duiven schiet zonder dat ik iets gezegd heb Doe dat niet he bart, zijn hand is net aant genezen !!! ![]() _________________ Broer van ja |
| 17 Nov 2007, 13:35 |
|
|
Vaste Waarde
Hallo,
Bij deze even melden dat onze 6 bussen voor de uitwedstrijd naar Sint-Truiden VOLZET zijn ! Maar lieft 334 supporters zullen met onze supportersclub de verplaatsing maken. Via onze website http://www.black-and-white.be is intussen reeds een eerste, bijna definitieve, busindeling terug te vinden. Mochten er mensen toch nog opmerkingen hebben, mail dan even naar [email protected] ! De bussen zullen vertrekken om 17u30. Gezien het gigantische aantal inschrijvingen, willen we iedereen verzoeken om tijdig naar ons lokaal af te zakken. Vanaf 16u zal men er al terecht kunnen voor het afhalen van het toegangsticket. Nog even meegegeven dat er naast onze 6 bussen nog een 3-tal bussen van de jeugd aan het stadion zullen vertrekken. Koen |
| 18 Nov 2007, 19:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajuin schreef: Hallo, Bij deze even melden dat onze 6 bussen voor de uitwedstrijd naar Sint-Truiden VOLZET zijn ! Maar lieft 334 supporters zullen met onze supportersclub de verplaatsing maken. Via onze website http://www.black-and-white.be is intussen reeds een eerste, bijna definitieve, busindeling terug te vinden. Mochten er mensen toch nog opmerkingen hebben, mail dan even naar [email protected] ! De bussen zullen vertrekken om 17u30. Gezien het gigantische aantal inschrijvingen, willen we iedereen verzoeken om tijdig naar ons lokaal af te zakken. Vanaf 16u zal men er al terecht kunnen voor het afhalen van het toegangsticket. Nog even meegegeven dat er naast onze 6 bussen nog een 3-tal bussen van de jeugd aan het stadion zullen vertrekken. Koen Ja hallo kroket ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Nov 2007, 20:41 |
|
| Pagina 7 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 32 Volgende |