|
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 4 berichten ] |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht Ajoineuh
Ik heb een filmpje gezien van de spelers die Ajoineuh zingen en de supps die antwoorden. Kan iemand daar enkel het geluid van bewaren, doorsturen en eventueel is uitleggen hoe ge (in welk formaat ge) dat als ringtone op uw GSM krijgt?
Mvg en merci, Thomas _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Nov 2007, 11:48 |
|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ajoineuh
wheel's armée schreef: Ik heb een filmpje gezien van de spelers die Ajoineuh zingen en de supps die antwoorden. Kan iemand daar enkel het geluid van bewaren, doorsturen en eventueel is uitleggen hoe ge (in welk formaat ge) dat als ringtone op uw GSM krijgt? Mvg en merci, Thomas Ge kunt u een moderne gsm kopen om te beginnen , afspelen en opnemen, goed idee trouwens ! ![]() _________________ Broer van ja |
| 26 Nov 2007, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Hey gespierde cowboy-Henk wannabee;)
Ik heb wel een modern GSM'ken maar de opnamekwaliteit trekt op gene zak. Voor de rest vind ik u ook nen toffen. Hoewel ge als broerke van de reservekeeper van afgelopen zaterdag wel wat veel van uw oren begint te maken
Dag Stefke:-D _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Nov 2007, 14:05 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bericht Re: Ajoineuh
wheel's armée schreef: Ik heb een filmpje gezien van de spelers die Ajoineuh zingen en de supps die antwoorden. Kan iemand daar enkel het geluid van bewaren, doorsturen en eventueel is uitleggen hoe ge (in welk formaat ge) dat als ringtone op uw GSM krijgt? Mvg en merci, Thomas Ge moet da ter plossje oppakken kem da veurig joar uk isj gedoan es wel ferm aster nen iendrachter bltj zelle ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 27 Nov 2007, 0:03 |
|
| Pagina 1 van 1 |
[ 4 berichten ] |