|
|
| Pagina 24 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 215 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Jan schreef: Er zitten der ier precies veel met knieproblemen hé. Ja, en ook met een drankprobleem ![]() _________________ Broer van ja |
| 01 Okt 2007, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: Jan schreef: Er zitten der ier precies veel met knieproblemen hé. Ja, en ook met een drankprobleem ![]() Ja? |
| 01 Okt 2007, 21:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Jan schreef: Er zitten der ier precies veel met knieproblemen hé. Sportmannen hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Okt 2007, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Wist niet goed waar het te zetten, dus hier maar:
DAERDEN KEERT TERUG NAAR BELGIE Jos Daerden is aan zijn laatste dagen bij Metalloerg Donjetsk bezig. Eind de- ze week keert hij met zijn assistent Patrick De Wilde terug naar België. "Mijn opdracht bij Metalloerg is vol- bracht", zegt Daerden aan Sporza. "Het was de bedoeling dat ik jongeren van de beloften naar het eerste elftal zou la- ten doorstromen en dat is ook gebeurd. Het aantal buitenlanders wordt binnen- kort ook beperkt en dus gaat de club vanaf nu een andere koers varen." "De keuze voor een Oekraïense trainer is dan ook logisch." Sergej Jasjtsjenko volgt Daerden op als hoofdtrainer. "In de beker gaat het wel goed" _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 03 Dec 2007, 18:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
BVW schreef: Wist niet goed waar het te zetten, dus hier maar: DAERDEN KEERT TERUG NAAR BELGIE Jos Daerden is aan zijn laatste dagen bij Metalloerg Donjetsk bezig. Eind de- ze week keert hij met zijn assistent Patrick De Wilde terug naar België. "Mijn opdracht bij Metalloerg is vol- bracht", zegt Daerden aan Sporza. "Het was de bedoeling dat ik jongeren van de beloften naar het eerste elftal zou la- ten doorstromen en dat is ook gebeurd. Het aantal buitenlanders wordt binnen- kort ook beperkt en dus gaat de club vanaf nu een andere koers varen." "De keuze voor een Oekraïense trainer is dan ook logisch." Sergej Jasjtsjenko volgt Daerden op als hoofdtrainer. "In de beker gaat het wel goed" Meneer de wilde heeft voor de centen gekozen ge ziet waar hij nu staat "op straat "_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Dec 2007, 19:31 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Bakkie schreef: BVW schreef: Wist niet goed waar het te zetten, dus hier maar: DAERDEN KEERT TERUG NAAR BELGIE Jos Daerden is aan zijn laatste dagen bij Metalloerg Donjetsk bezig. Eind de- ze week keert hij met zijn assistent Patrick De Wilde terug naar België. "Mijn opdracht bij Metalloerg is vol- bracht", zegt Daerden aan Sporza. "Het was de bedoeling dat ik jongeren van de beloften naar het eerste elftal zou la- ten doorstromen en dat is ook gebeurd. Het aantal buitenlanders wordt binnen- kort ook beperkt en dus gaat de club vanaf nu een andere koers varen." "De keuze voor een Oekraïense trainer is dan ook logisch." Sergej Jasjtsjenko volgt Daerden op als hoofdtrainer. "In de beker gaat het wel goed" Meneer de wilde heeft voor de centen gekozen ge ziet waar hij nu staat "op straat "Da is toch met alles zo in het voetbal? ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 03 Dec 2007, 20:10 |
|
|
Junior
Bericht Re: Ex-spelers
Kristof De Saedeleer is de advocaat van Bjorn Leukemans. Was daarnet op het nieuws.
![]() |
| 24 Jan 2008, 20:33 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Heb het ook gezien. Raar om zien alleszins...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 24 Jan 2008, 22:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bericht Re:
WALDAN schreef: Veurig joar uk geopereerd deur Moeyersoons en hebde mij al isj zien loeipen !! kem gin kloagen ![]() Vorige week zaterdagnacht was het ietske minder, maar het kan ook aan de drank gelegen hebben. I say no more besteken ![]() _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 26 Jan 2008, 2:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Jurgen Landuyt pakte intussen 6 op 6 met Bornem en afgelopen zondag scoorde hij zelfs in de met 7-0 gewonnen match tegen Borgerhout. Hij kopte een hoekschop binnen. Ook Nourdine Boussoufa begon voor het eerst in de basis en bedankte met een doelpunt
|
| 05 Feb 2008, 21:01 |
|
|
Scholier
zwawi schreef: Jurgen Landuyt pakte intussen 6 op 6 met Bornem en afgelopen zondag scoorde hij zelfs in de met 7-0 gewonnen match tegen Borgerhout. Hij kopte een hoekschop binnen. Ook Nourdine Boussoufa begon voor het eerst in de basis en bedankte met een doelpunt 7-0 jonges :s da hebben wij in slechte tijden hier zelf ni meegemaakt Hoe zit het me ons 2 ex-keepers sulmon en van den abeele eigenlijk? Hoor daar bijna nx van. |
| 08 Feb 2008, 18:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik herinner mij anders wel een 2-7 (ofzoiets) thuis tegen Tubeke, dat zal niet veel beter geweest zijn :)
|
| 08 Feb 2008, 18:26 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: Ik herinner mij anders wel een 2-7 (ofzoiets) thuis tegen Tubeke, dat zal niet veel beter geweest zijn :) twas idd 2-7 tegen tubeke en da was als ik me ni vergis op de 5den oktober(jaartal ontglipt mij ma ik vermoed da et ons 1ste jaar trg in 2de was) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 08 Feb 2008, 19:00 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Dries schreef: Jeroen schreef: Ik herinner mij anders wel een 2-7 (ofzoiets) thuis tegen Tubeke, dat zal niet veel beter geweest zijn :) twas idd 2-7 tegen tubeke en da was als ik me ni vergis op de 5den oktober(jaartal ontglipt mij ma ik vermoed da et ons 1ste jaar trg in 2de was) idd was in ons 1ste seizoen in 2de. kdenk zelfs da we 1-0 voorkwamen (is eigenlijk meer iets vert EA Archief zeker )_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Feb 2008, 19:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Bericht Re: Re:
wheel's armée schreef: WALDAN schreef: Veurig joar uk geopereerd deur Moeyersoons en hebde mij al isj zien loeipen !! kem gin kloagen ![]() Vorige week zaterdagnacht was het ietske minder, maar het kan ook aan de drank gelegen hebben. I say no more besteken ![]() Ikke drinken da kan nie ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 08 Feb 2008, 20:28 |
|
| Pagina 24 van 215 |
[ 3213 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 215 Volgende |