|
|
| Pagina 21 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 48 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bericht Re: UEFA-Cup
Heel opvallend hoe dienen Polak keer op keer verzuipt en klungelt in hun middenveld en dat zou dan ne klassevak moeten zijn. En idd Mbo kon op geen enkel moment een meerwaarde zijn
_________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Dec 2007, 15:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Heel opvallend hoe dienen Polak keer op keer verzuipt en klungelt in hun middenveld en dat zou dan ne klassevak moeten zijn. En idd Mbo kon op geen enkel moment een meerwaarde zijn Ge moet het wel nageven, diene Polak heeft alle kwaliteiten om één van de grootste miskopen in jaren te zijn hé. |
| 20 Dec 2007, 15:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Mariner schreef: Heel opvallend hoe dienen Polak keer op keer verzuipt en klungelt in hun middenveld en dat zou dan ne klassevak moeten zijn. En idd Mbo kon op geen enkel moment een meerwaarde zijn Ge moet het wel nageven, diene Polak heeft alle kwaliteiten om één van de grootste miskopen in jaren te zijn hé. Ik versta het niet. Ik heb dien al ongelooflijke matchen weten spelen met de Tsjechen en ook bij Nurnberg vorig jaar en nu... nul... _________________
|
| 20 Dec 2007, 15:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Sven KSK Opwijk schreef: Bartos schreef: Mariner schreef: Heel opvallend hoe dienen Polak keer op keer verzuipt en klungelt in hun middenveld en dat zou dan ne klassevak moeten zijn. En idd Mbo kon op geen enkel moment een meerwaarde zijn Ge moet het wel nageven, diene Polak heeft alle kwaliteiten om één van de grootste miskopen in jaren te zijn hé. Ik versta het niet. Ik heb dien al ongelooflijke matchen weten spelen met de Tsjechen en ook bij Nurnberg vorig jaar en nu... nul... Met Nurnberg tegen Schalke was dat zeker één vd sterkhouders, heel bizar, ik denk toch dat er bij de sfeer in de groep bij anderlecht een groot haar in de boter zit. _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Dec 2007, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Von Schlebrügge, Zweeds international
Polak, Tsjechisch international Hassan, Egyptisch international en beste speler Afrikacup Wasilewski, Pools international Biglia, wereldkampioen met Argentinië beloften Die mannen komen naar Anderlecht en kunnen plots niet meer shotten? Misschien dat men zich in Anderlecht eens de vraag moet stellen hoe het zit met de kwaliteiten van hun technische staf. |
| 20 Dec 2007, 17:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb vertrouwen in de kwaliteiten van Théréau. Gisteren haakte hij goed af, en was hij toch twee keer voor de goal bij de twee kansen die ze kregen (terwijl dat de eerste nog buitenspel was). Ook Magic Mbo heeft weer bewezen waarom hij zeker en vast niet beter is als de fransman. Vertrouwen in Théréau ? Amai, ne mens van ne meter tachtig die naar de goal kopt op nen bal da hoogstens 15 cm boven de grond zweeft Snelders zijnen uitleg is ook de moeite zenne. "We moeten het systeem aanpassen nu, nu moet er gescoord worden." Wat is dat toch met die Belgische ploegen ? Eens je op een voetbalplein staat is het toch de bedoeling te scoren zeker ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 20 Dec 2007, 18:00 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dirk schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ik heb vertrouwen in de kwaliteiten van Théréau. Gisteren haakte hij goed af, en was hij toch twee keer voor de goal bij de twee kansen die ze kregen (terwijl dat de eerste nog buitenspel was). Ook Magic Mbo heeft weer bewezen waarom hij zeker en vast niet beter is als de fransman. Vertrouwen in Théréau ? Amai, ne mens van ne meter tachtig die naar de goal kopt op nen bal da hoogstens 15 cm boven de grond zweeft Snelders zijnen uitleg is ook de moeite zenne. "We moeten het systeem aanpassen nu, nu moet er gescoord worden." Wat is dat toch met die Belgische ploegen ? Eens je op een voetbalplein staat is het toch de bedoeling te scoren zeker ? Over die kans moet je eigenlijk niet spreken, dat was buitenspel maar ze moest inderdaad wel binnen. Ik verschoot er ook van dat hij daar op kopte, maja, ik blijf erbij: ne spits zonder vertrouwen is een nutteloze voetballer. Snelders... Tja... Den eerste zinnige commentaar daarvan moet ik nog horen maar inderdaad; Belgische clubs blijven de neiging hebben om verdedigend te spelen. Wat Urzua zei vroeg ik mij gisteren ook af. Ze waren bezig over een Zwitserse international bij Getafe, dat ik in mezelf dacht: komaan, Zitka en Polak waren de laatste keer bij de Tsjechen, Wasyl bij de Polen, Biglia was eerste reserve voor het WK 2006 bij Argentinië, Juhasz bij de Hongaren, allé ja, alles wat gij zegt en toch lukt het ni. Da verstaat ge toch allemaal ni??? _________________
|
| 20 Dec 2007, 19:23 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
Urzua schreef: Von Schlebrügge, Zweeds international Polak, Tsjechisch international Hassan, Egyptisch international en beste speler Afrikacup Wasilewski, Pools international Biglia, wereldkampioen met Argentinië beloften Die mannen komen naar Anderlecht en kunnen plots niet meer shotten? Misschien dat men zich in Anderlecht eens de vraag moet stellen hoe het zit met de kwaliteiten van hun technische staf. Ik ben nu gene anderlecht fan maar vergeet nie da anderlecht nie vierkant maar achthoekig draait dit seizoen. Maar zet deze spelers in een ploeg da goed draait en ik denk wel dat zij hun waarde dan zullen laten zien. _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 20 Dec 2007, 21:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Von Schlebrugge en Wasilewski horen niet in die lijst thuis, want die kunnen volgens mij gewoon niet mee, zeker niet op europees niveau.
|
| 20 Dec 2007, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
belbarbus schreef: Urzua schreef: Von Schlebrügge, Zweeds international Polak, Tsjechisch international Hassan, Egyptisch international en beste speler Afrikacup Wasilewski, Pools international Biglia, wereldkampioen met Argentinië beloften Die mannen komen naar Anderlecht en kunnen plots niet meer shotten? Misschien dat men zich in Anderlecht eens de vraag moet stellen hoe het zit met de kwaliteiten van hun technische staf. Ik ben nu gene anderlecht fan maar vergeet nie da anderlecht nie vierkant maar achthoekig draait dit seizoen. Maar zet deze spelers in een ploeg da goed draait en ik denk wel dat zij hun waarde dan zullen laten zien. Volgens mij draait het daar eerder driehoekig dan vierkant. Aangezien achthoekig wiskundig toch wa makkelijker moet rond te krijgen zijn dan een vierkant Ja kweet het, kzit met een serieuse kopvalling en dat doet er hier geen goed aan ![]() Dat he tmaar rap zondag is, dak er da vallingske kan afdrinken met ne goeie jenever... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Dec 2007, 12:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Anderecht-Bordeaux in uefa cup.
|
| 21 Dec 2007, 14:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jan schreef: Anderecht-Bordeaux in uefa cup. allé ze hebben waar ze op hoopten... maar in mijn ogen zijn ze zelfs te plat om Bordeaux (absoluut geen topclub) te verslaan. _________________ If you never try, you'll never know |
| 21 Dec 2007, 14:14 |
|
|
Jan schreef: Anderecht-Bordeaux in uefa cup. is dat met heen en terug? _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Dec 2007, 14:16 |
|
|
forumlegende
Uiteraard heen en terug. Vergeet niet dat Bordeaux alle vier zijn wedstrijden won in de groepsfase (o.a. Galatasaray) en dat ze momenteel 4de staan in Frankrijk.
In mijn ogen zijn ze gewoon kansloos. Tenzij ..... maar dan moet er nog veel gebeuren hoor daar in Anderlecht... |
| 21 Dec 2007, 14:43 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
nog niet zo lang geleden hebben ze Bordeaux uitgeschakeld
ploeg is nu vele minder maar kansloos zijn ze zeker niet |
| 21 Dec 2007, 16:21 |
|
| Pagina 21 van 48 |
[ 708 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 48 Volgende |