Artikels - Pagina 45 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Heb het ook gelezen, staat zelfs ergens vooraan.
Wat de match van zaterdag niet allemaal teweegbrengt,
er zullen volgens mij nog deuren opengaan, of mss beter
terug opengaan...

28 Nov 2007, 18:38
Reserve

Mochten ze ooit aan verbouwingen denken. Zet dan geen 1 nieuwe grote tribune zoals op sinttruiden en voor de rest afgedankte tribunes of geen nieuwe zoals bij dender. Zorg een beetje voor symmetrie, het oog wil ook wat, al blijft de kwaliteit van het voetbal belangrijker. Veel mogelijkheden heb je natuurlijk niet op de huidige locatie.

28 Nov 2007, 18:50
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
suppo schreef:
Mochten ze ooit aan verbouwingen denken. Zet dan geen 1 nieuwe grote tribune zoals op sinttruiden en voor de rest afgedankte tribunes of geen nieuwe zoals bij dender. Zorg een beetje voor symmetrie, het oog wil ook wat, al blijft de kwaliteit van het voetbal belangrijker. Veel mogelijkheden heb je natuurlijk niet op de huidige locatie.

Ik zou zelf meer zeggen, doe geen nodeloze kosten aan ons stadion. Als je op termijn in eerst wilt overleven dan is er nieuw stadion nodig !

28 Nov 2007, 19:10
Junior

Leeftijd: 33
WLM: [email protected]
Als er ooit een nieuw komt zal de beste locatie langs de E40 ergens zijn denk ik

28 Nov 2007, 19:20
Nationale Ploeg

Enkel de kant van de staantribune is er mogelijkheid om uit te bouwen, ooit was er sprake om daar een tribune naar Gents model te zetten, onderaan dus staanplaatsen, bovenaan zitplaatsen... maar dit is en blijft toekomstmuziek.

28 Nov 2007, 19:33
Junior

bedoelt ge ni model gelek als Lokeren ipv Gent ?

28 Nov 2007, 19:40
Nationale Ploeg

JeroenEA schreef:
bedoelt ge ni model gelek als Lokeren ipv Gent ?

Nope, Gent heeft intussen zijn tribune wel aangepast dacht ik waardoor het onderaan nu ook zitplaatsen zijn , nu zou je dus de plannen van indertijd beter kunnen vergelijken met een tribune zoals op Lokeren.

28 Nov 2007, 19:46
forumlegende

Moest er aan de Bredestraat ooit een nieuw stadion komen dan zal het waarschijnlijk anders liggen : wat nu de hoofdtribune is zal dan achter een doel zijn.

28 Nov 2007, 21:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
"Praten met de stad over eerste klasse" :shock:
das wel vroeg om daar al over te beginnen... da ze nog maar wa wachten, eerst zien da alles goe gaat en op termijn de stap zetten, da we nie weer hetzelfde voor hebben als in 2001 ;)

28 Nov 2007, 21:06
Junior

[quote="Jean"]Moest er aan de Bredestraat ooit een nieuw stadion komen dan zal het waarschijnlijk anders liggen : wat nu de hoofdtribune is zal dan achter een doel zijn.[/quote]

Ja, maar ik denk niet dat er ooit een nieuw stadion komt aan de bredestraat . STEL dat we terugkeren naar 1e, Gaat het toch een groter stadion worden als nu, en als we nu voor een vol PC stadion spelen (Vb: Aalst - Club Brugge) is er toch redelijk wa overlast bij de mensen die ditch bij het stadion wonen.

28 Nov 2007, 21:20
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
belgianiron schreef:
"Praten met de stad over eerste klasse" :shock:
das wel vroeg om daar al over te beginnen... da ze nog maar wa wachten, eerst zien da alles goe gaat en op termijn de stap zetten, da we nie weer hetzelfde voor hebben als in 2001 ;)

ge moet u daar niet teveel bij voorstellen ze bij dat praten. Tis niet dat ze volgende week gaan beginnen verbouwen. Maar tis wel belangrijk dat alle partijen die eventueel in de toekomst betrokken partijen zouden kunnen zijn hun ogen openhouden en er rekening mee houden dat zoiets kan gebeuren.

28 Nov 2007, 21:47
Freak

Dat ze maar alles op gemak afwachten. Een groter stadion vind ik zeker niet nodig, niets zo ongezellig als spelen voor een half stadion. Dan liever de staantribune omvormen tot zitplaatsen met meer capaciteit en zo toch de eigenheid en gezelligheid bewaren.

Maar laten we eerst gewoon dit seizoen afwerken en dan verder kijken. Enkele jaren tweede klasse kan geen kwaad. Dat kan trouwens een mooie reeks zijn en veel goedkoper dan eerste.

28 Nov 2007, 23:24
forumlegende

Leeftijd: 45
kijk alleszins al uit naar de verplaatsing naar Virton

28 Nov 2007, 23:45
Vaste Waarde

Casual1919 schreef:
Dat ze maar alles op gemak afwachten. Een groter stadion vind ik zeker niet nodig, niets zo ongezellig als spelen voor een half stadion. Dan liever de staantribune omvormen tot zitplaatsen met meer capaciteit en zo toch de eigenheid en gezelligheid bewaren.

Maar laten we eerst gewoon dit seizoen afwerken en dan verder kijken. Enkele jaren tweede klasse kan geen kwaad. Dat kan trouwens een mooie reeks zijn en veel goedkoper dan eerste.

Zo denk ik er ook over.Ik kom al meer dan 30jaar iedere thuismatch naar het pierre cornelis stadion, veranderen van locatie is daarom nie beter voor den ambiance.Kijk maar naar die stadions zoals zulte-waregem met een atletiekpiste tussen, das niet interessant.

29 Nov 2007, 1:22
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
leuk dat het bestuur al wat rekening houdt met wat in de toekomst een probleem kan zijn, maar ik denk dat vooral wij als supporters er onze slaap nog niet zullen moeten voor laten he

ons stadion zoals dat vandaag is is een zeer gezellig en mooi stadion

ik hoop eerder dat ze al eens stillekes aan denken aan het verlengen van bepaalde contracten... (dat zou een heel nuttige besteding zijn van het extra geld van de recettes uit bekermatchen) mocht het zijn dat we NOG een ronde verder zouden bekeren, dan vrees ik dat we binnenkort te veel scouts dan ons lief is zullen ontvangen

29 Nov 2007, 8:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 497