|
|
| Pagina 46 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Jan schreef: placietjen schreef: ge zijt mis hoor ![]() Haha, Gijzegem Vaneigest gaat hier de mist in Was dan ook maar een gokje he
Ge kunt precies toch niet antwoorden op mijn vraag |
| 05 Dec 2007, 8:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: placietjen schreef: ge zijt mis hoor ![]() Haha, Gijzegem Vaneigest gaat hier de mist in Was dan ook maar een gokje he Ge kunt precies toch niet antwoorden op mijn vraag Paas miste volgens mij zeker ene (op de lat denk ik). En den andere ... even peizen ... kan het dat De Vleeschauwer ene miste? Ik herinner me alleszins nog dat het ijzig koud was, een strontmatch was en dat Benali in de verlengingen nog een afgekeurde goal maakte, zijn enige goal ooit voor Aalst peis ek . |
| 05 Dec 2007, 10:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Jan schreef: placietjen schreef: ge zijt mis hoor ![]() Haha, Gijzegem Vaneigest gaat hier de mist in Was dan ook maar een gokje he Ge kunt precies toch niet antwoorden op mijn vraag Paas miste volgens mij zeker ene (op de lat denk ik). En den andere ... even peizen ... kan het dat De Vleeschauwer ene miste? Ik herinner me alleszins nog dat het ijzig koud was, een strontmatch was en dat Benali in de verlengingen nog een afgekeurde goal maakte, zijn enige goal ooit voor Aalst peis ek .whoehoe, vraag die zelfs Bartos niet volledig just heeft
Ge zit er wel dicht tegen... |
| 05 Dec 2007, 11:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Gijzegem Vaneigest schreef: whoehoe, vraag die zelfs Bartos niet volledig just heeft Ge zit er wel dicht tegen... Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? |
| 05 Dec 2007, 11:41 |
|
|
Die bekermatch tegen Beerschot was trouwens het debuut van de toen piepjonge Sammy Van Den Bossche, hij viel bij de rust in en speelde nog een dijk van een match.
|
| 05 Dec 2007, 11:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
weet nu iemand al iet meer over die goal van okpara, kzou da nu toch wel zeker willen weten
_________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2007, 12:10 |
|
|
Mariner schreef: weet nu iemand al iet meer over die goal van okpara, kzou da nu toch wel zeker willen weten Ik heb het opgegeven . Ik dacht dat het thuis was, maar kan er niet meer opkomen tegen wie. |
| 05 Dec 2007, 12:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bartos schreef: Mariner schreef: weet nu iemand al iet meer over die goal van okpara, kzou da nu toch wel zeker willen weten Ik heb het opgegeven . Ik dacht dat het thuis was, maar kan er niet meer opkomen tegen wie.ik denk dat de goal van okpara die ik bedoel in het seizoen 91-92 was, als we 1 jaar zijn overgegaan en direct gezakt. _________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2007, 12:20 |
|
|
forumlegende
Speelde die toen al bij ons? Dat was de tijd van Mario Krohm en consoorten...
|
| 05 Dec 2007, 13:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Yep, was er toen ook al bij, piepjong, en scoorde inderdaad de 4-1 op Anderlecht.
|
| 05 Dec 2007, 14:25 |
|
|
Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: whoehoe, vraag die zelfs Bartos niet volledig just heeft Ge zit er wel dicht tegen... Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? Niemand anders die een gokje durft wagen ? |
| 05 Dec 2007, 14:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nog een vraagske:
-Een match die in mijn geheugen gebrand blijft is een 1-0 overwinning thuis tegen Standard Luik. De 1-0 werd gescoord op vrije trap (schitterend binnengetrapt), een vijftal minuten voor het einde. Nu is de vraag: Wie scoorde deze vrije trap ? (of stel ik weer een tè gemakkelijke vraag ? |
| 05 Dec 2007, 14:39 |
|
|
Jeroen schreef: Nog een vraagske: -Een match die in mijn geheugen gebrand blijft is een 1-0 overwinning thuis tegen Standard Luik. De 1-0 werd gescoord op vrije trap (schitterend binnengetrapt), een vijftal minuten voor het einde. Nu is de vraag: Wie scoorde deze vrije trap ? (of stel ik weer een tè gemakkelijke vraag ? P. Van der Heyden ? Of was dat een andere MATS ? |
| 05 Dec 2007, 14:42 |
|
|
Jeroen schreef: Nog een vraagske: -Een match die in mijn geheugen gebrand blijft is een 1-0 overwinning thuis tegen Standard Luik. De 1-0 werd gescoord op vrije trap (schitterend binnengetrapt), een vijftal minuten voor het einde. Nu is de vraag: Wie scoorde deze vrije trap ? (of stel ik weer een tè gemakkelijke vraag ? Nog enen die hier grandioos de mist in gaat met zijn vraag .
Een wereldgoal (van Peter Van Der Heyden) was het zonder twijfel en het stadion daverde zoals zelden tevoren, maar een vrije trap was het dus niet. Peter Van Der Heyden zette eerst twee man de wind in alvorens den bal heerlijk buiten het bereik van Runje in de winkelhaak te draaien. De goal zou uiteindelijk als derde mooiste van het jaar verkozen worden (tweede werd de wereldgoal van Urban in Moeskroen). |
| 05 Dec 2007, 14:44 |
|
|
forumlegende
Hebben we met de goal van Geoffrey Claeys op -waar anders- STVV ook geen topdrie gehaald van mooiste doelpunt?
|
| 05 Dec 2007, 14:47 |
|
| Pagina 46 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 113 Volgende |