|
|
| Pagina 9 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Casual1919 schreef: lot schreef: JeroenEA schreef: Een vraagje, moeten kinderen betalen bij B & W of kan je alleen tickets voor kinderen kopen in St Truiden, ik sta al ingeschreven op de lijst bij B&W, of is het dezelfde prijs als volwassen ? Ik ben ingeschreven op de staanplaatsen -16 betaalt op de zittribune minder da weet ek ma op de staan weet ek et nie best ke mailke sturen naar koen Zoals ik het heb gehoord is die korting enkel voor de zittribune. Veur de jeugd es de prijs 5 euro mor tzen allemool zitplossjen(veur de jeugd) dus veur te stoon zal da zelfde zen peis ik ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 20 Nov 2007, 22:54 |
|
|
Vaste Waarde
Bericht Prijzen BINGO
Met alle drukte rond de wedstrijd tegen STVV, zou men al snel vergeten dat er op 01/12/2007 door ons een eerste grote BINGO wordt georganiseerd.
Om jullie alvast een beetje te laten watertanden, kan je op onze website (http://www.black-and-white.be) al een kijkje nemen naar de prijzen die er te winnen zijn. Mocht je nog twijfelen om te komen, dan moet dit zeker een stimulans zijn om eens af te komen. Koen |
| 22 Nov 2007, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Ne dikke merci aan B&W voor de organisatie vanwege nen doorgaans "metdenotorijdenden"
|
| 25 Nov 2007, 15:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen.
Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() _________________
|
| 25 Nov 2007, 16:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Gunther schreef: Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen. Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() Die gast was op onze bus dan gekropen, maar Koen kwam hem dan toch halen |
| 25 Nov 2007, 16:18 |
|
|
Vaste Waarde
Gunther schreef: Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen. Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() Op zich was da geen ramp natuurlijk |
| 26 Nov 2007, 0:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajuin schreef: Gunther schreef: Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen. Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() Op zich was da geen ramp natuurlijk Hoeveel bakken bier zijn er gesneuveld ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Nov 2007, 0:48 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Ajuin schreef: Gunther schreef: Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen. Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() Op zich was da geen ramp natuurlijk Hoeveel bakken bier zijn er gesneuveld ![]() Op onze bussen werden alvast zo'n 2.600 (!!!) consumpties aan de man gebracht !!! |
| 26 Nov 2007, 0:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ajuin schreef: Bakkie schreef: Ajuin schreef: Gunther schreef: Alles was dik in orde gisteren, bedankt voor de goeie zorgen. Mor toch efkes vloeken eh Koen als er ene ni op den bus zat een paar honderd meter voor de meet ![]() Op zich was da geen ramp natuurlijk Hoeveel bakken bier zijn er gesneuveld ![]() Op onze bussen werden alvast zo'n 2.600 (!!!) consumpties aan de man gebracht !!! Ik voelde mij ook beter als ik in Aalst opstapte dan toen ik er in Aalst weer af moest ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Nov 2007, 1:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
[quote="Bakkie
Ik voelde mij ook beter als ik in Aalst opstapte dan toen ik er in Aalst weer af moest [/quote]
OEF kben nie allien _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 27 Nov 2007, 0:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bericht Re: Prijzen BINGO
Ajuin schreef: Met alle drukte rond de wedstrijd tegen STVV, zou men al snel vergeten dat er op 01/12/2007 door ons een eerste grote BINGO wordt georganiseerd. Om jullie alvast een beetje te laten watertanden, kan je op onze website (http://www.black-and-white.be) al een kijkje nemen naar de prijzen die er te winnen zijn. Mocht je nog twijfelen om te komen, dan moet dit zeker een stimulans zijn om eens af te komen. Koen Was nog een gezellig rustig avondjen met op tijd de nodige voorzieningen
Ik zo fier as ne gieter dak die "dvd-recorder" won in die superronde. Blijkt nu dak da spel es wil testen dat het om een simpel divx-spelerke gaat... Qua commerciele stunt kan dat wel tellen
edit: op de lijst met prijzen op de website staat idd een dvd-speler als prijs bij eerste supperronde, op de papieren die op tafel lagen gisteren stond dvd-recorder. Beetje misleidend niewaar? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 02 Dec 2007, 10:02 |
|
|
BVW schreef: Ajuin schreef: Met alle drukte rond de wedstrijd tegen STVV, zou men al snel vergeten dat er op 01/12/2007 door ons een eerste grote BINGO wordt georganiseerd. Om jullie alvast een beetje te laten watertanden, kan je op onze website (http://www.black-and-white.be) al een kijkje nemen naar de prijzen die er te winnen zijn. Mocht je nog twijfelen om te komen, dan moet dit zeker een stimulans zijn om eens af te komen. Koen Was nog een gezellig rustig avondjen met op tijd de nodige voorzieningen Ik zo fier as ne gieter dak die "dvd-recorder" won in die superronde. Blijkt nu dak da spel es wil testen dat het om een simpel divx-spelerke gaat... Qua commerciele stunt kan dat wel tellen ![]() edit: op de lijst met prijzen op de website staat idd een dvd-speler als prijs bij eerste supperronde, op de papieren die op tafel lagen gisteren stond dvd-recorder. Beetje misleidend niewaar? Ga er mee terug en eis je geld terug dit is misleidende reclame
Reclame is elke mededeling die rechtstreeks of onrechtstreeks tot doel heeft de verkoop van diensten of producten te bevorderen, met inbegrip van onroerende goederen, rechten en verplichtingen, onafhankelijk van de plaats of de aangewende communicatiemiddelen. Het begrip reclame kan dus zeer ruim geïnterpreteerd worden en de gewoonlijke opvatting overschrijden. Bepaalde reclame wordt bij de wet verboden, waaronder misleidende reclame. De wet verbiedt misleidende reclame op verschillende niveaus: geen misleiding omtrent het product: geen misleiding omtrent de identiteit, de aard en de samenstelling van het product, de oorsprong van het product, de hoeveelheid en de beschikbaarheid, de wijze en de datum van vervaardiging, de kenmerken, de gevolgen voor het leefmilieu.... geen misleiding omtrent de dienst; geen misleiding omtrent de identiteit of de kwaliteit van de verkoper van een product of een dienst; geen misleiding door inlichtingen weg te laten; geen redactionele reclame: dit is misleidende reclame indien ze probeert de consument te overtuigen door deze voorafgaandelijk elke kritische zin te ontnemen die hij zou moeten hebben jegens reclameboodschappen; geen afbrekende reclame; geen vergelijkende reclame; geen reclame die gegevens bevat waardoor verwarring kan ontstaan met een andere verkoper, diens producten, activiteiten of diensten; geen reclame die betrekking heeft op een te beperkt aanbod; geen sweepstakes: reclame die bij de consument de hoop of de zekerheid wekt een product, een dienst of enig voordeel te hebben gewonnen of te kunnen winnen door werking van het toeval; geen reclame die ongeoorloofde daden in de hand werkt; geen reclame die verwijst naar vergelijkende tests, uitgevoerd door consumentenorganisaties; geen reclame die ten onrechte voorhoudt dat de gezondheidstoestand van de consument zou worden verbeterd. De wet van 25 mei 1999 laat vergelijkende reclame toe. Deze wordt gedefinieerd als reclame die impliciet of uitdrukkelijk verwijst naar een concurrent of naar producten of diensten aangeboden door een concurrent. Zij is niet bedrieglijk wanneer zij diensten vergelijkt die beantwoorden aan dezelfde noden of die hetzelfde doel hebben, dat zij slaat op pertinente en objectief vergelijkbare elementen (waarvan de prijs deel kan uitmaken), dat zij geen aanleiding geeft tot verwarring op de markt tussen degene die ze aankondigt en een concurrent, en dat zij geen belastering of diskrediet van de concurrent tot gevolg heeft. Zij mag ook geen profijt halen uit de verwijzing naar een bekend merk, zij mag een product of een dienst niet voorstellen als zijnde een imitatie van een product of een dienst met een beschermde naam of merk en ze mag geen betrekking hebben op producten met dezelfde benaming. Voornoemde wet van 25 mei 1999 preciseert tevens dat de niet-gevraagde e-mailpubliciteit vanaf hun ontvangt door de bestemmeling als dusdanig op duidelijke en ondubbelzinnige wijze identificeerbaar moeten zijn. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Dec 2007, 12:24 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
gezellige winteravond gisteren gehad; met een
goed georganiseerd Bingo spel (en heel wat volk, vond ik). 't is eens iets anders voor jong en oud |
| 02 Dec 2007, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: BVW schreef: Ajuin schreef: Met alle drukte rond de wedstrijd tegen STVV, zou men al snel vergeten dat er op 01/12/2007 door ons een eerste grote BINGO wordt georganiseerd. Om jullie alvast een beetje te laten watertanden, kan je op onze website (http://www.black-and-white.be) al een kijkje nemen naar de prijzen die er te winnen zijn. Mocht je nog twijfelen om te komen, dan moet dit zeker een stimulans zijn om eens af te komen. Koen Was nog een gezellig rustig avondjen met op tijd de nodige voorzieningen Ik zo fier as ne gieter dak die "dvd-recorder" won in die superronde. Blijkt nu dak da spel es wil testen dat het om een simpel divx-spelerke gaat... Qua commerciele stunt kan dat wel tellen ![]() edit: op de lijst met prijzen op de website staat idd een dvd-speler als prijs bij eerste supperronde, op de papieren die op tafel lagen gisteren stond dvd-recorder. Beetje misleidend niewaar? Ga er mee terug en eis je geld terug dit is misleidende reclame ![]() Nog een chance dak mn lidmaatschap bij Test Aankoop hernieuwd heb. Nu kunnen die mannen eindelijk eens iets doen voor hun geld
Ajuin, wa gaje daaraan doen man? ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 02 Dec 2007, 13:51 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Uiteindelijk hebt ge met uwe fruitkorf toch ne schonen troostprijs hé
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 02 Dec 2007, 13:59 |
|
| Pagina 9 van 32 |
[ 470 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 32 Volgende |