|
|
| Pagina 10 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: lopershoekje
StevenRunnerken schreef: Ik zit met een serieus groot probleem! Den Iendracht is een stuk van mijn leven en het lopen is eveneens een stuk van mijn leven! Op 13 januari is het zowel de Corrida te Aalst (waar de betere stratenlopers van Vlaanderen naar toe komen op de 12km, ook een mooie wedstrijd) als Dender - Aalst. Ik kijk naar deze beiden enorm uit! Vele ploegmakkers begrijpen mij uiteraard niet maar den Iendracht is ook enorm belangrijk voor mij. Langs de andere kant is de Corrida ook speciaal voor mij aangezien het eens in eigen stad is dat ik een wedstrijd loop en aangezien er ook eens vele vrienden en familieleden komen kijken. Wanneer het een gewone wedstrijd zou geweest zijn was de keuze snel gemaakt geweest! Den Iendracht uiteraard! Moesten enkele lopers onder jullie het toch niet begrijpen: ze zouden jullie eens moeten laten kiezen tss vb de match van het jaar of één of andere marathon waar jullie naar uitkijken! Help mij! Ik hoop stiekem nog op dat de match zondag om 18 uur zou beginnen (kan ik nog gauw afkomen) maar dit is uiteraard valse hoop! Ook de tweede helft gauw komen (zoals ik nu soms doe) is ook onmogelijk. Start van de Corrida is rond 16 uur. Zouden er nog enkelen onder jullie de Corrida meegedaan hebben i.g.v. het niet de match van het jaar was???? Of zijn er nog enkelen die moeilijk kunnen kiezen?? http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 Als het nu een gewone competitiematch is zou ik deze wel missen (als ik zo voor het lopen zou leven wat dus totaal het geval niet is. Maar wanneer ge als derdeklasser in de 1/8ste finale van den beker het opneemt tegen de aartsrivaal, dan is er geen twijfel mogelijk ! Volgend jaar is er nog een corrida |
| 08 Dec 2007, 12:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
StevenRunnerken schreef: Ik zit met een serieus groot probleem! Den Iendracht is een stuk van mijn leven en het lopen is eveneens een stuk van mijn leven! Op 13 januari is het zowel de Corrida te Aalst (waar de betere stratenlopers van Vlaanderen naar toe komen op de 12km, ook een mooie wedstrijd) als Dender - Aalst. Ik kijk naar deze beiden enorm uit! Vele ploegmakkers begrijpen mij uiteraard niet maar den Iendracht is ook enorm belangrijk voor mij. Langs de andere kant is de Corrida ook speciaal voor mij aangezien het eens in eigen stad is dat ik een wedstrijd loop en aangezien er ook eens vele vrienden en familieleden komen kijken. Wanneer het een gewone wedstrijd zou geweest zijn was de keuze snel gemaakt geweest! Den Iendracht uiteraard! Moesten enkele lopers onder jullie het toch niet begrijpen: ze zouden jullie eens moeten laten kiezen tss vb de match van het jaar of één of andere marathon waar jullie naar uitkijken! Help mij! Ik hoop stiekem nog op dat de match zondag om 18 uur zou beginnen (kan ik nog gauw afkomen) maar dit is uiteraard valse hoop! Ook de tweede helft gauw komen (zoals ik nu soms doe) is ook onmogelijk. Start van de Corrida is rond 16 uur. Zouden er nog enkelen onder jullie de Corrida meegedaan hebben i.g.v. het niet de match van het jaar was???? Of zijn er nog enkelen die moeilijk kunnen kiezen?? http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 ik weet dat je een ajoin bent in hart en nieren en dat je zowel leeft voor het lopen als voor den iendracht, en dat dit een hartverscheurende keuze zal zijn. Maar als je de mening vraagt op het iendracht-forum dan kan je al raden in welke richting je geduwd zal worden... Ook ik sluit mij bij deze mening aan. Misschien komen we in dender wel nooit in de match en gaan we roemloos ten onder (wat ik betwijfel) en kan je je beklagen dat je niet gaan lopen bent, maar voor hetzelfde geld spelen we alweer een "denderende" wedstrijd, wordt er geschiedenis geschreven en beleef je een wedstrijd waar ze over jaren nog van spreken. De keuze is aan jou maar persoonlijk zou ik het risico niet willen nemen om dit tweede te missen. See you in dender!!! _________________ MCMXIX |
| 08 Dec 2007, 14:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
De match gaat zaterdag 12 januari door om 20:30, probleem dus opgelost
ik ook meedoen aan de Corrida. Tenzij we natuurlijk stunten tegen fc Rendac dan zou den drank nog roet in het eten kunnen gooien ![]() |
| 17 Dec 2007, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
chunga schreef: De match gaat zaterdag 12 januari door om 20:30, probleem dus opgelost ik ook meedoen aan de Corrida. Tenzij we natuurlijk stunten tegen fc Rendac dan zou den drank nog roet in het eten kunnen gooien ![]() Euhm ... bij mijn weten gaat de match nog altijd op zondag door hoor. |
| 17 Dec 2007, 11:45 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bartos schreef: chunga schreef: De match gaat zaterdag 12 januari door om 20:30, probleem dus opgelost ik ook meedoen aan de Corrida. Tenzij we natuurlijk stunten tegen fc Rendac dan zou den drank nog roet in het eten kunnen gooien ![]() Euhm ... bij mijn weten gaat de match nog altijd op zondag door hoor. Vanwaar kom je met die info, Chunga ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 17 Dec 2007, 11:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat staat gewoon op de site van EA nog maar het wordt zeker en vast op zondag gespeeld. Spijtig, maar ja . . .
|
| 17 Dec 2007, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik had mij inderdaad gebasseerd op de info van onze site
In ieder geval, als het dan toch de zondag is zullen ze mij niet zien op de Corrida. |
| 18 Dec 2007, 9:17 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
chunga schreef: als het dan toch de zondag is zullen ze mij niet zien op de Corrida. 't zelfde hier. Ge moet uw prioriteiten weten leggen ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 19 Dec 2007, 15:43 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
anathema76 schreef: chunga schreef: als het dan toch de zondag is zullen ze mij niet zien op de Corrida. 't zelfde hier. Ge moet uw prioriteiten weten leggen ![]() Twas een moeilijke beslissing maar de knoop is ook doorgehakt! Ik gon nor 'Den Iendracht'! Supporters van mijn club bekijken mij wel eens raar maar ik weet toch dat ik mij niet zal kunnen concentreren op mijn wedstrijd. Zodus ... Planning wordt herzien waardoor ik op het onverwachts op 30 december de Corrida in Wichelen loop. Deze is ook altijd sterk bezet met de betere stratenlopers van Vlaanderen. Vorig jaar was de winnaar één of anderen Rus (misschien dienen van het forum hier). Wedstrijd zou 10km (4 ronden van 2,5km). Voorbereiding is niet ideaal maar ik ga niet zeuren hé. Dus mannen, moest ge goesting hebben. Moeten echt eens afspreken voor een pint achter deze wedstrijd. Ik weet echt niet met wie ik hier eigenlijk (buiten de sympathieke Boris en zijn brother en ook onzen 69) allemaal op het Forum zit De week voor Dender - Aalst loop ik een cross in Zottegem. Alé, nu nog aan mijn kaarten geraken voor Dender - Aalst (heb nu toch al van verschillende bronnen gehoord dat het 4 per ID-kaart is). http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
| 20 Dec 2007, 0:40 |
|
|
forumlegende
Een echte Iendrachter kiest ALTIJD voor den Iendracht!
![]() |
| 20 Dec 2007, 11:55 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
StevenRunnerken schreef: Twas een moeilijke beslissing maar de knoop is ook doorgehakt! Ik gon nor 'Den Iendracht'! Supporters van mijn club bekijken mij wel eens raar maar ik weet toch dat ik mij niet zal kunnen concentreren op mijn wedstrijd. Zodus ... Planning wordt herzien waardoor ik op het onverwachts op 30 december de Corrida in Wichelen loop. Deze is ook altijd sterk bezet met de betere stratenlopers van Vlaanderen. Vorig jaar was de winnaar één of anderen Rus (misschien dienen van het forum hier). Wedstrijd zou 10km (4 ronden van 2,5km). Voorbereiding is niet ideaal maar ik ga niet zeuren hé. Dus mannen, moest ge goesting hebben. Moeten echt eens afspreken voor een pint achter deze wedstrijd. Ik weet echt niet met wie ik hier eigenlijk (buiten de sympathieke Boris en zijn brother en ook onzen 69) allemaal op het Forum zit De week voor Dender - Aalst loop ik een cross in Zottegem. Alé, nu nog aan mijn kaarten geraken voor Dender - Aalst (heb nu toch al van verschillende bronnen gehoord dat het 4 per ID-kaart is). http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 Heel goeie keuze Steven! The road to the final... da moogt ge nie missen hé ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Dec 2007, 18:43 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
3 weken niet mogen lopen wegens scheurke achteraan in de bil...
Normaal ging ik tot na nieuwjaar niet mogen lopen en voetballen, maar vandaag dan toch groen licht gekregen van de sportdokter. Meteen mijn loopkleren ingesprongen (eindelijk!)... 't was fucking koud, maar het deed verdomd goed... 12km gelopen in 57 minuten. De grote fysiek is weg, maar den basis is er nog. Vanaf januari begin ik te pieken naar de 20km door brussel in mei... KOTJ'N OPEN! _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Dec 2007, 17:35 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen??
Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. |
| 28 Dec 2007, 22:15 |
|
|
StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. Ik ben nog revaliderende van een spierscheur... Ben wel al terug aan het lopen maar rustig aan. Gisteren 8km gelopen, vandaag 10km met toch nog een klein beetje pijn. Volgens de kine vrij normaal omdat een genezen spierscheur een litteken wordt dat nog stram is en dus een beetjen tegentrekt. Ik ga rustig terug opbouwen en stillekes aan proberen te pieken naar 20km. Hiervoor heb 'k nog tijd tot 25 mei Het voetballen (explosieve loopbewegingen) zal ik best nog een paar weekskes laten. Spijtig, want dat blijft mijn sport numero uno!_________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Dec 2007, 23:57 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 26 Nov 2007, 19:56 Berichten: 49 Locatie: Kostroma - Russia |
boris clitoris schreef: StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. Ik ben nog revaliderende van een spierscheur... Ben wel al terug aan het lopen maar rustig aan. Gisteren 8km gelopen, vandaag 10km met toch nog een klein beetje pijn. Volgens de kine vrij normaal omdat een genezen spierscheur een litteken wordt dat nog stram is en dus een beetjen tegentrekt. Ik ga rustig terug opbouwen en stillekes aan proberen te pieken naar 20km. Hiervoor heb 'k nog tijd tot 25 mei Spoedig herstelling gewenst na spierscheur + rustige opbouw + succes in Brussel 20 km Het voetballen (explosieve loopbewegingen) zal ik best nog een paar weekskes laten. Spijtig, want dat blijft mijn sport numero uno!_________________ http://eng.spartak.com/ |
| 29 Dec 2007, 13:59 |
|
| Pagina 10 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 41 Volgende |