|
|
| Pagina 4 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
iemand die weet waar en om welk uur de eerste ploeg traint morgen?
_________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Nov 2007, 12:36 |
|
|
Miniem
Bericht amaai
quanzar schreef: Thomas is nen idioot omda hij perse op racing wou spelen, en dacht dat em het verschil kon maken. terwijl we just slechter gingen spelen omda we ons spel aan hem aanpasten. hij wist dat em absoluut geen 100% zeker was, en kan da zeggen want kan em relek goe. Kvind dat gelijk ook een bedenkelijke uitspraak, waar er niet veel denkwerk bij kwam kijken. Kben mss iets minder goed geplaatst, maar ik vind dat een zalige en geniale voetballer. Een speler die gewoon supporters naar het stadion lokt. Zelden een voetballer gezien (en ik volg al een tijdje de voetbal) die me zowel voetballend als relatie naar fans toe zo kon bekoren. Hij speelt voor de ploeg en de supporters en dat kan nooit idioot zijn. Te graag willen, is niet idioot, maar getuigt van een onnoemelijke wil om er iets van te maken en dat is pure hmmm... Klasse met een grote K. Troch is een verademing om bezig te zien! Waarom hebben mensen het zo moeilijk om iets te koesteren wat zo ongelooflijk goed is. Velen beseffen pas nadien wat ze ooit hadden... _________________ Carpe diem en als je niet kan plukken, moet je f*cken |
| 20 Nov 2007, 15:29 |
|
|
forumlegende
Posted: Tue Nov 20, 2007 15:29:00 Post subject: amaai
-------------------------------------------------------------------------------- quanzar wrote: Thomas is nen idioot omda hij perse op racing wou spelen, en dacht dat em het verschil kon maken. terwijl we just slechter gingen spelen omda we ons spel aan hem aanpasten. hij wist dat em absoluut geen 100% zeker was, en kan da zeggen want kan em relek goe. Kvind dat gelijk ook een bedenkelijke uitspraak, waar er niet veel denkwerk bij kwam kijken. Kben mss iets minder goed geplaatst, maar ik vind dat een zalige en geniale voetballer. Een speler die gewoon supporters naar het stadion lokt. Zelden een voetballer gezien (en ik volg al een tijdje de voetbal) die me zowel voetballend als relatie naar fans toe zo kon bekoren. Hij speelt voor de ploeg en de supporters en dat kan nooit idioot zijn. Te graag willen, is niet idioot, maar getuigt van een onnoemelijke wil om er iets van te maken en dat is pure hmmm... Klasse met een grote K. Troch is een verademing om bezig te zien! Waarom hebben mensen het zo moeilijk om iets te koesteren wat zo ongelooflijk goed is. Velen beseffen pas nadien wat ze ooit hadden... Sluit ik me volledig bij aan. |
| 20 Nov 2007, 15:30 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: amaai
heideherrie schreef: quanzar schreef: Thomas is nen idioot omda hij perse op racing wou spelen, en dacht dat em het verschil kon maken. terwijl we just slechter gingen spelen omda we ons spel aan hem aanpasten. hij wist dat em absoluut geen 100% zeker was, en kan da zeggen want kan em relek goe. Kvind dat gelijk ook een bedenkelijke uitspraak, waar er niet veel denkwerk bij kwam kijken. Kben mss iets minder goed geplaatst, maar ik vind dat een zalige en geniale voetballer. Een speler die gewoon supporters naar het stadion lokt. Zelden een voetballer gezien (en ik volg al een tijdje de voetbal) die me zowel voetballend als relatie naar fans toe zo kon bekoren. Hij speelt voor de ploeg en de supporters en dat kan nooit idioot zijn. Te graag willen, is niet idioot, maar getuigt van een onnoemelijke wil om er iets van te maken en dat is pure hmmm... Klasse met een grote K. Troch is een verademing om bezig te zien! Waarom hebben mensen het zo moeilijk om iets te koesteren wat zo ongelooflijk goed is. Velen beseffen pas nadien wat ze ooit hadden... _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 20 Nov 2007, 15:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het is nochtans niet moeillijk om te begrijpen: Thomas heeft, mijns inziens, op korte tijd een écht Iéndrachthart ontwikkeld. Dat hij zichzelf daardoor voorspiegelde dat 'het wel zal gaan', getuigt enkel van zijn betrokkenheid voor onze club. Laten we hem dus geen idioot noemen hé. Ik ben er zelfs van overtuigd dat de auteur van deze gevleugelde woorden allang spijt heeft. En als onze gasten uit kwetsuur terugkeren schreeuwen we hen opnieuw vooruit!
|
| 20 Nov 2007, 18:46 |
|
|
forumlegende
Hoe erg is het gesteld met de blessure van VDB?
Hoe zit het met onzen Troch? |
| 21 Nov 2007, 13:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
In HLN staat dat Troch nog maar weinig hinder heeft van zijn kwetsuur en waarschijnlijk speelklaar geraakt tegen Londerzeel.
Over VDB staat dat hij wegens lieshinder onzeker is voor de match op STVV. |
| 21 Nov 2007, 14:33 |
|
|
forumlegende
VDB kennende zal hij wel klaargeraken zeker?
![]() |
| 21 Nov 2007, 14:47 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
s@té schreef: In HLN staat dat Troch nog maar weinig hinder heeft van zijn kwetsuur en waarschijnlijk speelklaar geraakt tegen Londerzeel. Over VDB staat dat hij wegens lieshinder onzeker is voor de match op STVV. ja dattem maar aan kant blijft op stvv en vollen bak doet op londerzeel. das veel belangrijker! _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 21 Nov 2007, 14:51 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het zou idd beter zijn voor Troch, en wss ook Roel, om niet te spelen zaterdag. Maar als speler uit lagere klasses zijn het wel die matchen die je je blijft herinneren.
Een bekermatch uit bij nen 1ste klasser moeten missen door een blessure is pijnlijk en zeker bij ons omdat de sfeer er ook naar zal zijn. Roel gaat, als hij niet kan spelen, helemaal zot worden. Iedereen zou toch alles doen om fit te raken voor zulken matchen? Laat ons gewoon hopen dat er geen onnodige risico's genomen worden. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 21 Nov 2007, 15:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verbechio schreef: Het zou idd beter zijn voor Troch, en wss ook Roel, om niet te spelen zaterdag. Maar als speler uit lagere klasses zijn het wel die matchen die je je blijft herinneren. Een bekermatch uit bij nen 1ste klasser moeten missen door een blessure is pijnlijk en zeker bij ons omdat de sfeer er ook naar zal zijn. Roel gaat, als hij niet kan spelen, helemaal zot worden. Iedereen zou toch alles doen om fit te raken voor zulken matchen? Laat ons gewoon hopen dat er geen onnodige risico's genomen worden. Roel is de week erna geschorst, die heeft dus eventueel wel twee weken om uit te rusten. |
| 21 Nov 2007, 15:31 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Okt 2007, 13:24 Berichten: 92 |
misschien zijnt geïnsinueerde blessures om STVV op een verkeerd been te zetten
Blijven dromen zekers??? |
| 21 Nov 2007, 16:07 |
|
|
forumlegende
Ik denk tevens ook dat bv. Troch misschien op de bank zal zitten als ik de evolutie van zijn blessure mag geloven natuurlijk. Natuurlijk wil iedereen de verkeerde keuze vanaop Mechelen niet meer meemaken maar ik heb zo een vermoeden dat hij er gaat bijzijn. Hopelijk kan iemand dit vermoeden volledig ontkrachten of bevestigen?
Je mag toch niet vergeten dat we een wedstrijd spelen tegen een eersteklasser! Voor de meeste jongens is dit misschien de eerste en ook laatste keer dat ze dit mogen meemaken.... |
| 21 Nov 2007, 16:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dani schreef: Ik denk tevens ook dat bv. Troch misschien op de bank zal zitten als ik de evolutie van zijn blessure mag geloven natuurlijk. Natuurlijk wil iedereen de verkeerde keuze vanaop Mechelen niet meer meemaken maar ik heb zo een vermoeden dat hij er gaat bijzijn. Hopelijk kan iemand dit vermoeden volledig ontkrachten of bevestigen? Je mag toch niet vergeten dat we een wedstrijd spelen tegen een eersteklasser! Voor de meeste jongens is dit misschien de eerste en ook laatste keer dat ze dit mogen meemaken.... Laat hem maar in de tribune .. Troch kunnen we echt niet missen, want de volgende matchen moeten echt wel gewonnen worden willen we aan de kop van het klassement blijven. |
| 21 Nov 2007, 17:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dani schreef: Ik denk tevens ook dat bv. Troch misschien op de bank zal zitten als ik de evolutie van zijn blessure mag geloven natuurlijk. Natuurlijk wil iedereen de verkeerde keuze vanaop Mechelen niet meer meemaken maar ik heb zo een vermoeden dat hij er gaat bijzijn. Hopelijk kan iemand dit vermoeden volledig ontkrachten of bevestigen? Je mag toch niet vergeten dat we een wedstrijd spelen tegen een eersteklasser! Voor de meeste jongens is dit misschien de eerste en ook laatste keer dat ze dit mogen meemaken.... Laat hem maar in de tribune .. Troch kunnen we echt niet missen, want de volgende matchen moeten echt wel gewonnen worden willen we aan de kop van het klassement blijven. |
| 21 Nov 2007, 17:27 |
|
| Pagina 4 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 25 Volgende |