|
|
| Pagina 212 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 210 211 212 213 214 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. |
| 28 Nov 2007, 13:36 |
|
|
Rendac-supporter
Jempi schreef: Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. op da gebied heeft bartos wel gelijk. Je hebt overal goeie en minder goeie supporters (marginalen dus). Van mij mag (lees moet) er rivaliteit zijn maar ambrasmakers blijven beter weg. zowel voor je eigen club als voor de andere supporters |
| 28 Nov 2007, 14:19 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Jempi schreef: Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. Dat is natuurlijk ook één van de weinige voordelen die Dender heeft door in eerste tot hiertoe zo'n slecht seizoen te spelen. Veel nieuwe supporters en veel nieuwe ambrasmakers, zullen ze daar allicht niet aantrekken. Daarvoor moet ge nu eenmaal eerst eens wat sportief succes hebben ... |
| 28 Nov 2007, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Jempi schreef: Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. Zou het bawa weer gelukt zijn om een nieuwe account aan te maken? Alhoewel het klinkt niet echt als een nickname voor hem. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 28 Nov 2007, 22:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Titus schreef: Jempi schreef: Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. Zou het bawa weer gelukt zijn om een nieuwe account aan te maken? Alhoewel het klinkt niet echt als een nickname voor hem. Jawel hoor, we have a winner
den Bawa ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Nov 2007, 23:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
placietjen schreef: Titus schreef: Jempi schreef: Bartos schreef: nonkel marcel schreef: Ge zijt het belangrijkste vergeten: wij hebben ook geen marginalen in onze rangen, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste! Komaan Nuri, blijf nu wel even serieus, dit is ook geeneens een verwijt of zo naar jullie, want ik besef dat je nu eenmaal overal marginalen zult tegenkomen, maar zeggen dat jullie geen marginalen in jullie rangen hebben das echt wel te gek voor woorden hoor. *edit*: als ik even jullie forum lees, moet ik precies niet ver zoeken om voorbeelden te vinden .Ik denk dat Bartos daar toch wel een punt heeft. Zowat overal zitten er van die gasten. Dus.. Zou het bawa weer gelukt zijn om een nieuwe account aan te maken? Alhoewel het klinkt niet echt als een nickname voor hem. Jawel hoor, we have a winner den Bawa ![]() Hij gaat het precies nooit snappen,dat ze hier niet allemaal zo dom zijn als hem,met dank voor het knappe werk van Placiet. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 28 Nov 2007, 23:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik had het eerlijk gezegd nog niet gezien, en hij is zelfs aan den Bart zijn aandachtige blik ontsnapt bij het activeren.
Zijn registraties worden trouwens met de tijd leeper en leeper vroeger haalde ge hem er zo van tussen. Tegenwoordig kan hij het toch aal een post of 2-3 rekken . Alle eer dus naar Titus die mij ertoe aanzette om het eens te checken ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Nov 2007, 23:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
placietjen schreef: Ik had het eerlijk gezegd nog niet gezien, en hij is zelfs aan den Bart zijn aandachtige blik ontsnapt bij het activeren. Zijn registraties worden trouwens met de tijd leeper en leeper vroeger haalde ge hem er zo van tussen. Tegenwoordig kan hij het toch aal een post of 2-3 rekken . Alle eer dus naar Titus die mij ertoe aanzette om het eens te checken ![]() Ik kan het sowieso pas met zekerheid weten als hij een bericht gezet heeft hé. Maar soit, hij heeft blijkbaar een nieuwe tactiek, namelijk mij gelijk geven . Als het alleszins nen troost kan zijn, één van de volgende keren moet zijn inspiratie voor ne nickname toch eens gaan op zijn zeker. |
| 29 Nov 2007, 1:27 |
|
|
Rendac-supporter
den bawa heeft weer prijs olé olé
|
| 29 Nov 2007, 12:49 |
|
|
Freak
Wat ik eens zeer duidelijk zou willen zien gemaakt worden is dat FCD, geen fusieploeg meer is tussen Denderleeuw en Denderhoutem. Verdorie, maak dat eens duidelijk jongens, dat misverstand hoop ik écht zo spoedig mogelijk opgelost zien te geraken. WIJ ZIJN WEL NOG EEN FUSIE TUSSEN DENDERLEEUW EN HEKELGEM MAAR NIET MET DENDERHOUTEM.
Hoewel, zijn wij nog een fusieclub met Hekelgem, zij zijn terug herbegonnen met spelen in de provinciale, als ik het niet misheb is juist onze voorzitter de man die van Hekelgem is overgekomen. Het is maw heel jammer dat onze naam en onze kleuren destijds zijn veranderd want eigenlijk zijn wij nog steeds FC DENDERLEEUW. MAAK DAT NU EENS AUB DUIDELIJK, DANK U ![]() |
| 01 Dec 2007, 17:56 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Allez, ne copy-past gaat precies toch al!
Gezien de barre weersvoorspellingen vraag ik me af of de match morgen zal kunnen doorgaan... |
| 01 Dec 2007, 17:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vrijdagavond stond duel tussen de reserven van Racing Genk en Dender op het programma. Genk won met maar liefst 9-1.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Dec 2007, 18:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
waly 2 schreef: Wat ik eens zeer duidelijk zou willen zien gemaakt worden is dat FCD, geen fusieploeg meer is tussen Denderleeuw en Denderhoutem. Verdorie, maak dat eens duidelijk jongens, dat misverstand hoop ik écht zo spoedig mogelijk opgelost zien te geraken. WIJ ZIJN WEL NOG EEN FUSIE TUSSEN DENDERLEEUW EN HEKELGEM MAAR NIET MET DENDERHOUTEM. Hoewel, zijn wij nog een fusieclub met Hekelgem, zij zijn terug herbegonnen met spelen in de provinciale, als ik het niet misheb is juist onze voorzitter de man die van Hekelgem is overgekomen. Het is maw heel jammer dat onze naam en onze kleuren destijds zijn veranderd want eigenlijk zijn wij nog steeds FC DENDERLEEUW. MAAK DAT NU EENS AUB DUIDELIJK, DANK U ![]() dit is het duidelijkste bewijs dat er geen marginalen naar Fc denderfusie komen kijken, enkel universitairen! |
| 01 Dec 2007, 21:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Ge kenjt tein evengoed zeggen da weir nie failliet gegoan zoin oeik hein
Laat dat voor eens en voor altijd duidelijk zijn !!! |
| 01 Dec 2007, 21:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Het is inderdaad een beetje te belachelijk voor woorden ... Ze hebben in Denderleeuw nooit iemand anders uit de streek "nodig" gehad. Ze hebben het allemaal "zelf" gerealiseerd met een realistisch beleid, maar dat ze hun succes toch wel voor een "stukje" aan het geld en de spelers (dat laatste vooral wat Denderhoutem betreft dan) aan De Doncker van Hekelgem en aan Vijverman van Denderhoutem te danken hebben, dat moogt ge vooral niet zeggen. Ze blijven nog steeds FC Denderleeuw en willen al wat ze de laatste jaren aan streekploegen hebben opgeslokt het liefst zo rap mogelijk vergeten. Had het gemeentebestuur van Affligem hen niet tegenhouden, ze hadden wellicht de lichtmasten van Hekelgem nog mee verhuisd ... Ze doen maar. Ze zijn goed bezig ...
|
| 02 Dec 2007, 2:38 |
|
| Pagina 212 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 210 211 212 213 214 … 711 Volgende |