|
|
| Pagina 47 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bartos schreef: Jeroen schreef: Nog een vraagske: -Een match die in mijn geheugen gebrand blijft is een 1-0 overwinning thuis tegen Standard Luik. De 1-0 werd gescoord op vrije trap (schitterend binnengetrapt), een vijftal minuten voor het einde. Nu is de vraag: Wie scoorde deze vrije trap ? (of stel ik weer een tè gemakkelijke vraag ? Nog enen die hier grandioos de mist in gaat met zijn vraag .Een wereldgoal (van Peter Van Der Heyden) was het zonder twijfel en het stadion daverde zoals zelden tevoren, maar een vrije trap was het dus niet. Peter Van Der Heyden zette eerst twee man de wind in alvorens den bal heerlijk buiten het bereik van Runje in de winkelhaak te draaien. De goal zou uiteindelijk als derde mooiste van het jaar verkozen worden (tweede werd de wereldgoal van Urban in Moeskroen). Dacht ik dus ook... ![]() |
| 05 Dec 2007, 14:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Dani schreef: Hebben we met de goal van Geoffrey Claeys op -waar anders- STVV ook geen topdrie gehaald van mooiste doelpunt? Dat weet ik niet meer zeker, maar dat was wel een ferme goal, vanop 30 meter los den haak in. |
| 05 Dec 2007, 14:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
AlostanA schreef: Yep, was er toen ook al bij, piepjong, en scoorde inderdaad de 4-1 op Anderlecht. ik was nog erg jong toen, met mijne pa mee naar anderlecht, ik denk zelfs hun eerste officiele match in hun nieuw constant vandenstock stadion._________________ www.spionkoplede.com |
| 05 Dec 2007, 14:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Jeroen schreef: Nog een vraagske: -Een match die in mijn geheugen gebrand blijft is een 1-0 overwinning thuis tegen Standard Luik. De 1-0 werd gescoord op vrije trap (schitterend binnengetrapt), een vijftal minuten voor het einde. Nu is de vraag: Wie scoorde deze vrije trap ? (of stel ik weer een tè gemakkelijke vraag ? Nog enen die hier grandioos de mist in gaat met zijn vraag .Een wereldgoal (van Peter Van Der Heyden) was het zonder twijfel en het stadion daverde zoals zelden tevoren, maar een vrije trap was het dus niet. Peter Van Der Heyden zette eerst twee man de wind in alvorens den bal heerlijk buiten het bereik van Runje in de winkelhaak te draaien. De goal zou uiteindelijk als derde mooiste van het jaar verkozen worden (tweede werd de wereldgoal van Urban in Moeskroen). Tis lang geleden hé, maar twas Peter Van Der Heyden en het was in den haak, dat wist ik nog |
| 05 Dec 2007, 15:01 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Gijzegem Vaneigest schreef: Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: whoehoe, vraag die zelfs Bartos niet volledig just heeft Ge zit er wel dicht tegen... Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? Niemand anders die een gokje durft wagen ? Allez dan, Yves Vanderhaeghen? |
| 05 Dec 2007, 15:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Urzua schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Bartos schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: whoehoe, vraag die zelfs Bartos niet volledig just heeft Ge zit er wel dicht tegen... Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? Niemand anders die een gokje durft wagen ? Allez dan, Yves Vanderhaeghen? Mooi zo , Paas en Yves konden idd niet scoren voor E.A. Weet er trouwens nog iemand wie de 0-1 kon scoren op Harelbeke één ronde eerder ? |
| 05 Dec 2007, 15:04 |
|
|
forumlegende
Cooreman?
|
| 05 Dec 2007, 15:38 |
|
|
Dani schreef: Cooreman? Nope |
| 05 Dec 2007, 16:32 |
|
|
Gijzegem Vaneigest schreef: Bakkie schreef: Smetje schreef: Bakkie schreef: Sofia - Aalst Paas ging er in de 89ste min uit door wie werd hij vervangen. Carlos Junior? Neen die was het niet. Voor wat het nog waard is: 't was Kanu die in de plaats van Paas kwam |
| 06 Dec 2007, 20:19 |
|
|
Freak
geert mariman liep ooit een dubbele beenbreuk op, tegen welke ploeg was dit?
|
| 06 Dec 2007, 20:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gijzegem Vaneigest schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Bakkie schreef: Smetje schreef: Bakkie schreef: Sofia - Aalst Paas ging er in de 89ste min uit door wie werd hij vervangen. Carlos Junior? Neen die was het niet. Voor wat het nog waard is: 't was Kanu die in de plaats van Paas kwam Juist vaneigest _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Dec 2007, 20:56 |
|
|
Vaste Waarde |
Bericht Re: neverending quiz
vaneigest just zeker
![]() _________________
|
| 07 Dec 2007, 21:14 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Volgende vraag dan maar:
In de thuiswedstrijd tegen Harelbeke (ik gok in '96) stonden we 1-0 voor toen zij voor de eerste keer over de helft kwamen en een vrije trap van zeer ver in de winkelhaak binnenkegelden. Van wie kwam die Harelbeekse schicht? (nog steeds hartzeer als ik eraan denk..) |
| 10 Dec 2007, 17:45 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 14 Jul 2007, 11:58 Berichten: 165 |
Bericht Re:
El Corredor schreef: geert mariman liep ooit een dubbele beenbreuk op, tegen welke ploeg was dit? _________________ Op naar 2 de klas |
| 10 Dec 2007, 18:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Thomatt schreef: Volgende vraag dan maar: In de thuiswedstrijd tegen Harelbeke (ik gok in '96) stonden we 1-0 voor toen zij voor de eerste keer over de helft kwamen en een vrije trap van zeer ver in de winkelhaak binnenkegelden. Van wie kwam die Harelbeekse schicht? (nog steeds hartzeer als ik eraan denk..) Joris de tollenaere _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2007, 18:28 |
|
| Pagina 47 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 45 46 47 48 49 … 113 Volgende |