|
|
| Pagina 233 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 231 232 233 234 235 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: de Dendertopic
placietjen schreef: Ik ben niet verder dan 2 blz geraakt, strike vant lachen Dat is er toch om gedaan ? Maak het een zinnig mens maar eens wijs dat zoiets ECHT bestaat hé ![]() ik denk dat dat een soort internet "reservaat" is, om zelfs de ergste gevallen van hun site te houden ![]() |
| 26 Dec 2007, 18:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Nu denken ze dat Peter VDB van TV Oost hem daar heeft geregistreerd en zijn ze hem aant verwijten. Het IQ ligt daar toch bijzonder laag ze, precies of diene mens heeft niks beter te doen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 26 Dec 2007, 19:22 |
|
|
Rendac-supporter
Titus schreef: Nu denken ze dat Peter VDB van TV Oost hem daar heeft geregistreerd en zijn ze hem aant verwijten. Het IQ ligt daar toch bijzonder laag ze, precies of diene mens heeft niks beter te doen. geef toe als ge bij TV oost werkt zou je daar kunnen aan twijfelen he |
| 26 Dec 2007, 22:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Nov 2006, 20:37 Berichten: 473 Leeftijd: 36 Locatie: Nieuwerkerken WLM: [email protected] |
de liefhebbers van humoristische filmkes moeten zeker is op diene site naar de video kijken van de match tegen zulte waregem!!
enjoy _________________ Supporting Iendracht Oilsjt, It's a way of living! Ik ben Vlaming en daar ben ik fier op! |
| 26 Dec 2007, 23:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Soms geloof ik het echt niet
,pure fictie toch ginder int dorp. "25 Aalsterse pubers durfden niets te beginnen tegen een 200 tal FCDfans die klaar stonden om die kereltjes te lynchen." ![]() Er is ook een nieuwe vereffening op komst en we krijgen geen licentie want ons stadion staat op instorten. We gaan nog wat lezen de komende dagen ![]() |
| 26 Dec 2007, 23:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
piwi from FCD schreef: Titus schreef: Nu denken ze dat Peter VDB van TV Oost hem daar heeft geregistreerd en zijn ze hem aant verwijten. Het IQ ligt daar toch bijzonder laag ze, precies of diene mens heeft niks beter te doen. geef toe als ge bij TV oost werkt zou je daar kunnen aan twijfelen he Heb hier die site juist hier is bekeken en één ding: . Ze willen Aalst steeds marginaal en crapuul noemen, maar als je gewoon dat forum en gastenboek bekijkt dan denk je dat ze erom doen.Precies of Peter Vandenbossche op de site van Dender wat gaat lachen met hun en zijn eigen "carriére" naar de maan helpen. En daarna zou hij dat willen verbergen door te zeggen ik ben Peter Vandenbempt.. Diegene die dat daar heeft gezet zal ook wel plat van't lachen gelegen hebben. Over één punt heeft die "Peter" wel gelijk: je moet er is opletten hoe ze hun eigen fusieploegske steeds FCD willen noemen en ons steeds VC Aalst 2002, of Nuri op zijn forum zelfs VC L-Door 2002. Dat is toch gewoon toch te belachelijk voor woorden. De titel van hun site: FC Dender: eerste klasse én ploeg van de denderstreek Als je dat GB leest is het wel duidelijk waar de grootste hooligans zitten. "T'Enige dat die van Aalst kunnen is lopen van het machtige legioen van FCD" Ik kom echt niet meer bij na die site is gelezen te hebben. Wat een bende wankers ! |
| 26 Dec 2007, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
By the way:
![]() Zelf voor een oefenmatch in hun stadion was er deze zomer al een pak meer volk van Aalst als hun... De sfeer was er ook naar een ganse oefenmatch.. het belooft voor binnen drie weken ![]() |
| 26 Dec 2007, 23:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten"
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Dec 2007, 0:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ach, laat dat gewoon. Vroeger deed ik ook nog moeite om erop te reageren, maar tis zo'n zinloos gebrabbel daar. Ge steekt uwen tijd beter in andere dingen
![]() |
| 27 Dec 2007, 0:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bakkie schreef: Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten" ![]() Sterk ![]() |
| 27 Dec 2007, 0:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer
tommeke op het fusieforum schreef: -------------------------------------------------------------------------------- ist juist da aalst 700 kaartjes terug geeft omdat ze wss ni kwijt geraken nemaat eeft mij da gezegt vandaag en das ne sup van aalst griever schreef: da kan ik toch ni geloven ze tommeke op het fusieforum schreef: aahn dan zal em weer aant zeveren zen ma em zegt toch da ze nooit me zoveel zulle komen ze me een 1000 tot 1500 ni meer Jongens jongens is dat nu gewoon van dommigheid ofzo ? Naar STVV reden er 18 bussen en 1400 man, onze laatste matchen werd voor 3 a 4000 man gespeeld. En dan gaan we voor de losse verkoop 800 kaarten teruggeven en maar met 1000 man naar 't stinkkot gaan. Terug naar jullie instelling ! |
| 27 Dec 2007, 0:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bakkie schreef: Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten" ![]() En de Koning maar prediken over verdraagzaamheid en hop, 1 berichtje en ge ligt er al af! Dju toch! Wat die bekermatch betreft,verwachten we op z'n minst 6000 ajuinen en 7589 decibels, of is dat een wat povere inschatting? |
| 27 Dec 2007, 0:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkel marcel schreef: Bakkie schreef: Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten" ![]() En de Koning maar prediken over verdraagzaamheid en hop, 1 berichtje en ge ligt er al af! Dju toch! Wat die bekermatch betreft,verwachten we op z'n minst 6000 ajuinen en 7589 decibels, of is dat een wat povere inschatting? Op een marginaal gastenboekje mag je dan ook de waarhied niet zeggen,want anders gooien ze er gewoon af Bendeke Broekschijters _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Dec 2007, 0:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
nonkel marcel schreef: Bakkie schreef: Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten" ![]() En de Koning maar prediken over verdraagzaamheid en hop, 1 berichtje en ge ligt er al af! Dju toch! Wat die bekermatch betreft,verwachten we op z'n minst 6000 ajuinen en 7589 decibels, of is dat een wat povere inschatting? Jij ging het toch niet meer hebben over toeschouwersaantallen en die andere zever over decibels ? ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2007, 0:34 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed?
Prachtige lectuur toch, op de respectieve forums/gastenboeken: wat zouden we toch zonder elkaar zijn? ![]() |
| 27 Dec 2007, 0:40 |
|
| Pagina 233 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 231 232 233 234 235 … 711 Volgende |