|
|
| Pagina 43 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
wheel's armée schreef: Een vertrouwd beeld: Geert aan het GSM'en:-) Ik dacht juist hetzelfde, Geert zoals we hem kennen, met de GSM aan het oor . |
| 23 Nov 2007, 9:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ons probleem weldra opgelost ??
Khalilou Fadiga terug naar België? 32-jarige Senegalees hoopt op nieuwe carrièrewending Hoe zou het zijn met Khalilou Fadiga? Goed, zo blijkt. De 32-jarige Senegalees is helemaal hersteld van een zware blessure en kijkt uit naar een nieuwe club. Een Belgische club is niet langer uitgesloten. Khalilou Fadiga heeft zijn deel van de ellende wel gehad. De 32-jarige dribbelvaardige Senegalees scheurde in april vorig jaar zijn achillespees. Een nieuwe klap voor de ex-speler van Club Luik, Lommel en Club Brugge, die even daarvoor zijn moeder had verloren. Drie jaar geleden zag Fadiga een droomcarrière bij Inter Milaan gekelderd nadat gebleken was dat hij met hartklachten kampte. 'Maar daar heb ik helemaal geen last meer van.' Toen het noodlot vorig jaar opnieuw toesloeg, vreesden ze bij zijn toenmalige club Coventry voor het einde van zijn carrière. Maar Fadiga is een vechter. 'Ik heb deze zomer keihard aan mijn revalidatie gewerkt bij Lieven Maesschalck', zegt Fadiga. 'En ik ben honderd procent genezen.' Dat bleek inderdaad het geval toen Fadiga zich vorige maand weer bij Coventry meldde. 'Ik mocht meespelen met de invallers tegen Leicester. Ik scoorde het winnende doelpunt en gaf twee assists.' Maar een nieuw contract leverde dat niet op. 'Door financiële problemen werd de club een transferstop opgelegd. Ze vroegen me telkens om geduld te hebben en ik wilde eigenlijk best bij Coventry blijven, maar vorige week heb ik gezegd: Ik wacht niet meer af.' Fanmail Meteen meldden zich enkele topclubs uit de Engelse tweede klasse en een paar Premier Leagueclubs die voor het behoud spelen. 'Maar eigenlijk wil ik gewoon terug naar België. Het is echt ongelooflijk: van alle fanmail die ik krijg, komt veruit de meeste post uit België. Terwijl het toch al van 2000 geleden is dat ik ben weggegaan bij Club Brugge. Mijn vrouw en twee kindjes zijn sinds het begin van het schooljaar teruggekeerd naar België. Mijn zoontje Noah speelt bij de U9 van AA Gent. De kindjes missen hun papa en dat gevoel is wederzijds.' |
| 23 Nov 2007, 11:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ons probleem weldra opgelost ?? Tijd dat De Ras zijn portefeuille eens boven haalt. Met al die bussen dat den Iendracht serrewoordigers inlegt kan dat geen probleem zijn zeker?
Khalilou Fadiga terug naar België? 32-jarige Senegalees hoopt op nieuwe carrièrewending Hoe zou het zijn met Khalilou Fadiga? Goed, zo blijkt. De 32-jarige Senegalees is helemaal hersteld van een zware blessure en kijkt uit naar een nieuwe club. Een Belgische club is niet langer uitgesloten. Khalilou Fadiga heeft zijn deel van de ellende wel gehad. De 32-jarige dribbelvaardige Senegalees scheurde in april vorig jaar zijn achillespees. Een nieuwe klap voor de ex-speler van Club Luik, Lommel en Club Brugge, die even daarvoor zijn moeder had verloren. Drie jaar geleden zag Fadiga een droomcarrière bij Inter Milaan gekelderd nadat gebleken was dat hij met hartklachten kampte. 'Maar daar heb ik helemaal geen last meer van.' Toen het noodlot vorig jaar opnieuw toesloeg, vreesden ze bij zijn toenmalige club Coventry voor het einde van zijn carrière. Maar Fadiga is een vechter. 'Ik heb deze zomer keihard aan mijn revalidatie gewerkt bij Lieven Maesschalck', zegt Fadiga. 'En ik ben honderd procent genezen.' Dat bleek inderdaad het geval toen Fadiga zich vorige maand weer bij Coventry meldde. 'Ik mocht meespelen met de invallers tegen Leicester. Ik scoorde het winnende doelpunt en gaf twee assists.' Maar een nieuw contract leverde dat niet op. 'Door financiële problemen werd de club een transferstop opgelegd. Ze vroegen me telkens om geduld te hebben en ik wilde eigenlijk best bij Coventry blijven, maar vorige week heb ik gezegd: Ik wacht niet meer af.' Fanmail Meteen meldden zich enkele topclubs uit de Engelse tweede klasse en een paar Premier Leagueclubs die voor het behoud spelen. 'Maar eigenlijk wil ik gewoon terug naar België. Het is echt ongelooflijk: van alle fanmail die ik krijg, komt veruit de meeste post uit België. Terwijl het toch al van 2000 geleden is dat ik ben weggegaan bij Club Brugge. Mijn vrouw en twee kindjes zijn sinds het begin van het schooljaar teruggekeerd naar België. Mijn zoontje Noah speelt bij de U9 van AA Gent. De kindjes missen hun papa en dat gevoel is wederzijds.' |
| 23 Nov 2007, 11:46 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
anders moet ge ne keer spammen
![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 23 Nov 2007, 12:09 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: Ons probleem weldra opgelost ?? Tijd dat De Ras zijn portefeuille eens boven haalt. Met al die bussen dat den Iendracht serrewoordigers inlegt kan dat geen probleem zijn zeker? Khalilou Fadiga terug naar België? 32-jarige Senegalees hoopt op nieuwe carrièrewending Hoe zou het zijn met Khalilou Fadiga? Goed, zo blijkt. De 32-jarige Senegalees is helemaal hersteld van een zware blessure en kijkt uit naar een nieuwe club. Een Belgische club is niet langer uitgesloten. Khalilou Fadiga heeft zijn deel van de ellende wel gehad. De 32-jarige dribbelvaardige Senegalees scheurde in april vorig jaar zijn achillespees. Een nieuwe klap voor de ex-speler van Club Luik, Lommel en Club Brugge, die even daarvoor zijn moeder had verloren. Drie jaar geleden zag Fadiga een droomcarrière bij Inter Milaan gekelderd nadat gebleken was dat hij met hartklachten kampte. 'Maar daar heb ik helemaal geen last meer van.' Toen het noodlot vorig jaar opnieuw toesloeg, vreesden ze bij zijn toenmalige club Coventry voor het einde van zijn carrière. Maar Fadiga is een vechter. 'Ik heb deze zomer keihard aan mijn revalidatie gewerkt bij Lieven Maesschalck', zegt Fadiga. 'En ik ben honderd procent genezen.' Dat bleek inderdaad het geval toen Fadiga zich vorige maand weer bij Coventry meldde. 'Ik mocht meespelen met de invallers tegen Leicester. Ik scoorde het winnende doelpunt en gaf twee assists.' Maar een nieuw contract leverde dat niet op. 'Door financiële problemen werd de club een transferstop opgelegd. Ze vroegen me telkens om geduld te hebben en ik wilde eigenlijk best bij Coventry blijven, maar vorige week heb ik gezegd: Ik wacht niet meer af.' Fanmail Meteen meldden zich enkele topclubs uit de Engelse tweede klasse en een paar Premier Leagueclubs die voor het behoud spelen. 'Maar eigenlijk wil ik gewoon terug naar België. Het is echt ongelooflijk: van alle fanmail die ik krijg, komt veruit de meeste post uit België. Terwijl het toch al van 2000 geleden is dat ik ben weggegaan bij Club Brugge. Mijn vrouw en twee kindjes zijn sinds het begin van het schooljaar teruggekeerd naar België. Mijn zoontje Noah speelt bij de U9 van AA Gent. De kindjes missen hun papa en dat gevoel is wederzijds.' Dacht net hetzelfde toen ik het las. |
| 23 Nov 2007, 13:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als er zich topclubs uit de Engelse tweede klasse en bodemclubs uit de Premier League melden, zal hij wel niet naar ons komen. Hij wil wel in Belgïe spelen, maar zal dan wel op nen eersteklasser hopen zeker.
|
| 23 Nov 2007, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik ben Fadiga een tijdje geleden nog eens tegengekomen in den osbroek hij was daar toen ook aan het trainen en heb er zelfs nog een babelken mee gedaan. Echt ne sympathieken gast, toen we het over Brugge hadden deed hij wel zijn beklag over Michel D'Hooghe van club. Degryse wou hem indertijd nog terughalen zei hij maar de voorzitter stelde zijn veto. Of hij niet naar Aalst wou komen sjotten heb ik niet durven vragen, kwestie van mij niet belachelijk te maken. Ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is voor ons, die jongen is nog iets te goed en vooral te duur voor derde klasse meen ik. Voor denderfusie zou dit wel een ideale speler zijn denk ik.
|
| 23 Nov 2007, 16:57 |
|
|
Miniem
chunga schreef: Voor denderfusie zou dit wel een ideale speler zijn denk ik. maar ook iets te duur waarschijnlijk ![]() _________________ iendracht in ert en ziel going back where we belong |
| 23 Nov 2007, 17:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer
|
| 25 Nov 2007, 16:58 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... 112007_064
met ook een mooie vermelding voor de supporters |
| 25 Nov 2007, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
|
| 25 Nov 2007, 17:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF24112007_064 ook een zalig verslag om te lezen ![]() volgens mij is dat identiek hetzelfde verslag als dat vorige... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 25 Nov 2007, 17:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Vicky schreef: belgianiron schreef: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF24112007_064 ook een zalig verslag om te lezen ![]() volgens mij is dat identiek hetzelfde verslag als dat vorige... ja kzie het ook juist ![]() |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Vicky schreef: belgianiron schreef: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF24112007_064 ook een zalig verslag om te lezen ![]() volgens mij is dat identiek hetzelfde verslag als dat vorige... Zit hier just hetzelfde te peizen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
chunga schreef: Ik ben Fadiga een tijdje geleden nog eens tegengekomen in den osbroek hij was daar toen ook aan het trainen en heb er zelfs nog een babelken mee gedaan. Echt ne sympathieken gast, toen we het over Brugge hadden deed hij wel zijn beklag over Michel D'Hooghe van club. Degryse wou hem indertijd nog terughalen zei hij maar de voorzitter stelde zijn veto. Of hij niet naar Aalst wou komen sjotten heb ik niet durven vragen, kwestie van mij niet belachelijk te maken. Ik denk dat dat een beetje te hoog gegrepen is voor ons, die jongen is nog iets te goed en vooral te duur voor derde klasse meen ik. Voor denderfusie zou dit wel een ideale speler zijn denk ik. Als Fadiga me zen zoontje meegaat deze week dan gaat hij op de zandberg lopen hé mannen ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 25 Nov 2007, 18:43 |
|
| Pagina 43 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 497 Volgende |