|
|
| Pagina 211 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 209 210 211 212 213 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Rendac-supporter
de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup
|
| 27 Nov 2007, 17:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
't Is hier den Dendertopic voor iets, ik zie dus het probleem niet.
|
| 27 Nov 2007, 17:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup Tijn zijde mij vandeweek nog ni tegengekomen e _________________
|
| 27 Nov 2007, 17:09 |
|
|
Rendac-supporter
Stino schreef: piwi from FCD schreef: de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup Tijn zijde mij vandeweek nog ni tegengekomen e ah, stijntje , al nuchter??? ![]() |
| 27 Nov 2007, 17:10 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Stino schreef: piwi from FCD schreef: de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup Tijn zijde mij vandeweek nog ni tegengekomen e 't Wordt tijd dannek a oek nog es aanpak! |
| 27 Nov 2007, 17:10 |
|
|
Rendac-supporter
nonkel marcel schreef: Stino schreef: piwi from FCD schreef: de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup Tijn zijde mij vandeweek nog ni tegengekomen e 't Wordt tijd dannek a oek nog es aanpak! int drinken dan he (tzal een spannende strijd worden) ![]() |
| 27 Nov 2007, 17:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste!
Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden . |
| 27 Nov 2007, 17:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
piwi from FCD schreef: nonkel marcel schreef: Stino schreef: piwi from FCD schreef: de rivaliteit neemt precies weer een hoge vlucht. hup hup hup Tijn zijde mij vandeweek nog ni tegengekomen e 't Wordt tijd dannek a oek nog es aanpak! int drinken dan he (tzal een spannende strijd worden) ![]() Zeg mij mor waar en wanneer ik moet zijn
Manman khoop echt op een bekermatchken tegen Dender Dan kan de hel van den elegast nog es ontploffen ![]() _________________
|
| 27 Nov 2007, 17:19 |
|
|
Bartos schreef: Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Toestanden zoals we 2x in competitieverband tegen jullie hebben mogen aanschouwen, zal je hier NIET vinden. En terecht! Tja, de Fons is idd ne marginaal, maar die zit overal. KDK lijkt van de aardbol verdwenen te zijn, peis dat die in Lede moet zitten. |
| 27 Nov 2007, 17:22 |
|
|
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Kheb mor 1 woord: Poddel !!! (of hoe noemde diejen playboy nu weer )met zijne fameusen strip-tease in elegast )
Alstemblieft seg, geen marginalen in hun rangen, volgens mij zit er dor gene gewonen,buiten Boskamp nu (zalige kerel) _________________
|
| 27 Nov 2007, 17:24 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Toestanden zoals we 2x in competitieverband tegen jullie hebben mogen aanschouwen, zal je hier NIET vinden. En terecht! Tja, de Fons is idd ne marginaal, maar die zit overal. KDK lijkt van de aardbol verdwenen te zijn, peis dat die in Lede moet zitten. smijt diene ammbetanten Marcel van het forum ![]() _________________ Op naar 2 de klas |
| 27 Nov 2007, 17:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel marcel schreef: Bartos schreef: Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Toestanden zoals we 2x in competitieverband tegen jullie hebben mogen aanschouwen, zal je hier NIET vinden. En terecht! Tja, de Fons is idd ne marginaal, maar die zit overal. KDK lijkt van de aardbol verdwenen te zijn, peis dat die in Lede moet zitten. Mja, de toestanden zoals we 2x tegen jullie mochten aanschouwen, kwamen anders wel van twee kanten hoor. Allé, toch die in Aalst alleszins. Die in Denderleeuw waren deels de fout door diene marginaal op het veld, maar die discussie is al genoeg gevoerd . |
|
|
Stino schreef: Kheb mor 1 woord: Poddel !!! (of hoe noemde diejen playboy nu weer )met zijne fameusen strip-tease in elegast )Peuh, ge kunt het niet af dattem a onder tafel zuipt! Is a wc-voddeken ondertussen al gewassen? ![]() |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Ik heb de gewoonte van het hele forum te lezen, maar voor deze rubriek ga ik me toch proberen in te houden naar de toekomst.
Dit is VAN BEIDE KANTEN zo een kinderachtig gedoe, daar zijn geen woorden voor... Ik heb het ooit nog al eens gezegd: je wordt niet groter door anderen te kleineren, groot ben je uit jezelf, en door respect te hebben voor anderen en hun verdiensten wordt je alleen maar groter. En het kan er in een voetbal match al eens fel aan toe gaan, maar wijze mensen draaien de volgende dag de knop om en kijken uit naar de volgende. Rancune heeft nog nooit iets schoon opgeleverd. Ik zou het van heel veel wijsheid getuigen als de Eendracht-supporters zich wat minder druk maakten over Dender, hier en blijkbaar op nog veel andere plaatsen. Ge kunt u genoeg amuseren met wat er aan het Heilig Hart gebeurt, en gelukkig klinkt dat nu, integenstelling tot héél vaak in het verleden, niet eens ironisch. Maar ik vrees dat er bij een groot aantal supporters helaas niet zo veel wijsheid zit... En over de Dender-supporters ga ik hier niks zeggen, dat zij hun zaken zelf oplossen. Allez, amuseert u nog met kreften op elkaar, elkaar opnaaien, steofen over hoe fel ge wel kunt zuipen en als ge elkaar tegenkomt elkaar af te motten. En beseft misschien achteraf dat ge weer een aantal "normale" mensen weggejaagd hebt van een hobyy die heel leuk zou kunnen zijn, en dat ge dus de basis voor uw eigen hobby weer wat hebt afgegraven... Allez, wat mij betreft: TOPIC CLOSED! (en afwachten of ik genoeg karakter heb om dat vol te houden terwijl die groen blokskes daar staan te blinken). |
| 27 Nov 2007, 17:50 |
|
|
Vaste Waarde |
laat dender nu nekeer voor dood liggen
er zijn denk ek andere dingen waar ge uwe tijd kunt insteken _________________
|
| 27 Nov 2007, 18:13 |
|
| Pagina 211 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 209 210 211 212 213 … 711 Volgende |