|
|
| Pagina 86 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Boto is natuurlijk ook niet van de grootste. Boto is echt wel nog ne kop groter als den diene van Appelterre en is vooral ook iemand die heel sterk op zijn benen staat. Voor het overige vind ik toch ook dat er ne spits moet bijkomen, want Boto lijkt toch regelmatig eens geblesseerd te zijn en veel wisselmogelijkheden hebt ge momenteel niet voor hem. Melkert is dan inderdaad wel iemand die vorig seizoen bewees wat in zijn mars te hebben. Al is die ook dikwijls geblesseerd natuurlijk. De vraag is ook of er gezocht wordt naar iemand voor ons in noodgevallen een dienst te bewijzen of ze echt al iemand zoeken die met het oog op volgend seizoen (en al gelijk in welke divisie we dan zullen spelen, ons bestuur zal volgend seizoen zeker een ploeg niveau subtop tweede klasse op de been willen brengen, dat hebben we nu eigenlijk zelfs al) een echte versterking kan blijken. |
| 04 Dec 2007, 15:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop ook op een extra spits en ik denk dat het het beste is om direct voor enen te gaan die ook naar volgend seizoen een versterking kan betekenen. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar k heb alle vertrouwen in ons bestuur. En als er momenteel zo genen beschikbaar is, kunnen ze nog altijd voor ne goeien depanneur gaan.
Toch even vermelden dat mijn hoop op een extra spits, geen wantrouwen naar Boto is. Cedric is goed bezig, maar is nogal blessuregevoelig en er moet toch altijd een goed alternatief zijn. |
| 04 Dec 2007, 15:10 |
|
|
Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik merkte vorig jaar bij die boeren van wetteren een goed spitske op...
Tis alleen mss de naam die niet naar de zin van sommigen zal zijn. Persoons (Mattis), zit momenteel bij kvsk united en krijgt daar blijkbaar ook ni echt de kans! Uiteindelijk weten we da hij dit niveau aankan want 14 goals bij wetteren maak je volgens mij ni zomaar (aangezien die kut ploeg geen 2 kansen bij elkaar kan voetballen) tzal wel weer voor veel protest zorgen maar ik vind het allesinds een optie die we moeten bekijken! Think about it |
| 05 Dec 2007, 0:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
stijntje schreef: Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik merkte vorig jaar bij die boeren van wetteren een goed spitske op... Tis alleen mss de naam die niet naar de zin van sommigen zal zijn. Persoons (Mattis), zit momenteel bij kvsk united en krijgt daar blijkbaar ook ni echt de kans! Uiteindelijk weten we da hij dit niveau aankan want 14 goals bij wetteren maak je volgens mij ni zomaar (aangezien die kut ploeg geen 2 kansen bij elkaar kan voetballen) tzal wel weer voor veel protest zorgen maar ik vind het allesinds een optie die we moeten bekijken! Think about it Awel, ik zal den eersten zijn die er negatief op reageert: laat dat stukske arrogantie maar in het verre Limburg zitten. Een Persoons moet nooit meer onze clubkleuren verdedigen, hoe "goed" hij ook mag zijn. |
| 05 Dec 2007, 1:28 |
|
|
Rendac-supporter
Jeroen schreef: stijntje schreef: Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik merkte vorig jaar bij die boeren van wetteren een goed spitske op... Tis alleen mss de naam die niet naar de zin van sommigen zal zijn. Persoons (Mattis), zit momenteel bij kvsk united en krijgt daar blijkbaar ook ni echt de kans! Uiteindelijk weten we da hij dit niveau aankan want 14 goals bij wetteren maak je volgens mij ni zomaar (aangezien die kut ploeg geen 2 kansen bij elkaar kan voetballen) tzal wel weer voor veel protest zorgen maar ik vind het allesinds een optie die we moeten bekijken! Think about it Awel, ik zal den eersten zijn die er negatief op reageert: laat dat stukske arrogantie maar in het verre Limburg zitten. Een Persoons moet nooit meer onze clubkleuren verdedigen, hoe "goed" hij ook mag zijn. als ik me niet vergis zit er nog een jongere persoons in de jeugd bij aalst. of tmoet zijn dat die intussen ook weg is. wat als die dan ooit doorbreekt??? |
| 05 Dec 2007, 12:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
piwi from FCD schreef: Jeroen schreef: stijntje schreef: Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik merkte vorig jaar bij die boeren van wetteren een goed spitske op... Tis alleen mss de naam die niet naar de zin van sommigen zal zijn. Persoons (Mattis), zit momenteel bij kvsk united en krijgt daar blijkbaar ook ni echt de kans! Uiteindelijk weten we da hij dit niveau aankan want 14 goals bij wetteren maak je volgens mij ni zomaar (aangezien die kut ploeg geen 2 kansen bij elkaar kan voetballen) tzal wel weer voor veel protest zorgen maar ik vind het allesinds een optie die we moeten bekijken! Think about it Awel, ik zal den eersten zijn die er negatief op reageert: laat dat stukske arrogantie maar in het verre Limburg zitten. Een Persoons moet nooit meer onze clubkleuren verdedigen, hoe "goed" hij ook mag zijn. als ik me niet vergis zit er nog een jongere persoons in de jeugd bij aalst. of tmoet zijn dat die intussen ook weg is. wat als die dan ooit doorbreekt??? Die gast is een doelman maar is volgens mij al vertrokken. Tegen die jongen heb ik niks, zolang hij maar niet begint te lijken op Koentje en Mattis |
| 05 Dec 2007, 12:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
piwi from FCD schreef: Jeroen schreef: Awel, ik zal den eersten zijn die er negatief op reageert: laat dat stukske arrogantie maar in het verre Limburg zitten. Een Persoons moet nooit meer onze clubkleuren verdedigen, hoe "goed" hij ook mag zijn. als ik me niet vergis zit er nog een jongere persoons in de jeugd bij aalst. of tmoet zijn dat die intussen ook weg is. wat als die dan ooit doorbreekt??? Dat is Ruben, die vorig seizoen nog enkele keren op de bank zat toen Sulmon geblesseerd was. Maar als ik me niet vergis, speelt die niet meer voor ons. |
| 05 Dec 2007, 12:05 |
|
|
Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is.
|
| 05 Dec 2007, 12:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. ² |
| 05 Dec 2007, 12:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ruben is idd ook weg en dat is zowel sportief als extra-sportief zeker geen verlies! (ook hij had Persoons-kuren!).
En over Mattis, laat ze maar nen anderen zoeken ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 05 Dec 2007, 13:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
uit goede bron heb ik vernomen dat Goossens naar waasland zou gaan.
_________________ Op naar 2 de klas |
| 05 Dec 2007, 17:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
alstublieft jongens, begin hier weer geen dingen te posten met de woorden " uit goede bron heb ik vernomen" eh, dat zaait onrust
![]() _________________
|
| 05 Dec 2007, 17:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. Nen arrogante mens met andere woorden. ![]() |
| 05 Dec 2007, 20:42 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
rivelinho schreef: Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. Nen arrogante mens met andere woorden. ![]() ![]() |
| 05 Dec 2007, 20:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. Nen arrogante mens met andere woorden. ![]() Past op wa dagge zegt hé want mss leest hij mee en komt hij noste week af: "seg, diene rivelinho wie is da jong? Ik bennekik nie arrogant" |
| 05 Dec 2007, 20:45 |
|
| Pagina 86 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 84 85 86 87 88 … 149 Volgende |