Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 Stem E.Aalst als Populairste Vlaamse club! -> www.menzo.b 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dani schreef:
Ook al krijg ik het hele forum hier op m'n kop en ook al heeft hij zich in het verleden gedragen als een beest...

Van mij krijgt De Bilde toch applaus. Daarvoor heeft hij onze club te veel schitterende momenten gegeven.
Ik krijg nog kippenvel als ik aan die tijd terugdenk.

Ik zal ook de onvergetelijke momenten die hij ons gegeven heeft, maar NOOIT krijgt die nog applaus van mij. Daarvoor is hij na zijn periode bij ons veel te diep gevallen en is het nen te grote ambetanterik.

30 Nov 2007, 14:10
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Dani schreef:
Ook al krijg ik het hele forum hier op m'n kop en ook al heeft hij zich in het verleden gedragen als een beest...

Van mij krijgt De Bilde toch applaus. Daarvoor heeft hij onze club te veel schitterende momenten gegeven.
Ik krijg nog kippenvel als ik aan die tijd terugdenk.

ik heb hem hier niet meer zien spelen, maar ik weet wel wat hij hier allemaal verwezenlijkt heeft en daarvoor ben ik hem dankbaar.

Maar hoe hij zich nu gedraagt en gedragen heeft in het verleden, no thank you, 't succes is bij dienen jongen niet naar zijn hoofd, maar er nog meters boven gestegen ze.

Ook volg ik Bartos in zijn opmerking. Als meneer goesting heeft, speelt hij bij willebroek. En dat nen andere jongen daar alle weken zijn botten afdraait is ni belangrijk. Als de Gilles het gedacht heeft, verdwijnt diene jongen uit de ploeg! Al moet je die schuld natuurlijk ook deels bij het bestuur en de trainer van willebroek leggen, ik zou hem nooit in mijn club moeten hebben...

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

30 Nov 2007, 14:10
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Bartos schreef:
Vicky schreef:
Das den eerste keer (en waarschijnlijk de laatste) dat ik de Menzo gekocht heb. En dienen mens in da gazettewinkelke mij raar bezien :grijns:

Als ge de foto's niet moet hebben, moogt ge ze aan mij geven :coolen: .

Het artikel over EA gaat wel in mijn plakboek, maar de rest van de boekske moogt ge hebben ze... Ben er niks mee!

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

30 Nov 2007, 14:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
mijn haat voor tov De Bilde is ook wel al ferm verminderd. Een fluitconcert zoals tegen Anderlecht enkele jaren geleden krijgt hij van mij ook niet. Maar applaus krijgen evenmin. De Bilde is daarvoor juist het tegenovergestelde dan wat ik van een Iendrachter verwacht. Veeel groter respect voor Cordier dan voor De Bilde.

30 Nov 2007, 14:40
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dat er De Bilde gaan uitfluiten omdat hij zich meer dan slecht gedragen heeft toen hij naar RSCA vertrok, kan ik begrijpen. Maar dat ge van hem niet moet weten omdat hij er zogezegd "zijn voeten aan veegt" bij Willebroek ?

De Bilde wou ergens voetballen en als Willebroek van oordeel is dat ze hem kunnen gebruiken, ook al moet hij door media-verplichtingen een hoop trainingen en wedstrijden missen, dan is dat toch hun zaak zeker ? Ik vind niet dat ge De Bilde daar iets kunt kwalijk nemen. Of tzou moeten zijn dat hij daar als hij komt trainen zijn voeten aan veegt en zijn egoïstische zelve speelt, maar die kans is groot zeker :mrgreen: .

Zijn analyses op de CL vind ik zo afschuwelijk nog niet, want hij heeft naar wat ik al gehoord heb toch wel genoeg verstand van voetbal om daar te zitten.

30 Nov 2007, 14:42
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
Zijn analyses op de CL vind ik zo afschuwelijk nog niet, want hij heeft naar wat ik al gehoord heb toch wel genoeg verstand van voetbal om daar te zitten.

Daar ben ik het echt niet mee eens, ik moet hem nog altijd zijn eerste deftige analyse weten geven.

30 Nov 2007, 14:46
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bartos schreef:
Jeroen schreef:

Daar ben ik het echt niet mee eens, ik moet hem nog altijd zijn eerste deftige analyse weten geven.

Ik vind nochtans dat hij tenminste zegt waar het op staat. Tis wel een fan van de "technischere" ploegen, maar das normaal zeker als analyst.

30 Nov 2007, 14:47
Vaste Waarde

Als ge een deftige analyst zijt, moet ge u eerst een beetje voorbereiden. Voorbereiden betekent hier wat opzoekingswerk verrichten. Het laatste gedeelte van dat woord (werk) is nu net iets wat Gilleke in heel zijn leven nog niet gedaan heeft. Noch op een voetbalveld, noch elders.

30 Nov 2007, 14:50
Nationale Ploeg

Hij heeft een tweetal seizoenen geleden wel onze club het allerbeste gewenst, en hoe je het draait of keert het is de grootste voetballer ooit in onze clubkleuren.

30 Nov 2007, 14:59
forumlegende

Heb hierjuist de menzo gekocht. Ben toch wat ontgoocheld. Wij hebben het lelijkste meisje gekregen....pffffff :dom: :dom: :dom:

30 Nov 2007, 15:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Dani schreef:
Heb hierjuist de menzo gekocht. Ben toch wat ontgoocheld. Wij hebben het lelijkste meisje gekregen....pffffff :dom: :dom: :dom:

ge zou beter diene foto eens inscannen ipv te klagen :grijns:

30 Nov 2007, 15:26
Ancien

Leeftijd: 65
Als Gilles komt en ik kom ook (we hebben het alle 2 nogal druk, al vermoed ik dat hij ietske meer verdient met zijn hobby's dan ik), dan zal ik zeker voor hem applaudisseren.

Gilles was de mooiste speler in het beste en meest onwaarschijnlijke seizoen dat we ooit beleefden: Club wegspelen op Olympia, een onwaarschijnlijk mooie goal thuis, een onwaarschijnlijke match op Anderlecht, 5 of 6 keren met 2-3 gaan winnen op verplaatsing, verschillende keren een 0-2 opgehaald, 7-1 tegen Oostende, 6-4 tegen Cercle, met 8 man gelijkspelen op Malinwa, als we roepen Iendracht back to glory, dat was glorie: heel voetbalminnend België praatte over niks anders dan over den Iendracht. Efkens op een rijtje: De Bilde gouden schoen (op een half jaar eerste klasse), kristallen bal en net geen topschutter in België, in het Nieuwsblad Eendracht Aalst ploeg van het jaar en Godwin Okpara speler van het jaar...

Iemand die dat voor een groot stuk mee gerealiseerd heeft, die verdient het applaus van elke supporter!

En al wat Gilles daarna wel of niet gedaan heeft, en of hij een goede of een slechte analyst is, dat doet niets ter zake. Trouwens, Gilles heeft daarna nog heel vaak met veel warmte gesproken over zijn periode bij den Iendracht, zelfs eens op BBC toen hij bij Sheffield speelde.

Met alle respect voor Cordier, en Mertens, en vele andere bejubelden (en daar heb ik echt respect voor), maar DE Bilde is echt wel een andere planeet, hoor... De Bilde was een speler die met ietsje meer inzet tot de besten van de wereld had kunnen behoren. Toen hij naar Nederland ging vochten Feyenoord en PSV om hem in te lijven: PSV kreeg hem en... werd kampioen!

Dankbaarheid, daar gaat het om, mensen, pure onberekende dankbaarheid voor één van de grootste spelers die Eendracht Aalst ooit gekend heeft.

En ik hoop dat het Eednracht-publiek niet zal nalaten om ééndrachtig die dankbaarheid te uiten!

30 Nov 2007, 18:34
forumlegende

salvador schreef:
Als Gilles komt en ik kom ook (we hebben het alle 2 nogal druk, al vermoed ik dat hij ietske meer verdient met zijn hobby's dan ik), dan zal ik zeker voor hem applaudisseren.

Gilles was de mooiste speler in het beste en meest onwaarschijnlijke seizoen dat we ooit beleefden: Club wegspelen op Olympia, een onwaarschijnlijk mooie goal thuis, een onwaarschijnlijke match op Anderlecht, 5 of 6 keren met 2-3 gaan winnen op verplaatsing, verschillende keren een 0-2 opgehaald, 7-1 tegen Oostende, 6-4 tegen Cercle, met 8 man gelijkspelen op Malinwa, als we roepen Iendracht back to glory, dat was glorie: heel voetbalminnend België praatte over niks anders dan over den Iendracht. Efkens op een rijtje: De Bilde gouden schoen (op een half jaar eerste klasse), kristallen bal en net geen topschutter in België, in het Nieuwsblad Eendracht Aalst ploeg van het jaar en Godwin Okpara speler van het jaar...

Iemand die dat voor een groot stuk mee gerealiseerd heeft, die verdient het applaus van elke supporter!

En al wat Gilles daarna wel of niet gedaan heeft, en of hij een goede of een slechte analyst is, dat doet niets ter zake. Trouwens, Gilles heeft daarna nog heel vaak met veel warmte gesproken over zijn periode bij den Iendracht, zelfs eens op BBC toen hij bij Sheffield speelde.

Met alle respect voor Cordier, en Mertens, en vele andere bejubelden (en daar heb ik echt respect voor), maar DE Bilde is echt wel een andere planeet, hoor... De Bilde was een speler die met ietsje meer inzet tot de besten van de wereld had kunnen behoren. Toen hij naar Nederland ging vochten Feyenoord en PSV om hem in te lijven: PSV kreeg hem en... werd kampioen!

Dankbaarheid, daar gaat het om, mensen, pure onberekende dankbaarheid voor één van de grootste spelers die Eendracht Aalst ooit gekend heeft.

En ik hoop dat het Eednracht-publiek niet zal nalaten om ééndrachtig die dankbaarheid te uiten!

Volledig akkoord!!!
Het beste in 34 jaar Eendracht Aalst!!

30 Nov 2007, 20:09
Ancien

salvador schreef:

Gij zijt zeker familie van hem. Kon idd een grote zijn had hij zijn verstand gebruikt ipv zijn vuisten. Van mij krijgt die geen applaus en dat moet na lecompte veruit de enige ex-eendracht speler zijn.. Ik hou zo niet van egotrippers (lees; dikkenekken). Sorry ze, kweet da het gevoelig ligt. Je hebt overal voor- en tegenstanders zekers?

30 Nov 2007, 20:44
Ancien

Leeftijd: 65
Absoluut geen familie van De Bilde.

Ik heb wel de gewoonte om de mensen niet af te rekenen op hun slechtste momenten, ander hou je maar heel weinig goede mensen over. Iedereen doet wel eens stomme dingen in zijn leven. En het is niet aan mij om te oordelen, en al zeker niet om te veroordelen.

Ik heb de gewoonte om naar het goede te kijken en daar heel veel aandacht aan te geven. Dat heb ik geleerd uit jarenlang werken met heel moeilijke jonge mensen (stukken meoilijker dan De Bilde inzijn moeilijkste momenten, vermoed ik), en dat helpt.

En ik heb ook geleerd om niet rancuneus te zijn, dat brengt niet op.

En voor mij is dit een moment om dankbaarheid te tonen voor al het toffe dat De Bilde ons in die paar jaar bijgebracht heeft, en dat is zowat het leukste wat ik in tientallen jaren Eendracht heb meegemaakt. Awel, voor mij verdient dat een applaus, heb jij een ander gedacht, het is u gegund, maar weet dat ik dat spijtig vind.

30 Nov 2007, 21:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 147 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10