|
|
| Pagina 51 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re:
Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn?[/quote]
Niemand anders die een gokje durft wagen ? :twisted: Allez dan, Yves Vanderhaeghen? Mooi zo , Paas en Yves konden idd niet scoren voor E.A. Weet er trouwens nog iemand wie de 0-1 kon scoren op Harelbeke één ronde eerder ??? Niemand ? |
| 12 Dec 2007, 19:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: neverending quiz
Thomatt schreef: Smetje schreef: Pieter schreef: Smetje schreef: In de thuismatch tegen AS Roma werd Fred Van Der Hoorn op het einde match met veel show vervangen (op een golfkarretje als ik me goed herinner). Wie was zijn vervanger? arnaud ofzo iet, kwam van doornik Klopt, André Arnaud (of Arnauld geschreven?). K denk dat hij behalve deze korte invalbeurt nooit in de A-ploeg gespeeld heeft. Zeer straf, naam zegt me niets meer. )_________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Dec 2007, 20:34 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
placietjen schreef: Thomatt schreef: Smetje schreef: Pieter schreef: Smetje schreef: In de thuismatch tegen AS Roma werd Fred Van Der Hoorn op het einde match met veel show vervangen (op een golfkarretje als ik me goed herinner). Wie was zijn vervanger? arnaud ofzo iet, kwam van doornik Klopt, André Arnaud (of Arnauld geschreven?). K denk dat hij behalve deze korte invalbeurt nooit in de A-ploeg gespeeld heeft. Zeer straf, naam zegt me niets meer. )Hehe, ik speel nog altijd CM 97/98 (met supersterren als Osorio, Viveros, Akwa, ..) |
| 13 Dec 2007, 10:18 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Feb 2007, 2:01 Berichten: 217 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Re:
Gijzegem Vaneigest schreef: Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? Niemand anders die een gokje durft wagen ? :twisted: Allez dan, Yves Vanderhaeghen? Mooi zo , Paas en Yves konden idd niet scoren voor E.A. Weet er trouwens nog iemand wie de 0-1 kon scoren op Harelbeke één ronde eerder ??? Niemand ? Meyssen? |
| 13 Dec 2007, 13:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re: Re:
Thomatt schreef: Gijzegem Vaneigest schreef: Verdekke toch, ik zie de penaltyreeks echt nog zo voor mij. Van Paas ben ik echt zo goed als zeker (ik denk onderkant lat en weg). Maar den andere ... dedju toch. Kan het Temmerman geweest zijn? Niemand anders die een gokje durft wagen ? :twisted: Allez dan, Yves Vanderhaeghen? Mooi zo , Paas en Yves konden idd niet scoren voor E.A. Weet er trouwens nog iemand wie de 0-1 kon scoren op Harelbeke één ronde eerder ??? Niemand ? Meyssen?[/quote] foute gok |
| 13 Dec 2007, 15:07 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Michael de meyst misschien ?
| 13 Dec 2007, 17:29 |
|
|
zandbergske schreef: Michael de meyst misschien ? Klets, er volledig op ! Volgende vraag voor u ? |
| 13 Dec 2007, 21:39 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dani schreef: Als je redenering klopt i.v.m. Koen De Vleeschouwer, dan was Van Der Hoorn n°6 Als er één ding is waar niet mag aan getwijfeld worden is 't Koentje zijne nummer: 3! Sindsdien draag ik nie ander meer ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 15 Dec 2007, 8:04 |
|
|
Van welke ploeg kwam Okpara voor hij bij Aalst speelde?
|
| 17 Dec 2007, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Thomatt schreef: Van welke ploeg kwam Okpara voor hij bij Aalst speelde? Van Beerschot. |
| 17 Dec 2007, 11:46 |
|
|
Bartos schreef: Thomatt schreef: Van welke ploeg kwam Okpara voor hij bij Aalst speelde? Van Beerschot. Jep. Volgende vraag.. |
| 17 Dec 2007, 15:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Eens eentje waar ge uw hoofd kunt over breken
.Hoeveel spelers die ooit in actie kwamen voor Eendracht Aalst (de eerste ploeg dus) stonden dit seizoen in eerste klasse al op het scheidsrechtersblad? En geef hun namen. |
| 17 Dec 2007, 16:10 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
K ga er al 6 opnoemen:
Koen De Vleeshouwer Koen Persoons Bram Verbist Yves Vanderhaeghe Henri Muniyaneza Predrag Filipovic Maar waarschijnlijk zijn er nog wel een paar. K denk niet dat Nicolas De Langhe al op het scheidsrechtersblad gestaan heeft, maar ben ni zeker. Ook Philippe Van De Walle stond al op het scheidsrechtersblad, maar dan als trainer |
| 17 Dec 2007, 16:52 |
|
|
Smetje schreef: K ga er al 6 opnoemen: Koen De Vleeshouwer Koen Persoons Bram Verbist Yves Vanderhaeghe Henri Muniyaneza Predrag Filipovic Maar waarschijnlijk zijn er nog wel een paar. K denk niet dat Nicolas De Langhe al op het scheidsrechtersblad gestaan heeft, maar ben ni zeker. Ook Philippe Van De Walle stond al op het scheidsrechtersblad, maar dan als trainer Ik bedoelde wel degelijk als speler. Aangezien ge ze allemaal opgenoemd hebt, zal ik het maar goedkeuren . Het zijn er dus 7, ook Nicolas Delange stond al op het scheidsrechtersblad. |
| 17 Dec 2007, 16:56 |
|
|
Scholier
bartos ik denk dat ge nog een zekere David Van Hoyweghen (Roeselare) vergeten zijt
![]() |
| 17 Dec 2007, 18:35 |
|
| Pagina 51 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 49 50 51 52 53 … 113 Volgende |