|
|
| Pagina 40 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 242 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
ik zei dus "NOT"
![]() |
| 22 Nov 2007, 13:15 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant.
Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Nov 2007, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
tingel schreef: ik zei dus "NOT" ![]() zeer belangrijk ![]() |
| 22 Nov 2007, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
tingel schreef: ik zei dus "NOT" ![]() Inderdaad, waarvoor dank ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Nov 2007, 13:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Verbechio schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant. Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen Ik vind toch ook dat een groot tornooi zonder Engeland direct een pak van zijn aantrekkelijkheid verliest. Tis toch een ploeg waar het altijd enorm leeft en die altijd met een massa supporters afzakken. Rusland zal der zoveel niet meepakken, peis ek . Ze hebben der over de plas trouwens ook maar net naast gegrepen zeg, zowel Ierland, Noord-Ierland, Schotland als Engeland eindigen derde in hun groep. Der zit nu alleszins geen enkele ploeg bij waar ik echt voor kan supporteren.
En de Belgen, ik heb toevallig den eersten helft gezien. Wat was dat zeg??!! Tis verdomme spijtig dat we met den Eendracht voor den beker niet tegen de Rode Duivels mogen spelen, zelfs met een noodploeg winnen we daarvan met de vingers in de neus. Zo een pottekestamp zien ze zelfs bij FC De Kampioenen nog niet. |
| 22 Nov 2007, 13:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: Verbechio schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant. Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen Ik vind toch ook dat een groot tornooi zonder Engeland direct een pak van zijn aantrekkelijkheid verliest. Tis toch een ploeg waar het altijd enorm leeft en die altijd met een massa supporters afzakken. Rusland zal der zoveel niet meepakken, peis ek . Ze hebben der over de plas trouwens ook maar net naast gegrepen zeg, zowel Ierland, Noord-Ierland, Schotland als Engeland eindigen derde in hun groep. Der zit nu alleszins geen enkele ploeg bij waar ik echt voor kan supporteren.En de Belgen, ik heb toevallig den eersten helft gezien. Wat was dat zeg??!! Tis verdomme spijtig dat we met den Eendracht voor den beker niet tegen de Rode Duivels mogen spelen, zelfs met een noodploeg winnen we daarvan met de vingers in de neus. Zo een pottekestamp zien ze zelfs bij FC De Kampioenen nog niet. Het zal aan het terrein gelegen hebben zekers!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 22 Nov 2007, 14:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
op den duur krijgde zo'n omgekeerd effect
ik zag gisteren nen belg zijne man passeren.. ik dacht : waaaaw , wereldvoetballer... maar dacht toen... tja... ge kunt uw verwachtingspatroon zodanig laten zakken...da ge alles goe vindt he |
| 22 Nov 2007, 14:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik supporter zoals altijd voor Duitsland en die zijn er opnieuw bij (waren al langer zeker).
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Nov 2007, 14:29 |
|
|
forumlegende
Met welke spelers treden wij in godsnaam toch altijd aan? Swerts, Pieroni, Geraerts, Van Damme, ... spelers nationale ploeg onwaardig!
Bouw eens aan een vaste kern a.u.b. ! Je speelt maar 8 interlands per jaar en het is steeds een andere ploeg...hoe kan je dan in godsnaam prestaties leveren? Gisteren oversteeg het niveau van de wedstrijd derde nationale niet. Ik geloof dat wij gewoon winnen van Azerbeidjan. |
| 22 Nov 2007, 14:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Verbechio schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant. Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Nov 2007, 17:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
placietjen schreef: Verbechio schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant. Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen ![]() ik had dat schitterend gevonden _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Nov 2007, 17:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: placietjen schreef: Verbechio schreef: Ik vind het eerlijk gezegd een ramp dat Engeland er niet bij is. Een eindronde zonder de Engelsen maakt het toch minder interessant. Ook Schotland en N-Ierland waren er ni ver af maar uiteindelijk mocht het niet zijn. Over de Belgische prestatie gisteren gaan we wijselijk zwijgen ![]() ik had dat schitterend gevonden In FM speel ik trouwens steevast in de N-Ierse competitie (met Linfield) zalig gewoon... nadien ook bondscoach worden en die mannen hun niveau proberen omhoog krikken... ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 22 Nov 2007, 17:55 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dit volgende EK kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. België er niet bij EN Engeland niet? Dat zal een nul-tornooi worden voor mij.
Gewoon dus anti-Duitsland zijn, daarvoor zijt ge ook altijd met nen hoop om tegen de moffen te zijn ![]() _________________
|
| 22 Nov 2007, 20:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sven KSK Opwijk schreef: Dit volgende EK kan mij eerlijk gezegd gestolen worden. België er niet bij EN Engeland niet? Dat zal een nul-tornooi worden voor mij. Gewoon dus anti-Duitsland zijn, daarvoor zijt ge ook altijd met nen hoop om tegen de moffen te zijn ![]() Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt, Wenn es stets zu Schutz und Trutze Brüderlich zusammenhält, Von der Maas bis an die Memel, Von der Etsch bis an den Belt Deutschland, Deutschland über alles, Über alles in der Welt. Deutsche Frauen, deutsche Treue, Deutscher Wein und deutscher Sang Sollen in der Welt behalten Ihren alten schönen Klang, Uns zu edler Tat begeistern Unser ganzes Leben lang. Deutsche Frauen, deutsche Treue, Deutscher Wein und deutscher Sang. Einigkeit und Recht und Freiheit Für das deutsche Vaterland! Danach laßt uns alle streben Brüderlich mit Herz und Hand! Einigkeit und Recht und Freiheit Sind des Glückes Unterpfand. Blüh' im Glanze dieses Glückes, Blühe, deutsches Vaterland. Deutschland, Deutschland über alles, Und im Unglück nun erst recht. Nur im Unglück kann die Liebe Zeigen, ob sie stark und echt. Und so soll es weiterklingen Von Geschlechte zu Geschlecht: Deutschland, Deutschland über alles, Und im Unglück nun erst recht. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Nov 2007, 20:36 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Gewoon tegen de moffen supporteren. Voor de rest zal het mij niet kunnen boeien...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 23 Nov 2007, 0:45 |
|
| Pagina 40 van 242 |
[ 3626 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 38 39 40 41 42 … 242 Volgende |