|
|
| Pagina 13 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik zou wel kanarieken ipv vogelke pakken,tegen da ne limburger da anders door heeft dat over hem is
|
| 20 Nov 2007, 22:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Kan er hier iemand is de volledige tekst zetten van het liedje dat zaterdag gezongen was, ik kon maar een deel van de tekst begrijpen.
'OH Iendracht Oilsjt, the one and only, black & white' Vandaar begreep ik het niet meer. ![]() |
| 27 Nov 2007, 1:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ooh Iendracht Oilsjt
The one and only Black and white They think we’re dead and burried No one knows us anymore But we’re alive and kicking Like we’ve always been before |
| 27 Nov 2007, 1:12 |
|
|
Scholier
Oh Iendracht Oilsjt
The one and only Black and wite They think we’re dead and buried No one knows us anymore But we’re alive and kicking Like we’ve always been before |
| 27 Nov 2007, 1:13 |
|
|
Bedankt voor het snelle antwoord beiden
![]() |
| 27 Nov 2007, 1:14 |
|
|
Nationale Ploeg
s@té schreef: Kan er hier iemand is de volledige tekst zetten van het liedje dat zaterdag gezongen was, ik kon maar een deel van de tekst begrijpen. 'OH Iendracht Oilsjt, the one and only, black & white' Vandaar begreep ik het niet meer. ![]() ik zing gewoon lalalalala vanaf "they think..." |
| 27 Nov 2007, 8:23 |
|
|
Fillou schreef: s@té schreef: Kan er hier iemand is de volledige tekst zetten van het liedje dat zaterdag gezongen was, ik kon maar een deel van de tekst begrijpen. 'OH Iendracht Oilsjt, the one and only, black & white' Vandaar begreep ik het niet meer. ![]() ik zing gewoon lalalalala vanaf "they think..." Ook een mogelijkheid natuurlijk |
| 27 Nov 2007, 13:00 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ik heb het inderdaad 1 keer tot op ons tribune gehoord de zaterdag
En spijt dak had dak der ni tusse stond
En ik kende menen tekst nochtans he
Misschien dees weekend meer geluk he!!! _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 28 Nov 2007, 0:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Fillou schreef: s@té schreef: Kan er hier iemand is de volledige tekst zetten van het liedje dat zaterdag gezongen was, ik kon maar een deel van de tekst begrijpen. 'OH Iendracht Oilsjt, the one and only, black & white' Vandaar begreep ik het niet meer. ![]() ik zing gewoon lalalalala vanaf "they think..." they think were death and burried, no one knows us anymore. but were alive and kicking like weve always been before! srry voor de schrijffouten _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Nov 2007, 13:01 |
|
|
|
Iendracht we still love you – queen we will rock you
Om de 14 daugen es 't hier vollenbak, as'men een oefenmatchken speilen op ons gemak Anderlecht of Standard zèn de sigaar, oon aal de ploegen, past op, here we are! Iendracht we still love you, iendracht we still love you We spelen ze vann 't kaske nor de mier, ge moetj da zing 't es een echt plezier Al zèn we mé 8, mé 9 of 10 oon ons spel een keje da ni zing Iendracht we still love you, iendracht we still love you De spionkop dientj as 12de maan, oeik op verplosjing keje op eer vertraan Zonder riezje of ambras mor in ons sas,Zingen weir, we are back in iejste klas! Iendracht we still love you, iendracht we still love you Iendracht we still love you, iendracht we still love you De zondagnoeng om halverdroi stoon'ek te wachten in een lange roi On 't hoileg hèrt spèltj wit en zwèrt, Tein roep'ek mè iejs as den iendracht weer 't ploin op tèrt! En weir roepen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! De monjdagmeired in de gazet in koeje van letters Oilsjt eit Brugge mé 2-3 opzoi gezètj En de supporters begin van 't seizoeng, vandejoor wèrren weir op 1 biejn kampioeng En weir zingen saumen, saumen, saumen, saumen… We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! We are de champions van 't land, en weir steinen ons ploeg ier hand in hand Laviere of Armstrong, stiert ze nor de moon No time for lozers, 'cause we are de champions of the world!!! tis al e redelijk oud liedje maar wel e goe
ter zijn plannen om den tekst een betjen te up daten en opnief te laten inzingen en ver de nieuwschierigen tees word zaterdag int denderhof al is gespeeld ![]() |
| 05 Dec 2007, 19:42 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 16 Feb 2007, 18:08 Berichten: 115 Locatie: oilsjt |
jepla tommen en weir zén vertrokken ein
blijft e goe lieken _________________ De Klein'n vér n'Orend in '09, wie aagt er mé teigen? beneiveld,beschonken, teveil bier gedronken met de kop op den toeig in't cafei ligge ronken teveil toxisch woter, verschrikkelijke koter iejst kwamp de bedrinking, na est een verminking |
| 05 Dec 2007, 19:44 |
|
|
|
mè een betjen sjans kroigek et op cd teigen de zauterdag
want da lieke es nog van den toid da der giejn ceidei's bestonden :d :d :d |
| 05 Dec 2007, 19:52 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 15 Nov 2007, 20:51 Berichten: 74 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: songs
zondag nog eens van de herderkes lagen bij nachte te zingen?
tis der de moment vant jaar voor _________________
|
| 20 Dec 2007, 20:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
wat dat ik mis sinds jaaaaaaaaren, is dat ons clublied niet meer "normaal" wordt gezongen. Op 't einde van het eerste deel wordt er dan (veel te) rap "oan 't hoilig hert, speljt wit en zwet" geroepen, en dan een keer "Iendracht veroit" en dan is het gedaan. 't Is juist het refrein dat goed klinkt !!
Ik ben nu de rechtstreekse matchen van EA-Lierse (eindronde 1988), en EA-Sofia van videocassette op DVD aan het opnemen, en daar werd een paar keer het clublied "normaal" tot het einde gezongen. Dat klinkt echt supergoed en gegarandeerd dat ook de zittribune eens zal meezingen. (tegen Sofia kreeg ik weer kippevel toen ik dat hoorde, zo een ambiance) Misschien een ideeke voor de volgende keer... _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 27 Dec 2007, 18:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: wat dat ik mis sinds jaaaaaaaaren, is dat ons clublied niet meer "normaal" wordt gezongen. Op 't einde van het eerste deel wordt er dan (veel te) rap "oan 't hoilig hert, speljt wit en zwet" geroepen, en dan een keer "Iendracht veroit" en dan is het gedaan. 't Is juist het refrein dat goed klinkt !! ![]() Ik heb dat ook al vaak gedacht en misschien zelfs al eens geschreven. Zelfs voor de match met keizer Kamiel erbij lukt het niet... Ge moet nog eens kijken naar die video tegen Sofia, indrukwekkend gewoon... Net op het moment dat we beginnen zingen die vraag aan Ceulemans: "Jullie hebben hier wat neergezet", en dan begint heel dat stadion als één man te zingen en Ceulemans wijst dat met een groots armgebaar: ge kunt het horen, hé, dat we hier iets hebben neergezet... 'k Heb het al honderd keer gezien, en ik krijg nog elke keer kippenvel... |
| 27 Dec 2007, 18:52 |
|
| Pagina 13 van 37 |
[ 541 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 37 Volgende |