|
|
| Pagina 17 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 95 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
0-2 verloren van de volledige 1ste ploeg van mechelen (doelpunten van persoons en vleminckx)toch nie slecht denk ik .zelf ook wa kanskes gehad
|
| 17 Nov 2007, 12:49 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Voor wie zondag niets te doen heeft:
VG Oostende - KSK Opwijk, aftrap om 15u. _________________
|
| 20 Nov 2007, 23:22 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
moesten we winnen zaterdag zit de kans er dik in dak tegen dan ng nie thuis ben
|
| 20 Nov 2007, 23:45 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: Voor wie zondag niets te doen heeft: VG Oostende - KSK Opwijk, aftrap om 15u. ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Nov 2007, 10:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor wie zondag niets te doen heeft: VG Oostende - KSK Opwijk, aftrap om 15u. ![]() ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Nov 2007, 15:25 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
hansken schreef: Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor wie zondag niets te doen heeft: VG Oostende - KSK Opwijk, aftrap om 15u. ![]() ![]() ![]() _________________
|
| 21 Nov 2007, 21:05 |
|
|
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: hansken schreef: Mariner schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Voor wie zondag niets te doen heeft: VG Oostende - KSK Opwijk, aftrap om 15u. ![]() ![]() ![]() ik denk niet dat er om 15u al iemand zal wakker zijn zondag. Ofwel nog wakker, da kan ook Ik gokte ook op de tweede eerder ze ![]() _________________
|
| 21 Nov 2007, 22:33 |
|
|
Opwijk speelde gisteren op het plein van VG Oostende in extremis 2-2.
Na een moeilijk openingskwartier herstelde de wedstrijd zich. VG had enkele mooie kansen via Syx, Moyaert en Sinnaeve. Opwijk kon daar een schot van captain De Boeck en een kans van Capidis (na een schitterend hakje en dito doorspeelpass) tegenover zetten. Na 35' was de thuisaanhang verrast. Oostende had geen greep op de Belgische Griek Capidis en die kon Boujemaoui bereiken. Zijn schot werd evenweel geweerd door Cappele maar in de rebound kon Kamal De Buyser bedienen. Die zijn schot werd geblokkeerd waarop Sven Gheeraert hernam en de bal staalhard in het doel schoot. Vijf minuten later begon het moment van Kamal. Met driemaal identiek dezelfde beweging kon hij driemaal een andere verdediger in de wind zetten. Deze drie verdedigers zitten nu nog met een verkoudheid. Zijn lob kreeg niet de juiste kracht mee waardoor Opwijk met een mooie 0-1 de kleedkamer in mocht. Na de pauze had VGO licht overwicht tot er een verre bal naar Capidis werd verstuurd. Die was veel te ver, maar de wind zorgde ervoor dat de bal kracht verloor waardoor Capidis de zichtbaar verloren bal nog kon voorzetten. Kamal nam onbegrijpelijk de bal in 1 tijd en mistte zijn schot volledig! En Oostende had nog niet geleerd, Capidis kon een terugspeelbal onderscheppen en ging alleen op de doelman af. Hij ontweek de doelman, maar een grabbelende Cappele trok Capi onderuit en het werd een strafschop voor KSK. De Buyser scoorde zijn 8ste van het seizoen en Oostende wist niet wat hun overkwam. Nog geen enkele ploeg kwam hier iets halen en twintig minuten voor tijd stonden ze 0-2 achter. Dit was echter HET signaal voor Oostende. Iets later kon een volledig ongedekte Sinnaeve een hoekschop binnenkoppen. 1-2 en VGO begon te drukken, weliswaar vrij steriel. Opwijk kreeg daarna de kans om de match te beslissen. Boujemaoui kwam alleen voor de doelman, maar in plaats van de keeper te omspelen, besloot hij recht op het sluitstuk-aan-zee. Dit kwam Opwijk duur te staan, want na een rode kaart voor Rossel langs West-Vlaamse kant en, iets later, Boujemaoui langs Brabantse kant kreeg VG nog een corner. Na geharrewar voor doel kon De Rycke op doel trappen waarna De Buyser in eigen doel besloot via de knie (2-2). Pech voor Opwijk, dat hier zeker met een zege kon gaan lopen en bovendien een schorsing voor Boujemaoui. Nu volgt de thuismatch tegen Ternat en de twee verplaatsingen naar Maldegem en Opstal. _________________
|
| 26 Nov 2007, 20:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Der staat niks in over de rode kaart van Kemal. Wat heeft hij uitgestoken?
|
| 26 Nov 2007, 20:49 |
|
|
Bartos schreef: Der staat niks in over de rode kaart van Kemal. Wat heeft hij uitgestoken? Wel, hij verliest de bal net aan de middenlijn, hij wilt hem terug veroveren en zet een sliding in. Veel te laat en langs achter, maar ik vond het te licht voor rood. Ref zei dat hij letterlijk het reglement volgde, ik zeg dat het compensatie was. Maarja, 2-2 is nog niet slecht natuurlijk _________________
|
| 26 Nov 2007, 21:09 |
|
|
Het beeldverslag van VG Oostende - KSK Opwijk
http://users.telenet.be/kurt.roels/VG%2 ... OPWIJK.wmv Let op de SCHITTERENDE bewegingen van Kamal Boujemaoui na ongeveer 1 minuut... _________________
|
| 30 Nov 2007, 19:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Het beeldverslag van VG Oostende - KSK Opwijk http://users.telenet.be/kurt.roels/VG%2 ... OPWIJK.wmv Let op de SCHITTERENDE bewegingen van Kamal Boujemaoui na ongeveer 1 minuut... Zie ik dat goed en is dat in het Albertpark? Dan hebben ze daar blijkbaar eindelijk een overdekte tribune gebouwd achter dat ene doel waar we als bezoekers steeds stonden. |
| 30 Nov 2007, 20:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
rivelinho schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Het beeldverslag van VG Oostende - KSK Opwijk http://users.telenet.be/kurt.roels/VG%2 ... OPWIJK.wmv Let op de SCHITTERENDE bewegingen van Kamal Boujemaoui na ongeveer 1 minuut... Zie ik dat goed en is dat in het Albertpark? Dan hebben ze daar blijkbaar eindelijk een overdekte tribune gebouwd achter dat ene doel waar we als bezoekers steeds stonden. Ja inderdaad, ik had het ook willen zien. _________________
|
| 30 Nov 2007, 21:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
SERRE schreef: rivelinho schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Het beeldverslag van VG Oostende - KSK Opwijk http://users.telenet.be/kurt.roels/VG%2 ... OPWIJK.wmv Let op de SCHITTERENDE bewegingen van Kamal Boujemaoui na ongeveer 1 minuut... Zie ik dat goed en is dat in het Albertpark? Dan hebben ze daar blijkbaar eindelijk een overdekte tribune gebouwd achter dat ene doel waar we als bezoekers steeds stonden. Ja inderdaad, ik had het ook willen zien. Daar heb ik vanzeleven kou afgezien zeg, da was precies alsof de wind van gans de zee zich naar een hoogtepunt werkte daar in het bezoekersvak in Oostende. |
| 01 Dec 2007, 2:06 |
|
|
rivelinho schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Het beeldverslag van VG Oostende - KSK Opwijk http://users.telenet.be/kurt.roels/VG%2 ... OPWIJK.wmv Let op de SCHITTERENDE bewegingen van Kamal Boujemaoui na ongeveer 1 minuut... Zie ik dat goed en is dat in het Albertpark? Dan hebben ze daar blijkbaar eindelijk een overdekte tribune gebouwd achter dat ene doel waar we als bezoekers steeds stonden. Jep jep, is inderdaad het Albertpark, maar daar ging het verdomme niet om ![]() _________________
|
| 01 Dec 2007, 4:03 |
|
| Pagina 17 van 95 |
[ 1414 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 95 Volgende |