|
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 123 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: Stage in Marokko
Ajuin schreef: Mannekes ... STOPT ... Ik lig hier nu wel compleet STRIKE !!! Even terug serieus nu ... Ne vlieger of bus of wat dan ook naar Marrokko zie ik nu niet direct zitten MAAR ... zondag komen onze "helden" terug ... Wat zouden jullie er van denken om ze te gaan verwelkomen in Zaventem ? Mits voldoende belangstelling ben ik zelfs bereid (nu ben ik echt wel compleet gek aan het worden) om een buske in te leggen richting zaventem. Ik denk dat die gasten echt nie gaan weten wat er hen overkomt als daar plots enkele tientallen supporters hen opwachten. Dus ... indien er voldoende belangstelling is rijden wij naar Zaventem. Wie mee wil, kan dat laten weten via een mailke (met alle namen die meegaan) naar [email protected]. Van zodra ik weet rond welk uur ze gaan landen, zal ik het vertrekuur van de bus kunnen bepalen. Koen Schitterend idee. Helaas ben ik tot maandag in Centerparks. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 26 Dec 2007, 13:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Casual1919 schreef: Ajuin schreef: Mannekes ... STOPT ... Ik lig hier nu wel compleet STRIKE !!! Even terug serieus nu ... Ne vlieger of bus of wat dan ook naar Marrokko zie ik nu niet direct zitten MAAR ... zondag komen onze "helden" terug ... Wat zouden jullie er van denken om ze te gaan verwelkomen in Zaventem ? Mits voldoende belangstelling ben ik zelfs bereid (nu ben ik echt wel compleet gek aan het worden) om een buske in te leggen richting zaventem. Ik denk dat die gasten echt nie gaan weten wat er hen overkomt als daar plots enkele tientallen supporters hen opwachten. Dus ... indien er voldoende belangstelling is rijden wij naar Zaventem. Wie mee wil, kan dat laten weten via een mailke (met alle namen die meegaan) naar [email protected]. Van zodra ik weet rond welk uur ze gaan landen, zal ik het vertrekuur van de bus kunnen bepalen. Koen Schitterend idee. Helaas ben ik tot maandag in Centerparks. ik vertrek volgende vrijdag! dju toch ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 26 Dec 2007, 13:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23 Berichten: 534 Leeftijd: 38 Locatie: denderleeuw WLM: [email protected] |
da idee van koen is wel goed, en overweeg wel om mee te gaan
en troch is ni mee stond vandaag in hln omdat hij doop heeft van ne kleine. _________________
|
| 26 Dec 2007, 18:40 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Troch heeft (nog) geen kinderen en dus gaat hij niet mee omwille van de doop van iemand anders zijn kind... Claessens en Seminck (allebei examens) hun excuus vind ik een pak makkelijker te aanvaarden hoor.
|
| 26 Dec 2007, 19:35 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
zwawi schreef: Troch heeft (nog) geen kinderen en dus gaat hij niet mee omwille van de doop van iemand anders zijn kind... Claessens en Seminck (allebei examens) hun excuus vind ik een pak makkelijker te aanvaarden hoor. Ik dacht dat in HLN stond dat het om de doop van zijn petekind gaat. |
| 26 Dec 2007, 19:46 |
|
|
Nationale Ploeg
zwawi schreef: Troch heeft (nog) geen kinderen en dus gaat hij niet mee omwille van de doop van iemand anders zijn kind... Claessens en Seminck (allebei examens) hun excuus vind ik een pak makkelijker te aanvaarden hoor. Wat is er mis met Troch zijn excuus. Ik denk dat iedereen wel graag is op "congé" gaat naar Marokko. Maar dat Troch nen doop belangrijker vindt is toch normaal. De Schutter heeft trouwens ook examens en is wel mee. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 26 Dec 2007, 21:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Titus schreef: De Schutter heeft trouwens ook examens en is wel mee. Zegt genoeg over zijn prioriteiten e. ![]() |
| 26 Dec 2007, 21:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
't Is niet aan ons zeker om te oordelen over Troch zijn al dan niet aanvaardbare excuses.
Als er al iemand daarover zou mogen oordelen, dan is dat de technische staf... En daarenboven, wat weten wij ervan... Efkens fantaseren dat hij er op aangedrongen heeft in zijn familie dat zijn petekind tijdens de winterstop gedoopt zou worden, en dat pas achteraf de datum vastgelegd werd voor de stage in Marokko. 't Zou perfect kunnen en bewijzen dat hij heel professioneel met zijn voetbal bezig is, en... dikke pech heeft gehad. 't Is maar dat die insinuaties een negatieve sfeer kunnen creëren die we op het moment helemaal niet nodig hebben. Er staat al een jaar en half een zeer eendrachtig team op het veld, misschien kunnen we als supporters er vooral op letten om die sfeer te ondersteunen... Ge weet wel, kerstmis, dat is het feest van de vrede en zo van die dingeskes... ![]() |
| 26 Dec 2007, 22:56 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Als het zijn petekind is dat gedoopt wordt is het al iets helemaal anders dan "een kind" zoals eerder gezegd werd. En uw fantasie kan ik perfect volgen, het zou inderdaad zo kunnen gegaan zijn. Tis trouwens mijn bedoeling helemaal niet om een negatieve sfeer na te streven maar zo een stage kan volgens mij op gebied van groepsgeest enkel een maximaal rendement hebben als iedereen erbij is. En dat Thomas er niet bij is vind ik dubbel jammer want het was de ideale gelegenheid om zijn toekomstige spitsbroeder Lord te leren kennen.
|
| 27 Dec 2007, 8:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Wie gaat er sebiet naar de mats kijken ?
|
| 27 Dec 2007, 10:47 |
|
|
elfahem schreef: Wie gaat er sebiet naar de mats kijken ? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 27 Dec 2007, 15:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
hansken schreef: elfahem schreef: Wie gaat er sebiet naar de mats kijken ? ![]() tv maroc ![]() _________________
|
| 27 Dec 2007, 16:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
omdat er op de officiele site geen routebeschrijving stond naar stadion ben ik er nie geraakt...
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 27 Dec 2007, 18:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Dat forum trekt hier op niet veel meer, hé.
Vroeger kon je een match hier volgen via de tussenstanden en nu niks, zelfs geen uitslag 3 uur na de match... En dan zeggen dat we de beste supporters van België zijn? ![]() |
| 27 Dec 2007, 18:39 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
salvador schreef: Dat forum trekt hier op niet veel meer, hé. Vroeger kon je een match hier volgen via de tussenstanden en nu niks, zelfs geen uitslag 3 uur na de match... En dan zeggen dat we de beste supporters van België zijn? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2007, 18:42 |
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 123 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |