|
|
| Pagina 87 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 149 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
rivelinho schreef: Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. Nen arrogante mens met andere woorden. ![]() ![]() |
| 05 Dec 2007, 20:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Jan schreef: rivelinho schreef: Bartos schreef: Wat diene Mattis trouwens betreft, daar gaat het mij al zelfs geeneens om zijnen achternaam, maar het feit is dat het een serieus stuk pretentie is en dat het een stuk rot karakter is. Nen arrogante mens met andere woorden. ![]() Past op wa dagge zegt hé want mss leest hij mee en komt hij noste week af: "seg, diene rivelinho wie is da jong? Ik bennekik nie arrogant" ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 05 Dec 2007, 20:49 |
|
|
Freak
Dannyp98 schreef: uit goede bron heb ik vernomen dat Goossens naar waasland zou gaan. op congé?? |
| 06 Dec 2007, 20:48 |
|
|
Freak
piwi from FCD schreef: Jeroen schreef: stijntje schreef: Ik weet niet wat jullie er van vinden maar ik merkte vorig jaar bij die boeren van wetteren een goed spitske op... Tis alleen mss de naam die niet naar de zin van sommigen zal zijn. Persoons (Mattis), zit momenteel bij kvsk united en krijgt daar blijkbaar ook ni echt de kans! Uiteindelijk weten we da hij dit niveau aankan want 14 goals bij wetteren maak je volgens mij ni zomaar (aangezien die kut ploeg geen 2 kansen bij elkaar kan voetballen) tzal wel weer voor veel protest zorgen maar ik vind het allesinds een optie die we moeten bekijken! Think about it Awel, ik zal den eersten zijn die er negatief op reageert: laat dat stukske arrogantie maar in het verre Limburg zitten. Een Persoons moet nooit meer onze clubkleuren verdedigen, hoe "goed" hij ook mag zijn. als ik me niet vergis zit er nog een jongere persoons in de jeugd bij aalst. of tmoet zijn dat die intussen ook weg is. wat als die dan ooit doorbreekt??? ' t enigste da dienen mag doen is zoin bienj breken ein!! Deerbreken magem loaten |
| 06 Dec 2007, 20:49 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 05 Mar 2007, 18:31 Berichten: 40 Locatie: Denderleeuw Website: http://www.fcvdendereh.be WLM: [email protected] |
Mattis de broer van...
een hele goede spits hoor zeker voor derde volgens mij toch niet zo een rot karakter tis een werker een vroeter en pikt regelmatig zen goaltje mee _________________ FC Dender dé ploeg van de denderstreek!!!! |
| 06 Dec 2007, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re:
fc denderboy schreef: Mattis de broer van... een hele goede spits hoor zeker voor derde volgens mij toch niet zo een rot karakter tis een werker een vroeter en pikt regelmatig zen goaltje mee over ne (om het met een denders-modewoord te zeggen)marginaal gesproken, met carnaval op de autokes schoppen maar gelek de eerste de beste janet gaan lopen als er enen uit komt, persoonlijk meegemaakt, laat da ongedierte maar waar het is ![]() |
| 08 Dec 2007, 18:28 |
|
|
Bericht Re: Transfers 2007-2008
Gisteren tijdens een etentje onder collega's hoorde ik een supporter van sottegem zeggen dat EA met een aanvaller van diezelfde ploeg(een zekere Moreels)zou gepraat hebben.Kent iemand deze speler?
|
| 09 Dec 2007, 21:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
E.A. men 2de vraa schreef: Gisteren tijdens een etentje onder collega's hoorde ik een supporter van sottegem zeggen dat EA met een aanvaller van diezelfde ploeg(een zekere Moreels)zou gepraat hebben.Kent iemand deze speler? Er spelen daar twee van die Moreelskes ene Wouter 3 goals en brecht 1 goal gemaakt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Dec 2007, 21:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: E.A. men 2de vraa schreef: Gisteren tijdens een etentje onder collega's hoorde ik een supporter van sottegem zeggen dat EA met een aanvaller van diezelfde ploeg(een zekere Moreels)zou gepraat hebben.Kent iemand deze speler? Er spelen daar twee van die Moreelskes ene Wouter 3 goals en brecht 1 goal gemaakt. Ik had in het tussenseizoen al opgevangen dat ze geinteresseerd zouden zijn in die broers. Maar blijkbaar is er toen niets van gekomen. |
| 09 Dec 2007, 23:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Het gaat hier over Brecht en Wouter Moreels. Brecht is een centrale verdediger en Wouter een flankaanvaller zoals Aelbrecht en Claessens. Da zijn allebei goeie spelers zenne maar toch niet de spits waar we met nieuwjaar moeten voor gaan.
|
| 10 Dec 2007, 9:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
zwawi schreef: Het gaat hier over Brecht en Wouter Moreels. Brecht is een centrale verdediger en Wouter een flankaanvaller zoals Aelbrecht en Claessens. Da zijn allebei goeie spelers zenne maar toch niet de spits waar we met nieuwjaar moeten voor gaan. Da zal sowieso pas voor volgend seizoen zijn, want we mogen tijdens de winterstop enkel spelers van eerste of tweede klasse aanwerven. |
| 10 Dec 2007, 9:31 |
|
|
Ik weet ni of der hier iets van geweten is, maar bij ons op het forum gaat het de ronde dat Daniel Chavez (ge weet wel diene Peruviaanse krullenbol) zou uitgeleend worden aan Aalst...
Hebben jullie hier al iets van gehoord? Nen kwakkel of waarheid? |
| 11 Dec 2007, 12:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fc-Bruges schreef: Ik weet ni of der hier iets van geweten is, maar bij ons op het forum gaat het de ronde dat Daniel Chavez (ge weet wel diene Peruviaanse krullenbol) zou uitgeleend worden aan Aalst... Hebben jullie hier al iets van gehoord? Nen kwakkel of waarheid? Om eerlijk te zijn, ik geloof er niks van. Maar als het zo is, een fantastische versterking hé gasten, das ne speler voor eerste klasse. |
| 11 Dec 2007, 12:52 |
|
|
Zolang het nergens op een officiële site staat geloof ik der ook ni te veel van.
Al kan ik de redenering wel enigszins volgen. Bij ons komt hij (bijna) niet aan spelen toe, bij de beloften leert hij niets, dan kan hij beter matchen spelen met inzet, bij een ploeg waar er druk is, die aanvallend voetbal brengt. Het zou in alle geval geen slechte zaak zijn voor beide ploegen, we zien wel wat er van in huis komt. |
| 11 Dec 2007, 13:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Fc-Bruges schreef: Zolang het nergens op een officiële site staat geloof ik der ook ni te veel van. Al kan ik de redenering wel enigszins volgen. Bij ons komt hij (bijna) niet aan spelen toe, bij de beloften leert hij niets, dan kan hij beter matchen spelen met inzet, bij een ploeg waar er druk is, die aanvallend voetbal brengt. Het zou in alle geval geen slechte zaak zijn voor beide ploegen, we zien wel wat er van in huis komt. Inderdaad. Ergens zou het wel kunnen kloppen hoor, aangezien we maar spelers uit eerste en tweede kunnen aantrekken. Bovendien zou dit wel een relatief goedkopere oplossing zijn, behalve natuurlijk als EA zelf zijn (voltijds) loon moet betalen. Als jong talent speel je mijns inziens toch beter bij een titelkandidaat in derde elke week voor drieduizend man, dan bij de reserven van Brugge (zeker als je daar al een paar jaar zit). |
| 11 Dec 2007, 13:02 |
|
| Pagina 87 van 149 |
[ 2234 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 85 86 87 88 89 … 149 Volgende |