|
|
| Pagina 221 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 219 220 221 222 223 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: de Dendertopic
dender-fan schreef: Jeroen schreef: geeroms_fcd schreef: boris clitoris schreef: Boskamp zat in Studio 1 vandaag. Toen het over Hadji ging werd hij redelijk scherp aangepakt door Vandenbempt, die zei dat Boskamp de eerste was om te praten over jong talent maar dat hij dan wel nen buitenlander van 36 zou halen, die blijkbaar in 2de klasse in Luxemburg speelde. Hij heeft een punt Voor de rest, Boskamp blijft toch ne schitterende gast om bezig te zien! Maar hij ziet er verdomme nie gezond uit! ![]() maar je vergeet er bij te zeggen dat vandenbempt boskamp wel moest gelijk geven toen hij zei dat dat was om meer rust te brengen en dender in eerste te klasse helpen te houden "rust brengen". Dat kan in tweede provinciale misschien, maar als je op het hoogste niveau wilt meedraaien moet je condititie toch ook nog zéér sterk zijn... Het wordt afwachten, tkan een hele goeie blijken maar tkan ook de flop van het jaar worden. Zo'n risico neem je nu eenmaal bij die transfers. Jullie weten dan ook alles van op het hoogste niveau mee kunnen hé. ![]() Jullie weten enkel wat het is om op staart niveau mee te kunnen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2007, 20:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
na jarenlang een vaste waarde in eerste te zijn, met een massa volk uit als thuis hebben wij daar wel enige ervaring mee..
FCV Dender, de grijze muis der grijze muizen, daar kunnen we niet tegen op ![]() |
| 10 Dec 2007, 20:50 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 10 Dec 2007, 20:42 Berichten: 39 |
piwi from FCD schreef: Bartos schreef: piwi from FCD schreef: maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Ik peis dat ze der in Luik al wakker van liggen .hopelijk onderschatten ze ons he. en wie weet dan he, stunten is steeds mogelijk. maar voor hetzelfde geld krijgen we natuurlijk klop. soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Ja, nu den Arnold in de lappenmand ligt. Ondertussen weten ze ook al wat het is om in derde te spelen. Het is niet meer zo gemakkelijk als in vierde. Maar dat wisten ze "natuurlijk" al. |
| 10 Dec 2007, 20:54 |
|
|
Iendracht.be - beheer
FCD 4-life schreef: piwi from FCD schreef: Bartos schreef: piwi from FCD schreef: maar we zullen standard alvast een warme ontvangst geven Ik peis dat ze der in Luik al wakker van liggen .hopelijk onderschatten ze ons he. en wie weet dan he, stunten is steeds mogelijk. maar voor hetzelfde geld krijgen we natuurlijk klop. soit, zie eerst da jullie nog eens winnen ![]() Ja, nu den Arnold in de lappenmand ligt. Ondertussen weten ze ook al wat het is om in derde te spelen. Het is niet meer zo gemakkelijk als in vierde. Maar dat wisten ze "natuurlijk" al. ![]() |
| 10 Dec 2007, 20:54 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Casual1919 schreef: Ze gaan daar wel nogal op de man spelen op dat forum. Nu uitdagen over enkele weken onzichtbaar en muisstil wezen. Wat een wankers ... Ik ga hun forum ook niet meer lezen want uiteindelijk maak je jezelf er alleen maar druk in en zie je ze 13/01 toch niet. ![]() 't is enorm, verwijten, verwijten en nog isj verwijten, en de 14den is't weer van "'k em klop gehad van da krapuul" ![]() |
| 10 Dec 2007, 21:21 |
|
|
Citeer: FCD tot in de kist Hevige fan Hevige fan Geregistreerd op: 9-6-2005 Berichten: 951 Woonplaats: Erembodegem Nieuw berichtGeplaatst: Mon Dec 10, 2007 16:41 Onderwerp: Reageer met quote De grootste marginaal van OILSJT:met name boris clitoris ,heeft nog nooit voetbal gezien en 't is de grootste blaaskaak op hun forum.Tot 13 januari ,boriske en pakt u ne grote kruiwagen zakdoeken mee Laughing Den Boris is populair bij de buren. ![]() |
| 10 Dec 2007, 21:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
CeltiC1919 schreef: Casual1919 schreef: Ze gaan daar wel nogal op de man spelen op dat forum. Nu uitdagen over enkele weken onzichtbaar en muisstil wezen. Wat een wankers ... Ik ga hun forum ook niet meer lezen want uiteindelijk maak je jezelf er alleen maar druk in en zie je ze 13/01 toch niet. ![]() 't is enorm, verwijten, verwijten en nog isj verwijten, en de 14den is't weer van "'k em klop gehad van da krapuul" ![]() En thuis tegen mama zeggen dat ze gevallen zijn ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 10 Dec 2007, 21:27 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
CeltiC1919 schreef: Citeer: FCD tot in de kist Hevige fan Hevige fan Geregistreerd op: 9-6-2005 Berichten: 951 Woonplaats: Erembodegem Nieuw berichtGeplaatst: Mon Dec 10, 2007 16:41 Onderwerp: Reageer met quote De grootste marginaal van OILSJT:met name boris clitoris ,heeft nog nooit voetbal gezien en 't is de grootste blaaskaak op hun forum.Tot 13 januari ,boriske en pakt u ne grote kruiwagen zakdoeken mee Laughing Den Boris is populair bij de buren. ![]() ![]() _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 10 Dec 2007, 21:30 |
|
|
ik heb trouwens nog een kwisvraag:
Afgelopen weekend speelde FC DENDER tegen ZULTE-WAREGEM, wie kan zeggen hoeveel ploegen er eigenlijk in totaal op dat veld stonden???? Laatst gewijzigd door CeltiC1919 op 10 Dec 2007, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 10 Dec 2007, 21:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
CeltiC1919 schreef: Citeer: FCD tot in de kist Hevige fan Hevige fan Geregistreerd op: 9-6-2005 Berichten: 951 Woonplaats: Erembodegem Nieuw berichtGeplaatst: Mon Dec 10, 2007 16:41 Onderwerp: Reageer met quote De grootste marginaal van OILSJT:met name boris clitoris ,heeft nog nooit voetbal gezien en 't is de grootste blaaskaak op hun forum.Tot 13 januari ,boriske en pakt u ne grote kruiwagen zakdoeken mee Laughing Den Boris is populair bij de buren. ![]() Dienen FCD tot in de kist das daar een echt fenomeen bij die mannen, echt waar. Ze duwen daar de grootste debielen bij mekaar en nog steekt diene der ver boven uit qua dommigheid . |
| 10 Dec 2007, 21:35 |
|
|
Bartos schreef: Dienen FCD tot in de kist das daar een echt fenomeen bij die mannen, echt waar. Ze duwen daar de grootste debielen bij mekaar en nog steekt diene der ver boven uit qua dommigheid ..... in het land der blinden.......... ![]() |
| 10 Dec 2007, 21:37 |
|
|
Rendac-supporter
CeltiC1919 schreef: ik heb trouwens nog een kwisvraag: Afgelopen weekend speelde FC DENDER tegen ZULTE-WAREGEM, wie kan zeggen hoeveel ploegen er eigenlijk in totaal op dat veld stonden???? 2 ploegen die een klaske of 2 hoger staan dan jullie ![]() |
| 10 Dec 2007, 21:40 |
|
|
Vaste Waarde
piwi from FCD schreef: CeltiC1919 schreef: ik heb trouwens nog een kwisvraag: Afgelopen weekend speelde FC DENDER tegen ZULTE-WAREGEM, wie kan zeggen hoeveel ploegen er eigenlijk in totaal op dat veld stonden???? 2 ploegen die een klaske of 2 hoger staan dan jullie ![]() Man man, de nieuwe geert hoste is geboren!! Tranen in mn ogen. Nog van dat man ![]() _________________ Broer van ja |
| 10 Dec 2007, 21:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Piwi genietj ervan.
Weir emmen in den toid oeik zoe gepeist, et kan rap kiéren zelle. Mor bé ons was da hoogheidswaanzin, be eir gewoein de foiten zeker hein. As ge op't enje van't sezoen 4de oindigt en europees speljt, tein kejje mss al isj vergeloiken. Zoelank dat da nie et geval es ejje geir gién bién vér op te stoan. _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 10 Dec 2007, 21:46 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
FCD 4-life schreef: Ondertussen weten ze ook al wat het is om in derde te spelen. Het is niet meer zo gemakkelijk als in vierde. Maar dat wisten ze "natuurlijk" al. Ja want we doen het heel slecht hé... Man man man, nog nooit gezien hoeveel debielen daar bij elkaar zitten. Ik kan me voorstellen dat Marcel (den enigen Denderleeuwnaar met internet die de Nederlandse taal machtig is) zich enorm kan ergeren aan zijn mede-supporters. En nu ben ik blijkbaar al grof wild op het debielenforum? Niet dat ik er ooit geregistreerd was ofzo... Ne mens blijft dan weg om geen onrust te stoken, dan hebt ge het toch nog aan uw been sèg. Straf! Ik ga alleszins niet komen kijken den 13den, kwestie van niet in mijn broek te moeten pissen... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 10 Dec 2007, 21:53 |
|
| Pagina 221 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 219 220 221 222 223 … 711 Volgende |