|
|
| Pagina 210 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
placietjen schreef: En ge doet daar precies of het enkel en alleen Aalst is dat tegen jullie is ? Wat een ander over ons denkt, kan mijn reet roesten, maar ge moogt begod op geen enkel forum of website nog nen topic over ons lezen, of der zitten er weer ongevraagd van aalst tussen. Jongens toch, wat besteden jullie toch veel aandacht aan een club die dixit julliezelf niets voorstelt. |
| 27 Nov 2007, 16:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
placietjen schreef: Boskamp zijn manier van werken is hetgeen Dender nu nodig heeft. Alleen is het de vraag of ze hem dat gaan toelaten ? Als ze met Boskamp mee willen en ze gunnen hem tijd dan is de toekomst terug verzekerd... want waar dat zwalpend schip nu gaat stranden weet niemand (zoals bij ons indertijd). Maar bon, bij Dender hebben de enkelingen met voetbalverstand deze keer blijkbaar toch hun wil kunnen doordrukken (compensatie voor het ontslag van JP ???). btw Nuri : je post op jullie forum is geweldig zielig in de Oilsjt topic. We kunnen minstens evenveel zaken opsommen van puberaal gedrag langs jullie kant als omgekeerd. En ge doet daar precies of het enkel en alleen Aalst is dat tegen jullie is ? Dit jaar valt het verdomme nog mee. En dan het toppunt: de topic hier van 200 blz gaan vergelijken met de topic ginder (over ons) van 20 blz.... van een kromgetrokken vergelijking gesproken, het forum hier leeft 10 keer harder ook in het algemeen. Dat laatste is geen kritiek, nog uitlachen maar gewoon een vaststelling. Ben is gaan kijken en er staat daar weer een hoop zever in één post. Als er hier dubbel zoveel volk op het forum komt is het maar normaal zeker dat die topic meer leeft. En tuurlijk vind jij het puberaal als je zegt dat op Aalst er meer ambiance is maar elke buitenstaander zal dit beamen. Omdat er op internet veel geschreven wordt over Dender betekent dit niet echt dat er van wakker gelegen wordt. Waarom eigenlijk ? Uit Aalst zelf zal toch nauwelijks volk naar Dender trekken. Ik herinner mij nog niet zo lang geleden trouwens een paar spandoeken in de Denderse tribune van 'We Are FCV Denderdinges, Where is E.Aalst ?' of zoiets... ![]() |
| 27 Nov 2007, 16:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
nonkel marcel schreef: placietjen schreef: En ge doet daar precies of het enkel en alleen Aalst is dat tegen jullie is ? Wat een ander over ons denkt, kan mijn reet roesten, maar ge moogt begod op geen enkel forum of website nog nen topic over ons lezen, of der zitten er weer ongevraagd van aalst tussen. Jongens toch, wat besteden jullie toch veel aandacht aan een club die dixit julliezelf niets voorstelt. Wat zaten jullie dan tot over een paar weken op STVV-forum te doen, alvorens er notabene zelf te worden verguisd door de Truienaars. Van een ambiance zoals bij ons kunnen jullie, en vele anderen met jullie, enkel dromen. Mijn haat tov Dender heeft pas vorm genomen wanneer onze vriend Vyverman hier met groot vertoon is komen triomferen na jullie overwinning op Aalst, vanaf dan heb ik geen enkele sympathie meer voor jullie joint venture Jullie hebben niets, besteken, geen club, geen verleden, geen supporters en geen uitstraling, dus waarom zou één enkele Aalstenaar jullie in godsnaam benijden, enkel een artificiële constructie. Dender is een ploeg zonder ziel en zonder bezieling, al was dat misschien het enige wat J-P nog wel had _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Nov 2007, 16:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
jamaja Jeroen, het is enkel marginaal als het vanuit onze kant gebeurd hé.
En bij hun is het alleen een REactie op wat wij doen
het enige wat mij bij Dender "boeit" en dat moogt ge gerust weten, ik ga daarin niet hypocriet lopen doen... dat is dat iedereen stopt met de vergelijking met ons te maken. Gelijk wie die geen betrokken partij is maakt immers onmiddelijk als je over 1vd 2 ploegen spreekt de link naar de andere, sommigen denken zelfs dat Eendracht mee in die fusie zat
En uiteindelijk weten we allemaal dat er maar plaats gaat zijn voor 1 ploeg en 't hoeft geen uitleg dat ik hoop dat den Eendracht het in die strijd zal halen zeker ? _________________ If you never try, you'll never know Laatst gewijzigd door Bram op 27 Nov 2007, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Nov 2007, 16:21 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Misschien omdat we een paar weken geleden tegen STVV gespeeld hebben? Misschien omdat STVV een rechtstreekse concurrent is?
Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Jullie benijden ons niet, maar kunnen gewoon niet zwijgen over ons. Elke tegenreactie bevestigt gewoon nog meer wat wij allang weten. ![]() |
| 27 Nov 2007, 16:23 |
|
|
placietjen schreef: En uiteindelijk weten we allemaal dat er maar plaats gaat zijn voor 1 ploeg en 't hoeft geen uitleg dat ik hoop dat den Eendracht het in die strijd zal halen zeker ? Er is m.i. gerust plaats voor beide clubs, maar niet op het hoogste niveau. |
| 27 Nov 2007, 16:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Als STVV een concurrent is, waarom zit gij u dan te moeien. Heb bij mijn weten niks gepost betreffende jullie zespuntenmatch tegen Brussels.
Natuurlijk zit ge in ons vaarwater, natuurlijk enerveert dat, zeker als het gebeurt met spelers die bij ons het klappen van de zweep hebben geleerd, uiteraard doet dat pijn. Het spreekt ook voor zich dat ik liever heb dat jullie tuimelen naar derde. Dan zitten jullie niet in onze vaargeul. Marginalen heb je overal en ik ben de laatste die tegen gehandicapten zou van leer trekken, dus laat dat maar rustig leven, zolang ze gelukkig zijn. _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Nov 2007, 16:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Misschien omdat we een paar weken geleden tegen STVV gespeeld hebben? Misschien omdat STVV een rechtstreekse concurrent is? Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Jullie benijden ons niet, maar kunnen gewoon niet zwijgen over ons. Elke tegenreactie bevestigt gewoon nog meer wat wij allang weten. ![]() Maar bij jullie zitten ze mentaal nog op 12-jarige leeftijd als je dat forum erop naleest
En dat gij nu nog steeds gelooft dat er ook maar één iemand een beetje jaloers zou zijn op jullie, zegt ook genoeg over u. Wees blij dat er over jullie gesproken wordt, maar daar stopt het ook hoor, marcelleken. Aléz Nuri, Vooruit Vooruit, Gij Denderleeuwenaren !!! ![]() |
| 27 Nov 2007, 16:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: placietjen schreef: En uiteindelijk weten we allemaal dat er maar plaats gaat zijn voor 1 ploeg en 't hoeft geen uitleg dat ik hoop dat den Eendracht het in die strijd zal halen zeker ? Er is m.i. gerust plaats voor beide clubs, maar niet op het hoogste niveau. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Nov 2007, 16:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
wheel's armée schreef: Als STVV een concurrent is, waarom zit gij u dan te moeien. Heb bij mijn weten niks gepost betreffende jullie zespuntenmatch tegen Brussels. Natuurlijk zit ge in ons vaarwater, natuurlijk enerveert dat, zeker als het gebeurt met spelers die bij ons het klappen van de zweep hebben geleerd, uiteraard doet dat pijn. Het spreekt ook voor zich dat ik liever heb dat jullie tuimelen naar derde. Dan zitten jullie niet in onze vaargeul. Marginalen heb je overal en ik ben de laatste die tegen gehandicapten zou van leer trekken, dus laat dat maar rustig leven, zolang ze gelukkig zijn. Zoals in vele posts volg ik u hier totaal niet in hoor. Het kan mij echt geen fluit schelen dat een Filipovic, Van Steenberghe, .. hun carriére gaan afsluiten bij Dender hoor, die spelen nog niet op 50 procent van wat ze bij ons lieten zien. En in onze vaargeul lijkt Dender toch niet te zitten, want ons toeschouwersaantal is nogaltijd hetzelfde toen we zoveel jaren geleden juist degraderden en in derde zaten. Zij trekken véél meer volk, en wij eigelijk ook meer en meer.. En Dender werkt eigelijk totaal niet op mijn zenuwen, alleen eigenlijk het (internet) gezever van bepaalde fusiesupporters ! |
| 27 Nov 2007, 16:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En als ge zowel Aalst als Dender in de hoogste klasse gaat hebben kan er inderdaad maar één overleven. En aangezien Geert De Ridder nooit zou fusioneren zal het de wet van de sterkste worden.
Een geluk dat wij het verleden hier meehebben (aja, want wij hebben één ! |
| 27 Nov 2007, 16:36 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: En als ge zowel Aalst als Dender in de hoogste klasse gaat hebben kan er inderdaad maar één overleven. En aangezien Geert De Ridder nooit zou fusioneren zal het de wet van de sterkste worden. Een geluk dat wij het verleden hier meehebben (aja, want wij hebben één ! Mooi zo, collega:p Als ik het over een vaargeul heb, heb ik het eerder toch over het commerciële aspect (sponsoring etc) hoor, Jeroen _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 27 Nov 2007, 16:38 |
|
|
Rendac-supporter
placietjen schreef: piwi from FCD schreef: AlostanA schreef: 't Is verschieten, maar anderzijds, hoeveel sportieve redders hebben wij niet binnengehaald toen we op de sukkel waren in eerste. Op termijn gaat Dender eraan, ondanks hun opflakkering van grootheidswaanzin. iets waar ze in aalst zeker iets van kunnen ![]() Iets wat bij jullie nog keihard zal gebeuren beste Piwi, want er zijn er nog altijd die daar serieus aant zweven zijn. Qua grootheidswaanzin hebben jullie de troon als ploeg van de dendersteek in ieder geval mooi overgenomen Nu voelen jullie zelf aan hoe macheloos ge staat tegenover een zwalpend bestuur of uitspraken van een ander. Willen of niet, gans de club wordt daarmee gelinkt. zo zullen er in alle clubs wel zijn, ook bij ons. ik ben wa meer realist. Tzal sowieso moeilijk worden voor den FC. Maar ksnap niet waarom er bepaalde aalst-supporters zo lastig zijn dat Boskamp nu onze trainer is (het steekt precies bij sommige) Ik hoop dat hij bij ons misschien iets kan opbouwen. Kwou gewoon zeggen dat er in het verleden ook al serieus wa mensen met grootheidswaanzin in aalst de revue gepasseerd zijn (niks op het huidige bestuur bij jullie, die mensen ken ik niet maar leveren tot nu toe zeker goed werk) |
| 27 Nov 2007, 17:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals Bartos het al verwoordde in Voetbalmagazine. "Liever in derde als Iendracht Oilsjt als in eerste als fusieclub, en dat geld voor quasi elke Aalst-fan".
En daar stopt de discussie eigelijk. ![]() |
| 27 Nov 2007, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: placietjen schreef: En ge doet daar precies of het enkel en alleen Aalst is dat tegen jullie is ? Wat een ander over ons denkt, kan mijn reet roesten, maar ge moogt begod op geen enkel forum of website nog nen topic over ons lezen, of der zitten er weer ongevraagd van aalst tussen. Jongens toch, wat besteden jullie toch veel aandacht aan een club die dixit julliezelf niets voorstelt. Zeveraar, als het u geen reet kan roesten wat zit ge hier dan al meer dan 700 posts te doen? En als er iemand is die zich overal, desnoods met een flinke portie leugens, met den Eendracht bemoeit, is het wel uw hypocriete zelve. |
| 27 Nov 2007, 17:05 |
|
| Pagina 210 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 711 Volgende |